Hakutulokset

1. M4rianne77

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Tarvisin apuja...Mulle lääkäri kirjoitti cyclogestin luteaalitueksi, nyt kävi kuitenkin niin ettei koko maakunnassamme ole apteekeissa sitä. Oliko Lugesteron "sama" valmiste eli voisin käyttää niitä viikonlopun ajan?
  2. M4rianne77

@janitainen todella harmittaa puolestasi, voimia koitokseen. Tuohon kohdun raapaisuun/scratchingiin menin nyt minäkin ennen tätä toista ivf kierrosta. Meilläkään ei ole 2018 kesän keskenmenon jälkeen ollut ainoatakaan haamua saati plussaa missään muodossa. Se on mietityttänyt ja epäilyttänyt...
  3. M4rianne77

Ihan samoissa siis mennään. Onpa jännää!! Voi toivon sinulle vain sitä parasta tällä kertaa ♡ iso tsemppipeukku!
  4. M4rianne77

Hei, luin muutaman sivun ja erilaisissa tilanteissahan täällä ollaan ja koitetaan pitkää matkaa jaksaa. Olen usein taustalla, kommentointi jää vähemmälle. Tukea ja halauksia menetyksiä kokeneille ja isoja onnitteluja jo onnistuneelle <3 Itselläni tilanne se, että kesäkuun ekan ivf:n ja kahden...
  5. M4rianne77

40 + so what, wol 14 (2019)

Hei kaikille, minäkin välillä ilmoittelen itsestäni. Monenmoisia vaiheita täällä porukka käy läpi ja sitä samaa raskautumisen ihmettä kaikki niin kovasti toivotaan! Minä ehdin tässä täyttää 43.v. Teimme päätöksen jatkaa hoitoja, joten nyt mennään pitkällä kaavalla omilla soluilla ivf:ää...
  6. M4rianne77

Ristiriitaisin tuntein täällä apuja lueskelemassa... Inseminaatioita 3, 1 ivf ja 1 pas takana eikä yhtään mitään ei edes haamuja testeihin. Ihan kamalan raskasta, kun aiemmat raskaudet tulleet todella helposti eri miehen kanssa. 2 vuotta takaperin meille uuden puolison kansaa pärähti heti...
  7. M4rianne77

Todella pahoillani @Montecean uutisista! Niin kovasti kun niitä hyviä kuulumisia ja onnea haluaisi lukea ja omalle kohdallekin osuvan!
  8. M4rianne77

Tänne on helppo kirjoittaa, koska satavarmasti löytyy kohtalotovereita, kiitos @Lumitalvi kommentistasi, ja huomaan miten samankaltaisia ajatuskuvioita on myös muilla liittyen ahdistukseen ja katkeruuteen. Samalla kuitenkin täältä saa arvokasta tsemppiä, kuten @Tupsuli kokemuksen äänellä kertoi...
  9. M4rianne77

Mä myös etsin joku aika takaperin kolmosten odottajan kuulumisia, mutta viestejä ei löytynyt. Jos odotuksesta on päästy vauva-arkeen taitaa hänellä olla paljon paljon muuta tekemistä nyt!:love: Täällä edelleen piinaillaan...veritestin mahdollisuus olisi ollut eilen mutten halunnut mennä. Oireita...
  10. M4rianne77

Mulle määrättiin myös DHEA:ta ja olen sitä syönyt nyt neljättä kk:ta. Mun kiertoon vaikutti sopivasti pidentävästi, eli normalisoitui taas aiemman mukaisesti 28pvään. Ovulaatiosta en osaa sanoa, koska sitä en ole tikutellut. Ongelmana on mulle tullut kaulanäpyt ja JÄÄTÄVÄ kasvankasvu eli partaa...
  11. M4rianne77

Mulle voi päivittää eka ivf nyt kesäkuussa. 3 inseminaatiota eivät tuottaneet tulosta ja olen ollutkin enemmän taustalla lukemassa, turnausväsymystä ilmeisesti..
  12. M4rianne77

Voi ei! Tätä itsekin pelkään, että keräystulos ei takaakaan hyvää onnistumista. Toivon sitä lottovoittoa teille vaikka sitten muilla tavoin jos ette enää jatka hoitoja. Itselläni on myös ristiriitaiset tunteet, että voiko tässä muka onnistua.... niin pitkään on menty 06/18 keskenmenon jälkeen...
  13. M4rianne77

Täällä menossa eka ivf-hoito kierros. Maanantaina olen menossa kolmanteen ultraan. On hyvä, että lääkäri haluaa tarkkailla tiheään niin saadaan paras mahdollinen onnistuminen...toivottavasti! Yhteensä seitsemän rakkulaa oli kasvamassa, GonalF ja Cetrotide käytössä. Jännittää kyllä se ensi...
  14. M4rianne77

Onko teillä kokemusta tai oletteko syöneet dhea:tä? Mulle lääkäri määräsi niitä pariksi kuukaudeksi, kun oli tarkoitus edetä hoidossa ivf:ään. Nyt odottelen lääkärin soittoa klinikalta ja jatkosuunnitelmaa.
  15. M4rianne77

Kyllä meidänkin elämässä kaikkien muiden vaikeuksien perään pieni romahdus tuli tuon tiedon jälkeen. Huhtikuussa olisi ollut hoidon suunnittelu ja kiirehdittiin ivf, koska täytän pian 43v.
  16. M4rianne77

Ketogeenisestä ruokavaliosta apua raskautumiseen

Varmasti auttaa mikäli lapsettomuusongelma naisen hormonitoiminnassa ym. Tuo tasapainottaa sitä (y) iho, hiukset ja mieli voi hyvin ketogeenisellä sekä energiatasot nousee. Uskon täysin, että hyötyä on naiselle. Meillä asialla ei ikävä kyllä ole ollut vaikutusta 1,5 vuoteen, kun syynä siittiöt...
  17. M4rianne77

Suuret tsempit muillekin hoitoja aloitteleville!! Meillä on maaliskuun alussa ivf-suunnittelukäynti ja siitä sitten tositoimiin. Juuri tänään sain ajan. Vihdoinkin!..laitan sormet ja varpaat ristiin meidän kaikkien puolesta (y)
  18. M4rianne77

Kiitos tiedoista jonxu(y)
  19. M4rianne77

Ivf:ään siis siirrytään seuraavaksi ja Felicitaksella ollaan. Puhuin tossa aiemmassa viestissäni näköjään kevyistä hoidoista kun tarkotin lyhyttä hoitokaavaa ivf:ssä. Oon käsittänyt, että siinä on kaksi mahdollisuutta miten edetään? Olenko aivan hakoteillä? Niitä kustannuksia siis kyselin. Asiat...
  20. M4rianne77

Heippa, olen täällä ryhmässä taustaillut jo aikoja. Sillä odotuksella, että kun päästään inssien jälkeen ensimmäiseen ivf:ään niin tiedän jo jotain näistä käytännöistä. Meillä takana 3 inssiä, ei tuloksia. Miehen siittiöt ja vasta-aineet syy lapsettomuuteen. Huolestuttaa myös siittiöiden selvä...

Yhteistyössä