Gucci pääsi shoppailemaan <333333

vierailija
China Gate tells:


LOUIS VUITTON Flowers Retro Sneakers Men and Women Louis Running Shoes Sport Casual Shoes Trainers

Store-wide Discount50% OFF,7 days left!


US $32.17 - 40.24 / Piece



Ps. On muuten ihkui sellaset LV-lenkkarit, jossa on kultaisii koristeita... jbling..bling-- ja samaan hintaan. Täältäks sä shoppaat?
 
vierailija
Kun toinen laukku esikoiselle hän halua oman kuitin ihan perus debitilla maksettu vaikka yleensä maksa Amexilla kun kerään pisteet
Isompi lasku sulla on se kysymysmerkki, jonkun toisen - eli esikoiselle?Esikoisen isäkö ne rahat antaa? Hieno mies. Oliks hän se insinööri? Miks sä jätit sen? Itkuuu.
No toi toinen, se sitn on sun visa. Mut Suomessa maksat siis visalla? Tietenkin sen tajuu aina, jos ei ole katetta tillilä, mut muuten, paitsi... onks sulla joku 10% kk lyhennysmaksu velkapääomasta.
Mut Neverfull.. luotolla... ? Sehän on halvin kaikista ja ihan taviiiis.
 
vierailija
Siis ootko sä joku rikas??? Mä en ole ikinä ostanut tuon hintaisia laukkuja tai kenkiä enkä tule ostamaankaan.
Onko noi sulle pikkusummat? Siis onko noi susta halpaa??? Minusta ne on isot summat ja noi pelkät ostokset on kuukausipalkka!!!
Järkyttävää... sorry.

Mikä on sun mielestä kallista???
Onko sulla niin paljon rahaa että voit ostaa mitä vain haluat vaikka Cittarista eikä tunnu missään???
 
Siis ootko sä joku rikas??? Mä en ole ikinä ostanut tuon hintaisia laukkuja tai kenkiä enkä tule ostamaankaan.
Onko noi sulle pikkusummat? Siis onko noi susta halpaa??? Minusta ne on isot summat ja noi pelkät ostokset on kuukausipalkka!!!
Järkyttävää... sorry.

Mikä on sun mielestä kallista???
Onko sulla niin paljon rahaa että voit ostaa mitä vain haluat vaikka Cittarista eikä tunnu missään???
On se iso rahaa mulle, mutta ei se hukkaan menee ainakaan, kun paiskin 24/7 töitä kaikki tuntu isolta jopa 1,-eur, en ole rikas
 
vierailija
Ei kannata tänne ottaa kuvia pimeestä rahasta. Itse ainakin kun käyn pankissa nostamassa rahaa niin saa suoria seteleitä! No selvispä tämäkin, että millä rahalla tämä rouva shoppailee.
 

Yhteistyössä