Hakutulokset

1. M4rianne77

40 + so what, wol 14 (2019)

Onnekkaamman Uuden Vuoden toivotukset tänne meille kaikille sinnikkäille naisille ja perheillenne:love: Meillä 2. inseminaatio ei tuottanut tulosta. Testipäivä oli 22.12. ja se veti mielen jouluksi todella haikeaksi ja olin itkuherkkä. Nyt päätettiin pitää kk tauko ja sitten koittaa vielä 3...
  2. M4rianne77

@Kaneli41 meillä tosiaan oli onnistunut raskautuminen kesällä -18, mutta meni kesken. Eli sen mukaan se saattaisi luomusti onnistuakin mutta iän puolesta ei aikaa odotteluun ole. Sanoi sen olevan myös epätodennäköistä, koska noin pitkä yritys keskenmenon jälkeen ei ollut tuottanut tulosta...
  3. M4rianne77

Meillä tuli sama tulos heti ensikäynnin ja miehen näytteen jälkeen. Lähdettiin heti inseminaatioon, koska muuten olisi ollut turhaa toivoa raskautumista. Olihan yritystä ollut takana jo vuoden, ja yhdyntöjä säännöllisesti joka toinen päivä. Inssi tehtiin viime viikon perjantaina, spermanpesun...
  4. M4rianne77

Piinapäivät alkaneet perjantaisen inseminaation jälkeen. 24.11. saan testailla näkyykö tulosta(y) Toimenpide meni hyvin ja pesun jälkeen monen monta hyvälaatuista siittiötä pääsi tekemään hommiaan. Meillä sormet ja varpaat ristissä onnistumista varten. Onhan niitä ekasta inssistä raskautuneita!
  5. M4rianne77

Ooooh Wau mitä uutisia täällä!! Onnea plussista ja plussien plussista!:love::love::p Olen lueskellut taustalla silloin tällöin. Meidän yritys on nyt siinä vaiheessa, että VIHDOINKIN oikeasti osuu aika kohdalleen ja inssi tehdään perjantaina. Odotukset korkealla(y) meillähän lapsettomuus on...
  6. M4rianne77

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

@MyMa inssissä pesu myös. Lähdetään inssillä liikenteeseen, koska muut jutut kaikki mun osalta kunnossa ja vaan miehen lapsettomuus kyseessä. No kaikki toivo oli tässä kierrossa, että jippii nyt päästää hommiin..mutta ei! Mun kroppa päätti ovuloida lauantaina:unsure: perjantaina ei tehty, koska...
  7. M4rianne77

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Heippa kaikille:) Olenkohan mä tänne kirjoitellutkaan kertaakaan vaan vain ahkerasti seurannut taustalla.. Takana kesältä 2019 tieto, että mieheni siittiöissä vasta-aineita niin ettei luomuraskautuminen todnäk onnistu. Vuosi yrittämistä keskenmenon jälkeen eikä tosiaan yhtään plussaa ahkerasta...
  8. M4rianne77

@Eloveera-79 ihania ultrakuulumisia:love: @Vielä kerran❤ kiva, kun olet täällä..joukkoonhan mahtuu! Omia kuulumisia sen verran, että huomenna on aukiolotutkimus ja toivottavasti jo pe tai ensi ma inseminaatio! On tämä ollut melkoinen tunteiden vuoristorata ja vuoden odotus syksyn -18...
  9. M4rianne77

Oi että, kuulumisethan on hyviä @kirsillevauva (y)(y) Meillä eka lapsettomuuskäynti takana ja kaikki minulla kunnossa. Reserviä näytti olevan ja yritys jatkukoon. Miehellä siittiövasta-aineita, liekö se syynä ettei yhtään plussaa ole keskenmenon jälkeen tullut. Siittiöitä kyllä oli...
  10. M4rianne77

@Ellinoora38 mulla samat kysymykset mielessä. Työkuvioissa myös tiukkaa tulee tekemään ja jännitän, etten paljastuisi juuri mahd hoitojen vuoksi. Ensi viikolla vihdoinkin käyntiaika lapsettomuuslääkärille Felisitakseen(y) Uutta kiertoa mennään nyt kp4.

Yhteistyössä