Hakutulokset

1. M

Meidän uusi vauva tuli eilen, ,,Haisuli,, no eikun hänen nimi on Gucci, kuva

Eka on Lyon, toka Louis ja nyt tuli Gucci
  2. M

Hän ei ollut syylissä vaan kopassa
  3. M

Gucci Yorkshire, ette usko miten pieni hän on ihan mun kämmen kokoinen :love:, en edes tiedä mistä etsin noin pienen pandan ym tänään, eilen koko ilta hän tutustui muiden koirien kanssa ja nyt he nukku kaikki 3 yhdessä :love::love::love::love::love::love:
  4. M

Vinkki jotka arvostaa taidetta Jeff Koons

...
  5. M

Mä inhoan vkloput

En jaksa :ROFLMAO: varma tilaan sushit ja katsomme elokuvia huomenna ehkä jossain käymme
  6. M

Relax päivä esikoisen kansa aaaaaa todella relax

Ei super paljon, nyt kun en voi ostaa mitä vaan kun täällä kans taistelen yritysvelkojen kanssa, kun tein jo aloituksen kun halusin kaiken vaan antaa mennä eilen taas lyhensin 43.000,-, niin en ole mikään miljönääri että voin joka päivä lyhentää tollaiset summat ja vielä shoppailla jatkuvasti...
  7. M

Mä inhoan vkloput

kun melko joka kerta ei pääse työt hoitaa ja tylsä vain jotain paperihommia pöh. Ikinä en keksi mitä vkloppuna oikein teen, joskus kyllä ne on täynnä töitä mutta yleensä pöh ei pääse mitään tehdä. En tiedä mikä työriippuvainen mä olen...
  8. M

Ärsyttää, kuukaus sitte ostin 150€ puhelimet ja molemmat lapset on

Ne on lapset :oops: kotivakuutuksen ei mitään järkeä laittaa, siks itse ostan tonnin puhelimia kun ei tarvitse murehtia jos jotain käy, ennen paljon mennyt rikki ja nykyään aloittivat pitää huolen, koska varma kun otan muutama lasta joskus töihin mukaan niin he näkee kuinka todellakin helposti...
  9. M

Siis ne kengät viime kuvassa ei näy
  10. M

Voin laittaa, eilen ei ole kuin nämä haettu, mun vain Chanel kengät ja lapset, loput esikonn ja tokan tytön jutskat
  11. M

Kuva lux bagissa otettu kun haimme Gucci lippis, sitten ne on feikkejä mitäs mä siihen voi. Ainakin koulun päätäjäiseksi jotain haettu
  12. M

se halusi kaikki Chanelit, Guccit pää sekaisin menee :ROFLMAO: kerrankin itse ajoissaan karannut liikkeistä pois jotain kivaa tarttunut kyllä...
  13. M

Haluan jotain kivaa keksiä enkä osa keksiä :-)

Ei liikunta, autolla aina. Aamulla syön puuron ja välipalaksi smoothe, muuten syön normaalisti yleensä, pihvit tai sashimi kerkeen hakea, pidän myös välillä kokonaan yks päivä ilman ruoka juon vain kivennäisvettä ja teetä on paljon pirteämpi olo kun ei syö, suklaata ja burger kingiä syön silloin...
  14. M

Mun muut lapset 2, 4 ja 7 :) ne ovat vielä pienet, kun mä synnytin esikoista 18 vuotiana :-D halusin olla nuori äiti, eilen Chanelissa kun olimme yks Venäläinen tuli puhumaan kun hän keräilee kans laukkuja ja luuli se on mun kaveri ja sitten luuli että ollaan siskoja heh, varma kun mä laihduin...
  15. M

Eka kerta kuulen että on epänormaali ruokaa? Mistä sen saan? Varma tarkoitat jotain glitterikarkkeja vai mikä se olikaan että glitterikakkaa tulisi, uloste siis? Ja kiitos en tue, HM, Zara, Wish... ym ym olen vaikka yhden paidan kanssa koko elämä, kunhan vaan merkki tai edes laadukas ja kierto...
  16. M

Se on kans hyvä idea :-) mutta ajattelen jotain verkkoon enemmän, yks idea ainakin on: Laduree, Infinity ruusut sekä lakrids bulow he saavat myös kivan liikunnan kun ajatus oli tehdä toimitus mun seudulla vaikka saman tien, mutta kun katso mä aina tykkään tehdä kampanjat ja ehkä ko firmat ei...
  17. M

Ei perheyrityksessä mitään ikäraja ole 13 ja 15v jo hyvä ikä tehdä jotain :-)
  18. M

Tekis mieli jonkun verkkokaupan perusta vaikka on mulla joo sata ja yks projekti niskassa. Lapset haluavat kesätöitä, mutta pää lyö tyhjää mitäs kivaa voisi keksiä :geek:. Ei saa olla mitään krääsä eikä dildoja kiitos!

Yhteistyössä