KiitosSiis pannan
Koiran? Tarkoitat siisSiis nii ihkuu... mä katselen just näitä tällasii itsellni, suvulle ja frendeilla. Jokaiselle oman väriset, ja edullisesti!
Koiran? Tarkoitat siis
Kun toinen laukku esikoiselle hän halua oman kuitin ihan perus debitilla maksettu vaikka yleensä maksa Amexilla kun kerään pisteetMiks sä maksat kahdella laskulla ja luottokortila?
Ne on tavallisetNäyttää minusta ihan tavallisilta kauppakasseilta
Isompi lasku sulla on se kysymysmerkki, jonkun toisen - eli esikoiselle?Esikoisen isäkö ne rahat antaa? Hieno mies. Oliks hän se insinööri? Miks sä jätit sen? Itkuuu.Kun toinen laukku esikoiselle hän halua oman kuitin ihan perus debitilla maksettu vaikka yleensä maksa Amexilla kun kerään pisteet
On se iso rahaa mulle, mutta ei se hukkaan menee ainakaan, kun paiskin 24/7 töitä kaikki tuntu isolta jopa 1,-eur, en ole rikasSiis ootko sä joku rikas??? Mä en ole ikinä ostanut tuon hintaisia laukkuja tai kenkiä enkä tule ostamaankaan.
Onko noi sulle pikkusummat? Siis onko noi susta halpaa??? Minusta ne on isot summat ja noi pelkät ostokset on kuukausipalkka!!!
Järkyttävää... sorry.
Mikä on sun mielestä kallista???
Onko sulla niin paljon rahaa että voit ostaa mitä vain haluat vaikka Cittarista eikä tunnu missään???
En todellakaan rikas ole, mulla vaan sovitut kaupat, yks juttu ihan sijoitukseen hankkimassa, perus setti työnarkomaani olen vaanNoin iso setelitukko???
Kyllä sä oot rikas älä yritä.
No älä muuta sano, kivaa kun et tiedä mun tilanteen, onko säästöt, miten ulkomaailla asiat ym... ehkä se on jopa lainaa hei , no ei mä kun tappelen yhden yrityksen kanssa että saa kuitattua pian kaiken, kun megapotti jätetty maksamattaJoo ei 80t vuosituloilla 20t nosteta
Niinpä. Sieltä ulkomailtahan se pimiä raha tulee xDNo älä muuta sano, kivaa kun et tiedä mun tilanteen, onko säästöt, miten ulkomaailla asiat ym... ehkä se on jopa lainaa hei , no ei mä kun tappelen yhden yrityksen kanssa että saa kuitattua pian kaiken, kun megapotti jätetty maksamatta