Haluan jotain kivaa keksiä enkä osa keksiä :-)

Tekis mieli jonkun verkkokaupan perusta vaikka on mulla joo sata ja yks projekti niskassa. Lapset haluavat kesätöitä, mutta pää lyö tyhjää mitäs kivaa voisi keksiä :geek:. Ei saa olla mitään krääsä eikä dildoja kiitos!
 
vierailija
Siinä on niille työtä tarpeeksi, että opettelevat vaikka elämään tavallista elämää! Käymään vaikka ihan tavallisessa kaupassa ja syömään tavallista ruokaa. Tai hei, pistämään päälleen merkittömät vaatteet! Se voi kyl olla aika paha paikka, mut työstä niiden fobioidenkin selättäminen käy. Tsemppiä!
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Joku pieni kioski. Jäätelöä tai muuta (y)
Se on kans hyvä idea :) mutta ajattelen jotain verkkoon enemmän, yks idea ainakin on: Laduree, Infinity ruusut sekä lakrids bulow he saavat myös kivan liikunnan kun ajatus oli tehdä toimitus mun seudulla vaikka saman tien, mutta kun katso mä aina tykkään tehdä kampanjat ja ehkä ko firmat ei suostu siihen :) ja toisaalta on se pieni toiminta ehkä ei heillä paljon töitä ole, mun esikoinen halua kovasti oman verkkokaupan.
 
Siinä on niille työtä tarpeeksi, että opettelevat vaikka elämään tavallista elämää! Käymään vaikka ihan tavallisessa kaupassa ja syömään tavallista ruokaa. Tai hei, pistämään päälleen merkittömät vaatteet! Se voi kyl olla aika paha paikka, mut työstä niiden fobioidenkin selättäminen käy. Tsemppiä!
Eka kerta kuulen että on epänormaali ruokaa? Mistä sen saan? Varma tarkoitat jotain glitterikarkkeja vai mikä se olikaan että glitterikakkaa tulisi, uloste siis? Ja kiitos en tue, HM, Zara, Wish... ym ym olen vaikka yhden paidan kanssa koko elämä, kunhan vaan merkki tai edes laadukas ja kierto kelpoinen eikä roskakamaa...
 
Okei, mä luulin että nuorempia:)
Mun muut lapset 2, 4 ja 7 :) ne ovat vielä pienet, kun mä synnytin esikoista 18 vuotiana :-D halusin olla nuori äiti, eilen Chanelissa kun olimme yks Venäläinen tuli puhumaan kun hän keräilee kans laukkuja ja luuli se on mun kaveri ja sitten luuli että ollaan siskoja heh, varma kun mä laihduin jo 8kg niin koht taas olen itsekin kuin pikkutyttö :geek:
 
vierailija
Eka kerta kuulen että on epänormaali ruokaa? Mistä sen saan? Varma tarkoitat jotain glitterikarkkeja vai mikä se olikaan että glitterikakkaa tulisi, uloste siis? Ja kiitos en tue, HM, Zara, Wish... ym ym olen vaikka yhden paidan kanssa koko elämä, kunhan vaan merkki tai edes laadukas ja kierto kelpoinen eikä roskakamaa...
No hei, oletko koskaan keittänyt mukuloilles esim perunaa? Tai tehnyt makaronilaatikkoa? Tai edes syöttänyt kaurapuuroa tai mitään muutakaan perin tavallisen ihmisen ruokaa?
 
vierailija
Se on kans hyvä idea :) mutta ajattelen jotain verkkoon enemmän, yks idea ainakin on: Laduree, Infinity ruusut sekä lakrids bulow he saavat myös kivan liikunnan kun ajatus oli tehdä toimitus mun seudulla vaikka saman tien, mutta kun katso mä aina tykkään tehdä kampanjat ja ehkä ko firmat ei suostu siihen :) ja toisaalta on se pieni toiminta ehkä ei heillä paljon töitä ole, mun esikoinen halua kovasti oman verkkokaupan.
Ehkä voisi ensin harjoitella sitä ns. Kivijalkakaupan toimintaa ja sitten myöhemmin, vaikka ensi vuonna vasta verkkokauppaa. Kioskissahan voi myydä mitä vain, makeisia, kahvia jäätelöä, matkamuistoja, muumimukeja... Ja voisivat suunnitella mainokset ja kyltit ihan itse sinne.
 
vierailija
Miten sä noin nopeesti laihduit 8 kg? Mitä sä syöt ja mitä liikuntaa harrastat? Kerro nyt pliis. Mä kun aloitin laihduttamaan samaan aikaan kuin sä ja olen saanut vasta 2 kg pois!!! Ja arvaa himottaako suklaalevy tuolla kaapissa.
 
Miten sä noin nopeesti laihduit 8 kg? Mitä sä syöt ja mitä liikuntaa harrastat? Kerro nyt pliis. Mä kun aloitin laihduttamaan samaan aikaan kuin sä ja olen saanut vasta 2 kg pois!!! Ja arvaa himottaako suklaalevy tuolla kaapissa.
Ei liikunta, autolla aina. Aamulla syön puuron ja välipalaksi smoothe, muuten syön normaalisti yleensä, pihvit tai sashimi kerkeen hakea, pidän myös välillä kokonaan yks päivä ilman ruoka juon vain kivennäisvettä ja teetä on paljon pirteämpi olo kun ei syö, suklaata ja burger kingiä syön silloin tällöin silti, ennen 8-9kk putkeen vain roskaruokaa ja yöllä toin voinnut kaksi pizza kerrallaan syödä, stressin takia söin, en jaksanut muuta hakea tai mennä ravintolaan...kun ei myöskään aika ollut mutta stressi enemmän teki sen.
 
vierailija
Ehkä voisi ensin harjoitella sitä ns. Kivijalkakaupan toimintaa ja sitten myöhemmin, vaikka ensi vuonna vasta verkkokauppaa. Kioskissahan voi myydä mitä vain, makeisia, kahvia jäätelöä, matkamuistoja, muumimukeja... Ja voisivat suunnitella mainokset ja kyltit ihan itse sinne.
Idiootti. Ensin kylläkin verkkokauppa ja sitten kivijalka jos menestyy.
Kuka voi olla noin ulalla?
 
Tekis mieli jonkun verkkokaupan perusta vaikka on mulla joo sata ja yks projekti niskassa. Lapset haluavat kesätöitä, mutta pää lyö tyhjää mitäs kivaa voisi keksiä :geek:. Ei saa olla mitään krääsä eikä dildoja kiitos!
Perusta Rent a Finn firma upporikkaille. Sä löydät ne oligarkit jotka haluaa kokea suomalaisen upean ja rauhallisen luonnon mökkeillen. Pois kaikki luksus, krääsä, tittelit, krakat ja marinat, reilua mökkielämää grilliruuan ääressä, veneilyä, onkimista, saunomista jne. Ulkohuussia unohtamatta :D ihan vaan pelkkää tavistelua Se on varmaan luksusta niille kun eivät saa koskaan elän normaalia elämää enää muualla.

Toi virallinen kampanja taisi jo päättyä mutta perustetaan, uusi vähän toisella nimellä sitten ;)

Mulla olis mökki merellä ja merikelpoinen menee jo valmiina. Sanotaan vaikka 80/20 suhteella kymppitonni/pvä. Saat vapaasti hinnoitella sen paremmaksikin meille :coffee: :LOL:
 
vierailija
Idiootti. Ensin kylläkin verkkokauppa ja sitten kivijalka jos menestyy.
Kuka voi olla noin ulalla?
Höpöhöpö. Ensin kioski niin saa oppia käytännön hommia, liikkeen avaamista ja siistimistä, asiakkaiden tapaamista, sosiaalisia taitoja, .
Ei se että istutaan koneen ääressä ja klikkaillaan ja jaellaan käännöksiä firmoille sotke käsiä ja opeta kunnolla.
 

Yhteistyössä