Hakutulokset

1. P

Haaveena vauva 2024

Tsemppiä teille 💕 toivotaan pikaista tärppiä 🙏🏻 ON: Voin samaistua tuohon, että kierrot vaihtelee ja ovulaation ajankohtaa vaikea ennustaa.. Itse siis imetän vielä ja kierrot ei oo (ainakaan vielä) tasoittuneet ja oon huomannut, että en voi päätellä ovulaatiota oireista. Laitoinkin tonne...
  2. P

Haaveena vauva 2024

Sain viimeinkin ovulaation kiinni! Kahdessa edellisessä kierrossa on testit loppuneet kesken ja ovulaation varma ajankohta on jäänyt epäselväksi. Imetys varmaan sekottaa, kun mulla ovistestit näyttää pitkään tosi tummilta, välillä aina haalenee, mutta selkeää plussaa vaikea löytää! Saattavat...
  3. P

Haaveena vauva 2024

Omia pohdintoja.. Oon iloinen kun meillä mieskin alkaa näyttää enemmän innostuksen merkkejä tätä toinen vauva-projektia kohtaan 🫢 Pohdiskeli ääneen viikonloppuna, että mikäs ikäero näille tulis jos kohta tärppäis. Ja että toiveissa olis nyt sitten molemmilla pikainen tärppi 😍 Kun tähän asti...
  4. P

Haaveena vauva 2024

Tsemppiä, tiedän ton tunteen! Joskus tuntuu että alkaa ihan päätä särkeä, kun sitä tikkua kääntelee vaikka miten päin valoa vasten ja alkaa jo silmät harottaa päässä 😵‍💫
  5. P

Haaveena vauva 2024

Tsemppiä ja paranemisia💕 Kurjaa olla kipeenä ja vielä korkeassa kuumeessa. Jos sattuis plussa tulemaan, niin mulla oli viime raskauden alkupuoliskolla erittäin paha tauti, jossa korkea kuume, tulehdusarvot korkealla ja yli kuukauden antibiootit ja särkylääkkeet tuli vedettyä 😵😵‍💫 Mutta vauva...
  6. P

Haaveena vauva 2024

Mäkin saan nykyään aina noita pregcheckin viivanpaikkoja! Niin ärsyttäviä ja välillä tosi selkeitäkin 😓 Yritän nyt että testaisin vasta dpo 13-14 aikaisintaan, että olis varmasti selkeä jos jotain on. Mutta en tiedä onnistuuko taas todellisuudessa tää suunnitelma 🙈
  7. P

Haaveena vauva 2024

Mä menisin kyllä nopeasti ostaan raskaustestejä 🙈 joskus voi kai noita viivoja tulla ovistesteihin kierron loppupuolella, mutta onhan toi jo aika tumma viiva? 😮 Pidän peukkuja👍🏻
  8. P

Haaveena vauva 2024

Täällä oli eilen positiivinen ovulaatiotesti eli tänään siis dpo 0 (?). Jotenkin tuntuu että ovulaatio olis ollut jo eilen, kun koko päivän oli selkeitä limoja ja sitten illalla vielä voimakasta kipua oikeassa munasarjassa, joka säteili reiteen ja selkäänkin. Sen jälkeen ei enää mitään oiretta...
  9. P

Haaveena vauva 2024

Kiva kun muitakin imettäviä täällä ☺️ Miten oot saanut painoa putoamaan, onko jotain vinkkejä? 😅 Mulla on siis kaikki raskauskilot vielä jäljellä, kun paino on ollut ihan jumissa imetyksen ajan 😬 Haluaisin pudottaa painoa 10 kg ennen mahdollista seuraavaa raskautta 😅 Joten sinänsä kaikki...
  10. P

Haaveena vauva 2024

Vauva täyttää parin viikon päästä vuoden ja joo, imetän kyllä vielä aika paljon, kun hän on kauhea tissitakiainen 😅 Kiitos vinkistä,vois kyllä koittaa tota yöimetystä jättää. Mun puolesta vois imetys loppua vuoden ikään suunnilleen jos sitten sais kierronkin kuntoon, mutta saa nähdä miten...

Yhteistyössä