Hakutulokset

1. K

Haaveena vauva 2023

Ei tarvii houkutella millään. On aina valmis 😁 Meillä on kyllä seksiäkin keskimäärin aika paljon…
  2. K

Haaveena vauva 2023

Mulla on kyllä niin levoton olo, kun piinapäivät on pahimmillaan. Mieli on herkillä joka suuntaan, mutta mitään raskausoireita ei ole. Kurkin jo vanhoja keskusteluja täältä kaksplussasta, että mitä oon muissa raskauksissa näillä kiertopäivillä kirjotellu, mutta eipä sieltäkään mitään oireita...
  3. K

Haaveena vauva 2023

No, mähän en toki vielä tiedä sattuuko tää olemaan vaikka raskauden aiheuttamaa tässä kierrossa, kun nyt on jotain dpo 8-13 välillä 😄 Toivoa on vielä. 🫶🏻 Mulla aiemmat kierrot on ollu hormonikierukan kanssa sellasia, että oviksen ympärillä on tota munasarjojen kipuilua vähintään viikon...
  4. K

Haaveena vauva 2023

Tää keltarauhaskipu on kyllä yks vitsaus. Mulla oli ovisoireita 2.1. ja sen jälkeen 2-3 päivää myöhemmin alkoi munasarjakipu, joka jatkuu edelleen, vaikka pahin hellittikin. Kesti ehkä viikon suht tuntuvana. Tuntuu, että mun kierrot nykyään on yhtä munasarjojen kipuilua…
  5. K

Haaveena vauva 2023

Tsemppiä uuteen kiertoon ❤️ Mä olin tänään sählyä pelaamassa ja huomasin, että liitokset kipuili tietyissä hetkissä. Nyt sitten alaselkää ja alavatsaa jomottelee. Viikon päästä vasta pitäisi normaalin kierron mukaan alkaa kuukautiset, jos tämä kierto on edellisen kaltainen niin menkkoja voi...
  6. K

Haaveena vauva 2023

Taas mä omanapailen. Kirjottelin tovi sitten että näinköhän ovuloisin myöhemmin kuin ajattelin, mutta ei ne ovisoireet siitä muuksi muuttunut, joten veikkaan silti ovuloineeni viime viikolla niinku alunperin ajattelin. Nyt on siis jotain dpo 6-10 välillä, kun ovisoireet jatkui montapäivää...
  7. K

Haaveena vauva 2023

Tais tän aamun pahoinvoinnille löytyä syy, kun bongasin ovislimat. 🙈😁 Siis oikeesti, nytkö mä vasta ovuloin, vaikka koko viime viikon munasarjat kipuili (kasvukipuja?) ja halut oli katossa. Tää tosin sopis kierron pituuden kanssa paremmin oviksen ajankohdaksi. Oon kyllä hämmentynyt, että just...
  8. K

Haaveena vauva 2023

Mä olen vuosien varrella pitänyt pc:n testejä, sekä liuskoja että puikkoja, mun luottotesteinä. Niihin ei ole ikinä tullu mitään vääriä viivoja, mutta toki oon kuullut että viime vuosina ne on viivanpaikkoja antanut joillekin. Mulle ei koskaan. Haaleetkin viivat on aina olleet plussia, toki...
  9. K

Haaveena vauva 2023

Tänään meinasin oksentaa aamupalan jälkeen. Aamulla heräsin ajatellen että njääh, ei tunnu raskausoireita ja oli ihan ok olo. Yhtäkkiä sit aamupala alko tökkimään ja teki pahaa. Eilen sama juttu, jäi syömättä loput. Huvittavinta on, että nyt voisi olla ehkä dpo 8 jos miettii oviksen aikaisinta...
  10. K

Haaveena vauva 2023

Mulla on vähän kummallinen tilanne, kun en oo yhtään varma oviksen ajankohdasta. Normaalisti oon sen aina bongannut vahvojen oireiden perusteella, mutta en oo enää yhtään varma millon se oli, kun ovisoireita oli läpi viikon.. Viime ma (kp 10) ja ti (kp11) oli oviksen tapaan halut tapissa ja...

Yhteistyössä