Hakutulokset

1. P

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Nyt tulee jo hyytymiäkin veren seassa ja menkkakivut ovat aika kovat. Oon ottanut parasetamoli 1g, mutta ei auta. Ibuprofeiinia en uskalla ottaa. En jotenkin enää usko, että tämä vuoto ei olisi vaarantanut alkiota sen verran runsasta on. Huomenna onneksi ultra heti 7.30. Toivotaan ihmettä!
  2. P

@Silmu75 Onneksi olkoon! Asiat järjestyy! ON. Näin yöllä unta, että alkoi vuotamaan kirkasta verta. Tänään koko päivän jomotellut menkkamaista kipua. Olen hypännyt vessassa tunnin välein. Iltapäivällä alkoi krampit voimistua ja niinhän se uni sitten piti paikkansa. Huonoa enteilee . Olen ihan...
  3. P

@Seesam78 Klinikalla sanovat, että hoidossa olisi hyvä olla ferritiini yli 60. Mulla oli joskus 30 ja silloisen hoitavan klinikan lääkärin mukaan se oli ok. Söin kuitenkin rautaa suun kautta Vatsa ei kyllä kestänyt niitä tabletteja, mutta sissinä jatkoin syömistä. Siinä vaiheessa kun vaihdoin...
  4. P

Huh! Ultrassa 2mm sintti, joka vastaa viikkoja. Verenvuoto tulee kohdunkaulankanavasta. Pelottaa kuitenkin, koska edellisessä keskenmenossa oli sama juttu. Kontrolliultra perjantaina. Jäin klinikalle intralipidtiputukseen, kun muutenkin olisi pitänyt tällä viikolla laittaa.
  5. P

Minulla alkoi vuoto. Olen ihan paniikissa, meneekö taas kesken. Pääsen onneksi kohta ultraan. Pitäkää naiset peukkuja, että olisi vain harmitonta.
  6. P

@kirsillevauva Ehtii vielä tulla plussa, ootko vielä testannut? Mullahan tuli haalea viikon kuluttua siirrosta. @Silmu75 Mä mietin aikoinaan kans, että kannattaako hakea työpaikkoja, jos pian raskaudun ja tuleeko lisää stressiä uudesta työstä jne. Mutta onneksi hain enkä laittanut koko elämää...
  7. P

Oon ajatellut, että väsymys johtuu tuosta mun hervottomasta keltarauhashormonin annostuksesta. Mut joo, ehkäpä väsyneempi kuin normaalisti. Tänään sellainen outo olo kuin olis tulossa kipeeksi. En tiedä johtuuko kun pistin tänään Nivestimin. Sitten pelottaa heti jos päätä jomottaa... kun siinä...
  8. P

Ihana, otan talteen. ❤️
  9. P

@nyuu Ihana kuulla, että ultrassa oli kaikki kuten pitääkin! @Florie Ihan varmasti kaikki ajatukset ja epävarmuudet tässä pyörii koko prosessin ajan. Pääasia, että on väyliä tunteiden ja ajatusten käsittelyyn. @Silmu75 Hienoa, Onnittelut lainasta! Yksi murhe vähemmän. @kirsillevauva Plussaa...
  10. P

Onnea matkaan! Nyt baby kotiin saakka. Joo, olin : 444 11dp5dt eli hyvältä näyttää. Lääkärini sanoi, ettei tarvitse mennä, mutta halusin. Hän pitää tärkeämpänä ultraa, johon menen ensi keskiviikkona, niin varmistetaan, että on oikeassa paikassa :whistle:Oireet vähäisiä : Menkkamaista...

Yhteistyössä