Hakutulokset

1. K

Haaveena vauva 2023

Ihanaa ❤ :love:
  2. K

Haaveena vauva 2023

https://aijaa.com/0h6fuU eikös tän voi jo plussaksi laskea? 😍
  3. K

Haaveena vauva 2023

https://aijaa.com/lUjdYW jokohan huomenna olis tasavahvat? 🤩
  4. K

Haaveena vauva 2023

On kyllä kovin samanlaisia nää viivat koko ajan. Ovisoireita ei ole, vähän jomottelee munasarjoissa, mutta ehkä toi vasen viiva tosta tummenee oviksen tullessa oikeesti vahvemmaksi kuin oikean puoleinen. 😊 Mielenkiintosta kyllä testata miten viivat elää sit, kun muut oireet tulee myös. 😊 Kuvassa...
  5. K

Haaveena vauva 2023

Mäkin tein tänään ensimmäisen ovulaatiotestini. Nyt kp 10, mielenkiinnolla odotan millainen on illalla ja huomenna aamulla. https://aijaa.com/10kq00 Ajattelin, että olisin ihan liian aikaisin liikkeellä, mutta yllättävän tumma olikin. Jännää...
  6. K

Haaveena vauva 2023

Mun on pakko nyt iloita mun kuukautisista, vaikka tällai lasta yrittäessä ne ei toivottu juttu olekaan. Mutta siis edelliset vuodot kierukan jälkeen kesti 8 päivää ja pelkäsin, että näinköhän saan megapitkät kuukautiset joka kiertoon piinaksi, mutta nyt nää kesti vain neljä päivää! Vähänkö...
  7. K

Haaveena vauva 2023

Näen mutta näyttää hyvinkin samalta mitkä itsekin pc:n liuskoilla sain viime kierrossa tarkoittaen kuitenkin negaa. Alemmasta testistä mulla ei oo kokemusta, mutta hyvältä tietysti vaikuttaa, kun molemmissa näkyy jotain. Toivottavasti sulla plussaksi vahvistuisi kuitenkin ❤
  8. K

Haaveena vauva 2023

En mäkään bongannut viime kierrossa niin selkeitä ovisoireita kuin mihin oon tottunut. Aiemmin vuodoista on voinut päätellä paljon, nyt oli minilimoja lukuunottamatta täysin olematonta. Enkä kyllä niitä edes tajunnu ellen olis kytännyt. Että joo, toivon todella tän uuden kierron olevan myös...
  9. K

Haaveena vauva 2023

Turhautuminen väistyi, kun vihdoin alkoi uus kierto. Ehkä eilinen seksi provosoi jotenkin, että kohtu tajus, että ai niin, vois tyhjentyäkin! 😄 No, mutta siis kiertopäivä 33 -> kp 1. Ja uskalsin lisätä itseni listalle takas, kun ei tää kierto onneksi venynyt 32 päivää pidemmäksi, huh! Ehdin jo...
  10. K

Haaveena vauva 2023

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän. Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut...
  11. K

Haaveena vauva 2023

Toivotaan parasta, mutta en oo kauheen toiveikas. 😊 Olishan se ihan maailman paras juttu saada kaksi selkeetä viivaa testiin, mutta jos niitä en saa niin toivon erityisesti uuden kierron käynnistymistä. 🙏🏼
  12. K

Haaveena vauva 2023

Päivitin näköjään ton listauksen vahingossa vierailijana, mutta menkööt. Poistin turhautuneena itseni kokonaan listalta, kun meni niin tunteisiin tihrustella noita viivanpaikkoja / haamuja. Sunnuntaina ja eilen tein siis täysin puhtaat negat ja nyt tänä aamuna linkin alempi testi. Tämänkin jo...
  13. K

Haaveena vauva 2023

Tänään testattu nega kp30. Ei haamujen haamua. Nyt oottelen menkkoja alkavaksi, että päästään uuteen kiertoon. Fiilis on ihan ok, kun osasin tän aavistaa. ❤️ Ehkä ens kierto on meidän ❤️
  14. K

Haaveena vauva 2023

Mulla on kans huomenna testipäivä (kp30). Tänään on kyl pms oireet ollu sitä luokkaa, että voi olla että menkat alkaa ennen kuin aamun testiä ehdin edes tehdä. 🙈
  15. K

Haaveena vauva 2023

Pidän peukkuja! ❤️👍🏻
  16. K

Haaveena vauva 2023

Oi pidetään peukkuja ❤️ Mulla ei koskaan haamut oo tarkoittaneet mitään muuta kuin raskautta, vaikka monesti oon niitä viivoja löytänyt vasta reilusti testiajan jälkeen. Toki luulisi, että tänäänkin olisi jotain näkynyt, jos saman merkin testin oot tehnyt?
  17. K

Haaveena vauva 2023

Niin. Kieltämättä ihmettelin sitä itsekin, mutta noi testit on vissiin tunnettuja noista. En tiiä. Testaan sunnuntaina uudestaan, jos ei menkkoja näy.. En haluis vielö luopua toivosta, kun joku ääni sisällä pitää toivosta kiinni, mutta kyllä vähän mieli käskee kääntämään ajatukset seuraavaan...
  18. K

Haaveena vauva 2023

Menin tekemään paljon haukutun rfsu:n testin. https://aijaa.com/42z1bx Pieni haamujen haamu siellä näkyy, mutta ilmeisesti noissa testeissä se on enemmän sääntö kuin poikkeus. Voi että kyllä tuntuu tyhmältä yrittää saada ajatusten voimalla viivoja testeihin. 🙈 No, uutta kiertoa kohti…
  19. K

Haaveena vauva 2023

Täällä kp 26 meneillään ja malttamattomana testasin äsken pregcheckin puikkotestillä totaalisen puhtaan negan. Katsoin sitten aikaisemman lapsen yrityksen aikaisista keskusteluista että olin kp 26 testannut negan ja kp 28 haamun. Nyt ärsyttää etten malttanu suosiolla odottaa paria päivää. 😔...
  20. K

Haaveena vauva 2023

Jotenkin alkaa mieli synkistellä testaamisen ajan lähestyessä. Kyseessä on mun ja puolison ensimmäinen yhteinen lapsi, joten paine on omanlaisensa. Ollaan kumpikin tahoillamme saatu plussat helposti ekan-tokan kierron aikana aiempien kumppaneiden kanssa. Nyt joku pelko hiipii mieleen, että entä...

Yhteistyössä