Hakutulokset

1. BlackCat

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

Onnea @Katti75 :love::love::love: Aika hurjan kuuloinen tuo sinun synnytystarinasi! Ihan varmasti harmittaa kun tulee tuollainen ehdoton kielto. Se on kuitenkin ihan eri kun jos itse päättää ettei enempää :unsure: Tuohon @Rusakkonen pohdintaan sektiosta täytyy sanoa sen vertaa, että mulle on...
  2. BlackCat

Hui kauhistus tuota kolaria @Rusakkonen :eek: Onneksi tosiaan vauvan on vielä lantion suojissa! Onnea :love::love::love:@vipe1986 Ihanaa, että näin paljon uusia on päässyt tänne puolelle:love: Justhan olin itse se listan viimeinen ja nyt siellä on jo 9 nimeä perässä :) Onnea @nyuu hyvistä...
  3. BlackCat

Onnea plussanneille :love: Ihanaa että tuttuja nimiä hoitoketjusta pääsee tälle puolelle :love: Ja @millionnea tuplasti onnea :love::love: Vau mikä tuuri, etteI toista nähty varhaisultrassa! @Domi No onpa sulla herkkä terkka :eek: Ymmärrän kyllä ärsytyksesi... Olenkohan edes onnittelut...
  4. BlackCat

Heippa! Nyt on jotenkin niin paljon helpottuneempi olo kun näki vauvan pyörivän ja hyörivän vatsassa:love: Pakko kaiken on nyt vaan mennä hyvin... Riskiluvut tietty vielä puuttuu, et ne vähän vielä jännittää.. No mutta ihan vähän sinä jäljessä olet @Rusakkonen Saattaa olla, että synnytätkin...
  5. BlackCat

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Piti tulla kommentoimaan @Aislinn83 että mulle on siirretty 2 päiväinen alkio ja tuossa se vieressä nukkuu päiväunia :love: Samoin sen jälkeen eri aikasn 2 kpl kolmepäiväisiä pas alkioita on tarttunut matkaan, vaikka toinen menikin kesken. Joten ei niiden aina tartte olla blastoja tarttuakseen...
  6. BlackCat

@love- Ihan pian sullakin on oma nyytti sylissä :love: Muistan kyllä sen malttamattomuuden. Olin viimeisen kuukauden ennen laskettua aikaa ihan että "jokojo" :D Mä taisin tässä raskaudessa soittaa 6+ jotain @shelterme Otin ajan kyllä vasta ultran jälkeen. Niin ja ymmärrän fiiliksesi tuosta...
  7. BlackCat

Onnea vauvoista @atvk87 ja @Pimpula76 :love::love: Ihanaa vauva-arkea sinne! Onnittelut myös plussanneille :) Hienoa, että tytön masu on vihdoin saatu kiinni :love:@-dino- Ikävää tosiaan, ettei huoltasi otettu tosissaan naistenklinikalla @Katti75 . Kyllä mielestäni verenvuoto, vaikkakin...
  8. BlackCat

Voi tsemppiä hurjasti @-dino- On varmasti todella raskasta jo muutenkin ja sitten vielä lisähuolia päälle :( Toivottavasti keuhkoissa ei kuitenkaan olisi mitään ihmeellistä vialla! Jaaha pian on @atvk87 sinullakin vauva sylissä :love: Se on se pää kun kiinnittyy, se ainakin tuntuu kuin...
  9. BlackCat

Voi miten hirveitä kokemuksia sinulla onkaan menneisyydessä :( @gemmy Ymmärrän hyvin, että noi synnytystilanteet ahdistaa, ne tilanteet kun voivat vaihtua niin nopeasti siellä.. Onnea @Domi hyvistä ultra kuulumisista :love: @Rusakkonen Ultrakuulumiset kiinnostaa täälläkin :) Meille ei tultu...
  10. BlackCat

Ihan kuten @-dino- totesi, tuskin mikään määrä rautatabletteja auttaa tähän alkuraskauden väsymykseen @Rusakkonen :sleep: Ei sitä pysty edes ajattelemaan millaista se on ennenkuin sen itse kokee.. Se kun et vaan pysy hereillä vaikka olis tulitikut silmäluomissa :ROFLMAO: Minäkin nukun esikoisen...
  11. BlackCat

Pahaolo on tällä hetkellä niin kova, ettei mihinkään ylimääräiseen pysty. Siksi en ole täälläkään käynyt kertomassa kuulumisia. Ultrassa näkyi pieni tyyppi, oikeassa paikassa ja kaikki oli muutenkin hyvin :love: Vastasi eilen 7+4 ja oikeasti oli 7+3, joten sen puolesta asiat on täällä...
  12. BlackCat

Onnea @-dino- tytöstä  Ihanaa, että olet jo vähän päässyt hoitamaan häntä :love: Ja kiva @Mandala että olette sokereista huolimatta päässeet kotiin (y) No ihan mukavan kokoinen teidän poika tuntuu olevan @atvk87 On varmaan ihan mukavakin synnyttää hieman sirompaa vauvaa :) Ja kiva @Domi...
  13. BlackCat

Vautsi mitä uutisia täällä onkaan :eek: Tsemppiä loppurutistukseen @Mandala :love: @atvk87 hyyyyi, punkkeja. Meillä ei onneksi kotosalla ole, mutta mökillä niitä viilettää älyttömän paljon :devil: Mulla on kissalla käytössä sellanen ampulli joka laitetaan niskaan ja aine leviää sieltä. On ollut...
  14. BlackCat

Kiitos kaikille onnitteluista :) jännä juttu, mutta jotenkin nyt tuntuu varmemmalta kuin viime raskaudessa. Ehkä kun viivat testeissä tummui nopeammin ja hcg oli kolme kertaa suurempi kuin keskenmenneessä.. @-dino- Luin ennen esikoisen syntymää sillon, että kuorelliset mantelit auttaa maidon...
  15. BlackCat

Heippa! Liittyisin mielelläni keskusteluihin mukaan. Tammikuun keskenmenon jälkeen haettiin huhtikuun alussa alkio matkaan ja raskaana ollaan taas :) Toivottavasti tällä kertaa en joudu poistumaan ennenaikaisesti.. Täällä nyt viikot 5+2 ja laskettuaikani omien laskujen mukaan 21.12 :love...
  16. BlackCat

Joulukuiset 2019

Hei! Hyppään keskusteluihin mukaan! Täällä odotetaan 2. lasta, la. 22.12, nyt menossa vasta 4+4 siis. Mulla takana tammikuussa keskenmeno rv 9, joten ihan vielä ei osaa niin rennosti ottaa, mutta kuten @Pompulam sanoi, päivä kerrallaan... @WishingUponAStar Olen ainakin ymmärtänyt, että...
  17. BlackCat

Tsemppiä uuteen hoitoon (y) @millionnea ja upea painonpudotus! No olihan se @kirsillevauva :love: hcg oli hieman yli 400  (y) Kyllä täällä nyt siis vahvasti raskaana ollaan ja hcg sai kyllä luottavaisemman mielen itselle.. Eihän se sitä lupaa, että kaikki menee hyvin, mutta mieluummin...
  18. BlackCat

Päivitin listan, mutta mitä mieltä olette, pitäisikö tuota 2018 plussanneiden listaa jo ainakin osittain poistaa kun rimpsu on niin pitkä? Jos vaikka jättää loka-joulukuuset vielä näkyviin ja muut poistaisi?
  19. BlackCat

Nimi #ikä #yritys aloitettu #mones lapsi #syy #mones hoito meneillään Aislinn83#35 #2016 # 1. # selit./matala amh # 2.IVF tulossa 5/19 Annimiina89 #4/16 #2. #munanjohtimet tukossa #1.IVF AuroraK # 2015 # 2. # selit. # 1.IVF/2.PAS BlackCat #2014 #2. #siemenjohdinten tukos #1.ICSI. 2.PAS Carinem...
  20. BlackCat

Onnea plussasta @julie_ :love: Voi miten kurja, että tää kierto meni teiltä ohi @Toiveitakovain80 :( Onko sulla ennen ollut ovuloimattomia kiertoja? Kannattaa varmaan koittaa jutella jos saisit lääkkeellisen kierron seuraavaksi. Ihanan positiivinen asenne sulla @Milli-34 (y) Veritestissä...

Yhteistyössä