Hakutulokset

1. H

Toiveissa vauva 2021

Mulle voi huomiselle päivittää kp 2. Vuoto se sieltä alkoi tänään. En tiiä, itkettää. Vaikka tiiän, että yk 2 vasta menossa ja plääplää, niin on tää silti niin turhauttavaa jo nyt. Etenkin kun toiveita herätteli se ihan selkeä haamu/virheviiva mikälie. Ja tietysti nyt taas tää PMS vielä...
  2. H

Toiveissa vauva 2021

En muista kuka kyseli testistä, mutta tosiaan eilen aamulla eli dpo 13 tein One Stepin puikkotestin taas ja siis ihan selkeä toinen viiva siihen piirtyi testiajalla?? Ihan miehen silmäänkin nähtävä, ei tarvinnut väännellä valossa tai avata testiä. Haalea toki, mutta kuitenkin ihan selkeän näkyvä...
  3. H

Toiveissa vauva 2021

Mulla alko toimimaan kun painon sen ihme varotuksen alalaidasta jotain ”näytä kuva” linkkiä. :unsure: En oo varma millon testaisin, järki sanois että pitäs odottaa su aamuun, mutta enköhän pakkomielteisenä oo sitä tikkua jo huomenna uittamassa...:LOL:
  4. H

Toiveissa vauva 2021

Iik @Aniaj siistiä, varovaiset onnittelut!! Lupaavalta näyttää ♥️ Onnea myös muille plussanneille ja haamuilijoille :love: Mua masentaaaa. Tultiin mökiltä kotiin ja on ollut niin varma olo raskautumisesta. Ryntäsin saman tien pissimään tikkuun, eikä tulos nyt ollut ihan toivotun lainen. Toki...
  5. H

Toiveissa vauva 2021

@KirJoh89 kuulostaa lupaavalta, oon kanssa lukenut että monilla runsas valkovuoto voi olla merkki raskaudesta! Etenkin jos se ei ole negakierroissa ollut tyypillistä. Toivotaan että siellä joku ois tarrannut kiinni :love: @Aniaj ja @neilikkaruusu oispa sielläkin plussat tulossa!!:love: On...
  6. H

Toiveissa vauva 2021

Hitto mulla on tänään ollut outo olo. En tiiä tekeekö mieli tepposia, mutta tälleen iltaa kohti sellanen kuumottava/kuumeinen olo, päänsärkyä, väsyttää ja rinnat kipeät. Vatsassa ei juurikaan tuntemuksia. o_O :unsure:Joko oon tulossa kipeeksi, hulluksi, tai sitten oon raskaana. Dpo 9 tänään...
  7. H

Toiveissa vauva 2021

Hirveän isot pahoittelut @Titi-Love :cry: Mä tuun nyt vaan tälleen omaa napaa päivittelemään nopsasti reissun päältä, kaikki viestit oon lukenu mutta eipä taas muistu mieleen mitä piti kommentoida.:cautious: Mulla alkoi loma ja tänään on dpo 8. Vaikka kuinka vannoin, että en testaa ennen...
  8. H

Toiveissa vauva 2021

Ja ainiin, unohtu tosta viestistä se, että näin viime yönä unta plussatestistä! :love: Tosin uni oli vähän sekava, ensin pyyhin vessassa ja siihen jäi pari tippaa ja intoilin että tää on nyt se kiinnittymisvuoto. Sitten rupeskin vuotamaan enemmän ja tein testin joka oli kirkuvan punainen. Ja...
  9. H

Toiveissa vauva 2021

Onnea plussanneille!! ♥️ Super hieno viiva @wbä :love: Pahoittelut kaikille uuteen kiertoon joutuneille, ei tää oo helppoa...:( Oon ite vähän taukoillut pari päivää täältä, ollut mökkireissulla. Menossa dpo 6. Oireetonta on. Eilen jotain pientä nippailua alavatsassa ja selässä, mutta...
  10. H

Toiveissa vauva 2021

Tsemppiä @3milia, uskon että kaikki on varmasti hyvin ♥️ Ja tervetuloa @Hermitcrab, pihalla ollaan ajoittain varmaan kaikki meistä ja itse ainakin kanssa näin yrittämisen alkutaipaleella joudun ajoittain googlailemaan termistöä :love: :D Piti varmasti muitakin kommentoida, mutta nyt ei muistu...
  11. H

Toiveissa vauva 2021

@kakkulapio kaiketi kyseli oviksen bongailusta. Mä oon nyt kolmessa kierrossa tikuttanut oviksen. Tilasin kanssa raskauskeijulta noita One Stepin halpoja liuskoja. Digiä en oo vielä ainakaan hommannut, kun mulla on niin voimakkaat oviskivut yleensä että tunnistan jo siitä aika hyvin. Noi...
  12. H

Toiveissa vauva 2021

Siis luin kaikki teidän pohdinnat näistä yrittämisen aiheuttamista fiiliksistä ja tosi fiksuja ja ymmärrettäviä ajatuksia kaikilla. Tosiaan itsekin olen todennut jo aikoja sitten, että mitään ”tarkoitusta” ei ikävillä asioilla ole, joillekin vaan käy huono tuuri ja saa kohtuuttomasti kakkaa...
  13. H

Toiveissa vauva 2021

Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille ♥ Mä en kyllä enää tiiä mikä tilanne mulla on tän mun kierron kanssa. Oon jatkanut oviksen tikuttelua sen kp 7 jotakuinkinplussan jälkeen. Sillon sitten viiva haaleni olemattomiin seuraavina päivinä, mutta nyt ykskaks oli taas semmonen melkein saman...
  14. H

Toiveissa vauva 2021

Tervetuloa uusille! ♥️ Kiva saada lisää juttelijoita kun onneksi täältä koko ajan myös jengiä poistuu plussanneisiin. :love: Mä oon täällä jatkanut oviksen tikuttelua. Nyt kp 11 ja on ollut ton kp 8 jälkeen niin haileita/olemattomia viivoja, että kai se on pakko uskoa oviksen jo tässä...
  15. H

Toiveissa vauva 2021

Voi ei @Kuumeilija40 oon pahoillani ♥️ Päätin, että meen nyt toistaseksi sillä ajatuksella että ovis tosiaan oli jo kp 8 aikoihin. Mulle voi siis päivittää dpo2. Hyppään sitten pois piinailijoista tai korjaan päivää jos näin osoittautuu olevan.
  16. H

Toiveissa vauva 2021

Isot pahoittelut @Enerisa3 ♥️ Hirveesti tsemppiä! Ja @Kuumeilija40 mulla on peukut pystyssä, että olis ihan harmitonta vuotoa! ON. Ovistesti taas tehty, ja tänään oli ihan blanko. :rolleyes: Että sano tässä nyt sitten millon se ovis on. Kai mä tässä tikuttelen johonkin kp 15 asti, ihan vaan...
  17. H

Toiveissa vauva 2021

Joo, täytyy jatkaa! Voihan se olla, että on vasta tulossa ja toi oli vaan joku heilahdus :unsure:
  18. H

Toiveissa vauva 2021

https://aijaa.com/btwAOX Miten te nyt tän tulkitsisitte? o_O Eilen eli kp 7 tosiaan tuli tuo keskimmäinen, ja tänään alin. Alin on luonnossa vielä paljon kuvaa selkeämmin haaleampi kuin tuo eilinen. Oliko ovis nyt sitten tänään? Voiko se edes tulla kp 8? Vai eikö näistä mikään vielä ole plussa...
  19. H

Toiveissa vauva 2021

No hei itse asiassa minäkin join hiton pitkästä aikaa kunnon kännit lauantaina :ROFLMAO: :sick: Oikeesti sunnuntaiaamu oli aivan järkyttävän hirveä, muistin taas että miksi tulee otettua todella kohtuudella noin yleensä. Meitähän on nyt täällä oikeen porukka, jotka kaikki on vetäneet kännit...
  20. H

Toiveissa vauva 2021

Oon kyllä ihan sekasin, että mitä tää oma kroppa touhuaa. Illalla vielä sitten hommailtiin, kun säikähdin sitä melko vahvaa ovistestiviivaa. Ja sen jälkeen mahassa oli ihan sellasia ovisjomoja. Nyt aamulla ei kuitenkaan enää mitään tuntemuksia suuntaan eikä toiseen. Mitään limojakaan ei oo...

Yhteistyössä