Hakutulokset

1. H

Toiveissa vauva 2021

Aaah alko stressaamaan. Tänään kp 7 ja tein ihan huvikseni ovistestin kun halusin jonkun testin uittaa (hullu, kyllä). Ja mitä ihmettä, tulikin ihan ihmeen vahva viiva! Ei nyt ihan plussa mutta melkeen. Veikkaan et huomenna toi jo olis plussa. Oon aina luullut ja ollut varma, että ovuloin tosi...
  2. H

Toiveissa vauva 2021

Jos tästä kierrosta tärppäisi, niin täällä ois todennäkösesti la 26.4. :X3: Kumpa, kumpa! Ois niin kiva päästä porukalla huhtikuisiin:love: Hitsi tää alkukierto kuluu hitaaaasti, kun ei oo mitään tähän lapsen tekoon liittyvää jännitettävää:D
  3. H

Toiveissa vauva 2021

ONNEA @3milia ♥️♥️ Aivan ihanaa! :love:
  4. H

Toiveissa vauva 2021

@pumpuli1 ja @Kuumeilija40 :love: Ihanaa, onnittelut teille molemmille!♥️ ON. En tiiä mikä tänne iski, kp 4 ja menkat eilen enää tiputtelua, mutta nyt ihan hirveet krampit alavatsassa. Mitään vuotoa ei tuu, mutta sattuu. Ja vatsa myös sekasin. En tiiä onks tää sitten ihan jotain mahatautia...
  5. H

Toiveissa vauva 2021

Toivotaan @3milia, että se jokin pilkistys siellä tikussa olisi nyt se plussa!!:X3::love: Tässä muuten terkkuja yheltä hullulta laborantilta, otin kuvan näistä mun kahen kierron ovistikuista (jotka oon säästänyt, että voisin sitten tarvittaessa vertailla viivan vahvuutta tulevissa kierroissa)...
  6. H

Toiveissa vauva 2021

Ymmärrän oikein hyvin @minttuni noita fiiliksiä. Tai siis pystyn kuvittelemaan, miten kurjalta ajoittain tuntuu, vaikka omakohtaista kokemusta ei olekaan. :cry: Ole syystäkin iloinen ovisplussasta ja muista, että tänne voi aina avautua ♥️ Tsemppiä ja toivotaan että tää olis nyt viimein teidän...
  7. H

Toiveissa vauva 2021

Hyvin on @pumpuli1 vahvistunut!! :love: Ja ihan super vahva viiva kyllä @Kasikuus, jännä!:love::D Kävin tsekkauttamassa iteltäni vähän veriarvoja. Oli kiva kuulla, että ferritiini oli 78 ja oikeestaan kaikki muukin ihan priimaa, paitsi d-vitamiini.. Se oli ihan kunnolla alle viitearvojen...
  8. H

Toiveissa vauva 2021

Voi hitsi @Kasikuus! Toivotaan että tulos vielä muuttuisi. :X3: Mä kanssa ihan oikeesti koitan nyt tässä kierrossa tosissaan oottaa siihen menkkojen oletettuun alkamispäivään ennen testailua. Oli kanssa jotenkin raskas kokemus toi, että sieltä joku viivanpaikka/haamu pilkisti, mutta menkat...
  9. H

Toiveissa vauva 2021

Mulla kanssa isot rinnat, eikä niiden paisuminen kovin houkuttelevalta tunnu. :D Mutta eipä voi mitään, saa nähdä miten käy jos tässä raskautuu. Ihan uskomattoman tyhmää, miten paljon tää menkkojen alkaminen voi mielialaan vaikuttaa jo EKASSA YRITYSKIERROSSA!:cry: Tuntuu ihan uunolta, että...
  10. H

Toiveissa vauva 2021

Huomenta kaikille ja plääää mikä aamu omasta puolesta :cautious: Kipitin heti herättyä vessaan tekemään testiä, joka oli täysin puhdas nega, ja samalla huomasin pyyhkiessä että paperiin tuli verta. Eli mulle voi päivittää kp 1. Harmittaa tietysti, mutta en nyt realistisesti ajatellutkaan että...

Yhteistyössä