Hakutulokset

1. P

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

@kirsillevauva Me jatketaan sillä samalla klinikka kombolla Dextra - NGC ja luovuttaja on uusi. Emme kokeneet järkeväksi jatkaa samalla luovuttajalla kun kaikki blastot oli jo käytetty. Oon vähän ihmetellyt eroja lääkeprotokollassa. Pietarin lääkärin mukaan mun pitäisi käyttää estrogeenia...
  2. P

Hellou! Täällähän on monella siirtoja. Liityn piinailijoihin maanantaina. Saatiin 20 munasolua, joista 12 oli eilen edennyt alkiovaiheeseen. Maanantaina tiedetään sitten blastojen määrä. Tää hoito on ollut todella piinaavaa viivästymistä, kun tähdätään tuoresiirtoon. Piti jo käydä varmistamassa...
  3. P

Hei naiset pitkästä aikaa! Ensinnäkin @Rusakkonen Olen äärettömän pahoillani! Musertava uutinen. Lähetän voimia ja lohdutusta sinulle ja miehellesi! @Silmu75 Onnittelut plussasta Olen iloinen, että ekasta tärppäsi. Kiva kuulla, että täällä on kakkosenkin yrittäjiä :) Olen ollut taka-alalla...
  4. P

@Silmu75 Voiko työpaikassasi olla poissa omalla ilmoituksella? Useimmissa työpaikoissa voi olla poissa sairaustapauksissa 1-3 päivää omalla ilmoituksella. Yhtä hyvin voi iskee vatsatauti tmv ennen seuraavaa työpäivää. Itsekin olen tosi tunnollinen työntekijä, mutta olen ajatellut, että tämä...
  5. P

@Papupilvi Kyllä tarjosivat keskusteluapua kun peruin neuvola- aikaa. Kaikissa kolmessa tarjosivat terveysaseman psykiatrisen sairaanhoitajan palveluja,joista kieltäydyin, kun mulla on ollut psykologi tukena työterveyden kautta. On ollut kyllä hyvä jutella ulkopuoliselle taholle. Suurimman tuen...
  6. P

Hellou ladies, Olen ollut taustalla ja kerännyt voimia. Henkisesti ollut rankkaa tämän keskenmenon jälkeen, kävin aika syvissä vesissä. Tietysti myös se, että ollaan taas samassa lähtöpisteessä kuin vuosi sitten kolahti kovaa. Jos antaa ajatukselle vallan, se vyöryy päälle ahdistavana...
  7. P

@Aallotar19, voi miten ihana kuulla ❤️
  8. P

Tsemppiä @Aallotar19! Kyllä on piinallista ja voimia kuluttavaa, kun koko ajan jotain mitä murehtia. Saitko lääkärin kiinni? Ulkomaillahan just vuotojen ilmetessä lisätään progesteronia. Sitten mullahan oli se traneksaamihappo verenvuotoa estämään, jota Suomen lääkärini määräsi. Tosin minulla...
  9. P

Jes, mahtavaa. Todella ihanaa kuulla nämä uutiset :love:. Nyt menette loppuun saakka!
  10. P

@kirsillevauva Tsemppiä täältäkin ultraan!❤️ @Aallotar19 Olen niin iloinen teidän plussasta ❤️
  11. P

@Aallotar19 Mahtavaa! Menkkamainen jomotus on raskausoire ❤️ @kirsillevauva Tsemppiä odotteluun. Hyvä, että vuoto lakkasi. Enteilee hyvää (y)
  12. P

@kirsillevauva, eikä!!! Mutta älä vaan lopeta lääkkeitä, kuten sanottu, voi olla runsastakin vuotoa, joka ei johdu keskenmenosta. Pääset varmaan maanantaina heti Dextraan ultraan? Voimahaleja!!!!
  13. P

@kirsillevauva Luulen kans, että oli liian aikaista pe, eikös sulla ollut silloin 6+1. Varmasti tiistaina näkyy syke. Loppuiko vuoto? Mutta ymmärrän, piinaavinta on epätietoisuus,josta ei taida päästä eroon kuin synnytyssalissa jos silloinkaan. @Aallotar19 Miten menee? Itse olen todella...
  14. P

@Aallotar19 Tsemppiä piinailuun ja toivottavasti teet kohta plussan! Millä annoksella sulla onkaan progesteroni? @kirsillevauva Minulla on tunne, että nyt onnistutte❤️ Meillä oli viime viikolla miehen kanssa kovat keskustelut, jonka päätteeksi jo ehdotin, että laitetaan homma jäihin. Kaikki...
  15. P

@kirsillevauva Joo, SPR. He eivät ole lapsettomuuden asiantuntijoita, mutta nyt kun meillä on käsillä nämä harvoin otettavat kudossopeutuvuustutkimukset, niin tarvitaan konsultointia niiden osalta. Siitä heillä on kokemusta lähinnä elinluovuttajien osalta, mutta nyt sovelletaan, että saataisiin...
  16. P

@Aallotar19 Sormet ja varpaat ristissä! Nyt baby kotiin saakka. Kyllä sen on nyt onnistuttava ❤️! @kirsillevauva Me ei päästy vielä tutkimuksissa eteenpäin. Lääkärini ei saanut viime viikolla kiinni sitä spr:n asiantuntijaa. Haluaa selvittää varmuudella, että tulee varmasti kerta heitolla...
  17. P

@paulanna ja @Tammityttö Kiitos kannustuksesta ja kokemuksen jakamisesta. Ihana kuulla onnistumistarinoita pitkienkin hoitotaipaleiden päätteeksi ❤️ Mua ahdistaa ihan tavattomasti että jäädäänkö tyhjin sylein. Meillä kun on suljettu se alkioperäinen syy pois (pgs), niin kokenut lääkärinikin oli...
  18. P

@kirsillevauva Miten voit, loppuiko vuoto? Toivon sydämestäni, että teillä onnistuu tämä raskaus.❤️ @Rusakkonen Kiitos vastauksesta. Itselläni on etiäinen, että mulla vika olisi tuossa verenkierrossa. Keskenmenot viikolla 6. Hoitoalkuisissa km:ssa just silloin, kun alkion verenkierron ja...
  19. P

Kiitos ihanat naiset myötätunnosta ❤️ Olen ihan depiksessä. Otin päikkärit ja heräsin tuskaisena, että jos tämä onkin pahaa unta... Lääkärin mukaan seuraavaksi kannattaa tutkia immunologista puolta( KIR, HLA-C), Selvitetään, hylkiikö kudokset toisiaan. Ja mieheltä vielä joku kromosomitutkimus...
  20. P

Ultrassa kohtu täynnä hyytymää. Olen ihan turta. Pakkanen tyhjä. Olen niin surullinen, pettynyt ja vihainen tästä polusta, joka meille on annettu. Nyt hiipii oikeasti se pelko, etten koskaan tule äidiksi. :cry::cry::cry::poop::poop::poop:

Yhteistyössä