Hakutulokset

1. M

Gucci pääsi shoppailemaan <333333

Amex ei voi lyhentää :notworthy: siellä 30pv maksuajat, mutta 30pv siis mitä vaan summia saa heitä
  2. M

Miten ulkomailta voi pimeä rahaa tulla, mutta hei en mä tohon vitsi vastata mua saa epäillä niin paljon kuin huvittaa, ei se minusta pois ole
  3. M

Pakko lisätä, jos minusta joskus tulee rikas omalla työnteolla ja ideoilla, mä alan tekemään hyväntekeväisyys ja vain tänne seb tuon, lapset ja vanhukset mun juttu, mistä unelmoin ja unelmoin saada sen verran hyvin kaiken pyörimään, haluan jotain hyväkin saada aikaiseksi :oops: mä olen jo kaikki...
  4. M

No älä muuta sano, kivaa kun et tiedä mun tilanteen, onko säästöt, miten ulkomaailla asiat ym... ehkä se on jopa lainaa hei :ROFLMAO:, no ei mä kun tappelen yhden yrityksen kanssa että saa kuitattua pian kaiken, kun megapotti jätetty maksamatta
  5. M

En todellakaan rikas ole, mulla vaan sovitut kaupat, yks juttu ihan sijoitukseen hankkimassa, perus setti työnarkomaani olen vaan
  6. M

On se iso rahaa mulle, mutta ei se hukkaan menee ainakaan, kun paiskin 24/7 töitä kaikki tuntu isolta jopa 1,-eur, en ole rikas
  7. M

Ne on tavalliset :-)
  8. M

Kun toinen laukku esikoiselle hän halua oman kuitin ihan perus debitilla maksettu vaikka yleensä maksa Amexilla kun kerään pisteet
  9. M

Ihan kuule liikkeessä shoppailen feikit saa ampua mun puolesta.... ja ne on edullisia kuitenkin joku 590,- kestää pirun hyvin mulla 4v oli mustat edelleen loisto kunnossa
  10. M

Koiran? Tarkoitat siis
  11. M

Kiitos :-)
  12. M

minä hain perus setti ja Gucci sai ihanan pantaan <3
  13. M

Meidän uusi vauva tuli eilen, ,,Haisuli,, no eikun hänen nimi on Gucci, kuva

Mä on melko 24/7 töissä, onko sulla lapsia kotona? Mun kanssa Gucci tänään pääse mukaan
  14. M

Haha en oo, mulla jokaisella koiralla passit ja kauppakirjat :ROFLMAO:. Vaikka jos jopa olisin hakenut mitä väliä, jos olisin nähnyt kadullakin koiran olisin pelastanut tai lasta, en vaan olisi saanut adoptoida mutta mä en ihmisiä enkä eläimiä erittelee passin tai rodun kautta, vain tuotteet...
  15. M

Hei se on elämä jos on kuumetta etsit kaveria itselle etkä mieti mitään sen enempää :giggle::barefoot:
  16. M

Entäs jos mies onko pedo heti? Mun mies kaverit jokaiselle mun lapsille sano kaunis, söpö tai nätti, vai pitääkö lyödä LV laukulla päähän ens kerralla :ROFLMAO:
  17. M

Kyllä lupasin pojalle kun koulut loppu meille tulee uus tulokas että hänkin voi osallistua hoitoon eikä pelkästään koneessa ja kännykässä elää, nyt kivaa kesällä oppia hoitamaan toista ja lenkeillä muiden lasten ja koirien kanssa

Yhteistyössä