Hakutulokset

1. M

Kesäkuiset 2020 <3

Kokeilin äsken doppleria taas ja laitoin puhelimen helpommin saataville ja niin, et saan helposti ääniä nauhoitettua, jos äänet löydän. Löytyihän ne muutamaksi sekunniksi, mut ei ehtinyt äänittää. Jotai lukenia 136-157 välillä vilahti näytölläkin.
  2. M

Kesäkuiset 2020 <3

Toi esitietojen täyttö hieman vaikeaa. Alkoholin käyttö. En käytä, mut vaatii vastaamaan kysynykseen Mitäs sulla nyt onkaan viikkoja? Laskinko miä ihan oikein et oot melkein 2vk lyhyemmällä, kun minä. Mietin vaan, et voisitko mitenkään olla pidemmällä? Ei kai meinaan ihan noin aikaisin sykkeet...
  3. M

Kesäkuiset 2020 <3

Sain soitettua neuvolaan. Ei varannut aikaa, vaan terveydenhoitaja soittaa ensin. Soittaakin jo tänään.
  4. M

Kesäkuiset 2020 <3

Tänään menkkojen mukaan rv 8+2. Ihan hetkeksi olin saavinani sykkeet kuulumaan kotidopplerilla. Yritin, jos olisin saanut nauhoitettua puhelimella, mutta pienikin liikahdus, niin hävisi ja en löytänyt uudelleen. Kyllähän minä edellisestäkin löysin sykkeet todella varhain. Suunilleen samoja...
  5. M

Kesäkuiset 2020 <3

Ei kai, kun nousin melkein heti ylös. Istun hetken siinä hyllyn vieressä ja söin yhden satsuman (olin jo punninnut ne). Ei onneksi sattunut. Yritin penkille istumaan, kun alkoi tuntua et en pystyssä pysy, mut en ehtinyt. Tuli vaan semmonen ihme humina päähän ja humps. En kyllä taida enää mennä...
  6. M

Kesäkuiset 2020 <3

Sellainen kauppareissu sitten. Heitti nurin, kun alkoi huimaamaan Täällä pitää varata aika itse. Minä pääsisin ikäni puolesta nipt-tutkimukseen. Mietin tässä menisinkö vai enkö.
  7. M

Kesäkuiset 2020 <3

Voimia! Tuo odottelu on tuon ikävän uutisen päälle varmasti kurjaa.
  8. M

Kesäkuiset 2020 <3

No niin, nyt mun rupes tekee mieli BK:n long chicken hampparia. Enkä pääse mitenkään hakemaan. Täytyy tyytyä lihakeittoon. Mä muuten kuulin kuopuksesta sykkeet kotidopplerilla jo rv 8+2. Uskaltaisikohan ensi viikolla kaivaa dopplerin esille? Ma tulee se rv 8+2. Mähän en muuten vieläkään ole...
  9. M

Haaveena vauva 2020

Eiköhän se digi nyt plussaa jo näytä. Veikkaan, et viikkonäytöllinen näyttäisi 1-2. Onnea plussasta!
  10. M

Kesäkuiset 2020 <3

Mä en uskalla vielä faceryhmään ainakaan. Vasta, kun olen kuullut tai nähnyt pienen sydämen sykkivän. Wa ryhmäkin kuulostaisi kivalle ehkä jossain vaiheessa.
  11. M

Kesäkuiset 2020 <3

Minä olen ainakin kaikkea muuta, kun hehkunut raskauden aikana. Ainakaan alussa ja lopussa. Keskiraskaudessa muutama viikko menee ihan ok oloissa. Joskus neuvolassa terveydenhoitaja sanoi minulle tuota taaperoa odottaessa, että olet kyllä luotu olemaan raskaana. Kaikki on hyvin ja näytät niin...
  12. M

Haaveena vauva 2020

Ei hyvä uudistus ollenkaan, jos pysyvä juttu, eikä bugi. Kyllähän sitä voi luoda vaikka uuden nimimerkin, jos vanhan moni tunnistaa ja haluaa pysyä salassa kuumeilun ja mahdollisen plussan kanssa.
  13. M

Kesäkuiset 2020 <3

❤Ihania ultrakuulumisisia täällä.❤. @Miann! Pahoittelut ja tsemppiä kovasti sinne. Mäkin niin haluaisin käydä vaikka ensi viikolla ultrassa, mut yksityiselle ei nyt oikein olisi varaa ja kunnalliselle tuskin pääsee. Neuvolaankaan en ole soittanut. Koko aika etova olo ja tuoksut ja hajut...
  14. M

Kesäkuiset 2020 <3

Eikäh Olen pahoillani. Voimia kovasti sinne!
  15. M

Kesäkuiset 2020 <3

Ootteko muuten kuulleet hook-effectistä. Googleen: hook effect pregnancy Mulla, kun noita testejä on, niin tänään huvikseni vain uitin pari pissassa. Vahvasta pissasta aamulla testiviiva haaleampi, kun kontrolli. Kerkesin jo vähän vääntää naamaa mutruun, mut muistin, et iso hormoonimäärä voi...
  16. M

Kesäkuiset 2020 <3

Auts, kun imetys sattuu. Toivlttavasti menee ohi, että ei tarviis lopettaa imetystä. Väsymys on ihan älytöntä. Pari tuntia aamulla heräämisestä olisin valmis päiväunille. Aamulla meinasin oksentaa kahvin hajusta. Mut niin, ei nää oireetkaan mitää kerro, et kaik olis hyvin. Edelleen on olo, et...
  17. M

Kesäkuiset 2020 <3

Mä toivon, että tissit eivät kamalasti ala kipuilla. Imetän vielä ja haaveissa olisi ehkä tandemimetys. Taaperolle tissi on edelleen todella tärkeä.
  18. M

Kesäkuiset 2020 <3

Mä sain leffaviivat testiin jo aikaisin. Digikin näytti 3+ jo dpo 18. Nyt on alkanut etova olo ja pää on hassun tuntuinen. Huimaa kivasti ylös noustessa. Missähän vaiheessa soittelis neuvolaan? En ole edes ajatellut kunnolla tuota, että sinnekin pitäisi soittaa. Haluaisin vaihtaa...
  19. M

40 + so what, wol 14 (2019)

La menkkojen mukaan 6.6.
  20. M

40 + so what, wol 14 (2019)

Mä plussasin tuossa viime kuun lopussa. Taustalla useampi kemialinen tässä yrityksessä. Nyt on lugesteron käytössä viikolle 9 asti. Pelottaa kyl kovin, että tämäkään ei pääty vauvan syntymään. Nyt kyllä viivat vahvistui hienosti ja digiinkin sain 3+. Viikot menkkojen mukaan 5+4.

Yhteistyössä