Hakutulokset

1. BlackCat

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Siis olen itse (ollut) tosi kiinnostunut ravitsemuksesta ja juuri hedelmällisyyden kantilta. Luin siis varsinkin yrityksen pitkittyessä ja hoitojen alussa paljon asiasta, en vaan muistanut tuota soija- asiaa kun niistä on jo aikaa :rolleyes: Kiitos kun vastailitte. Itse ennemmin kyllä...
  2. BlackCat

Miksei saa olla soija- tai auringonkukkalesitiiniä? Tää on mulle ihan uus juttu ni kiinnostaa :) Ite oon juonut kaikissa siirroissa n. 5 iltaa siirron jälkeen lasin punkkua :p
  3. BlackCat

Kovasti tsemppiä @Jantzu sulle! Muistan kyllä vieläkin kuin eilisen noi samat tunteet neljän vuoden yrityksen ajalta ennen hoitoja.. Itkin esimerkiksi koko päivä kotona kun paras ystävä kertoi vauvauutisistaan. Se oli vaan niin kipeä ja arka paikka kun itse tuijotti kuukaudesta ja vuodesta...
  4. BlackCat

No ihmettelinkin et miksi sulla menee testipäivä niin myöhäseen :geek: @Rusakkonen Juu, testipäivä on maanantaina @Wintersun ja tänään tikussa jo ihan selkeä punainen viiva testiviivan kaverina :love: Pp 10, Dpo 13
  5. BlackCat

Hienoja uutisia @Rusakkonen (y) Toivotaan, että tämä nyt se alkio joka tarraa kiinni :love: @Wintersun Tietysti tein :ROFLMAO: Minkä sitä ihminen itselleen voi :whistle: Viiva näyttää vahvistuvan ja on selkeästi vahvempi kuin keskenmenneessä raskaudessa. Joo olen tietysti myös vertaillut kuvia...
  6. BlackCat

Ovulaatiota kannattaa testata päivällä @Toiveitakovain80 Monet näillä palstoillakin ovat saaneet päiväpissasta bongattua paremmin oviksen :) Muistaakseni siihen oli joku ihan selityskin miksi aamupissa ei välttämättä ole paras mahdollinen testaukseen ovulaatiossa... No kyllä sua myös koetellaan...
  7. BlackCat

Näköjään tuo iso kuva näkyy vain kirjautuneena, pikkukuvassa viivaa ei kyllä näy.. Kiitos päivityksestä @Aislinn83 (y)
  8. BlackCat

Hyvä alkiosaalis teillä @Rusakkonen (y) Niin ja olen kuvitellut, että tuohon listaan tulee yrityksen aloitus, ei hoitojen aloitusta @Wintersun Korjatkaa muut jos olen ymmärtänyt väärin.. Nyt ei muuten pysty kuin omaan napaan. Sain eilen tehdystä testistä haaleista haaleimman roskishaamun...
  9. BlackCat

Tsemppiä toipumiseen @Jantzu ja pahoittelut negasta :( Meillä ei ainakaan julkisella ole Gonapeptyliä ikinä määrätty kiinnittymiseen @Wintersun Saitteko blastoja pakkaseen @Nipsu_78? Onhan se hyvä @Rusakkonen että nyt yritetään myös mahdollisimman pienillä lääkemäärillä, onpahan todella...
  10. BlackCat

Hienoja uutisia @Wintersun :love:(y) Onnea plussasta @WishingUponAStar :love: No onpahan sulla ollut kauhea kokemus vielä keskenmenon lisäksi :( @Elisa_maria Tänään pelkäsin koko aamun puhelinsoittoa, mutta sitä ei kuulunut ja sain alkion kyytiin :) Huoh, raskaat piinapäivät taas edessä...

Yhteistyössä