Hakutulokset

1. H

Toiveissa vauva 2021

https://aijaa.com/tMbWdr Mut voi tämän testikuvan saattelemana siirtää plussanneisiin ♥ Uskottava se on. Ylin ovistesti, kaksi alempaa raskaustestejä. Nyt dpo 13. Palailen sitten takaisin, jos jotain sattuu. Kiitos kaikille ihanasta keskustelusta, tää on ollut ihan korvaamaton! Ootte kaikki...
  2. H

Toukokuiset 2021

La / nimimerkki / ikä / kuinka mones 8.5. / Pihaportti / 30 / 1. 8.5. / Disco Volante / 37 / 1. 10.5. / Mohan / 31 / 1. 24.5. / helmikorvakoru / 26 / 1.
  3. H

Toukokuiset 2021

Ei, ellei joku sinne nimimerkillä kirjoittanut muokkaisi listaa omaan viestiinsä:) Mutta en tiiä kirjotteleeko täällä enää kukaan sinne kommentoinut. Voihan sen listan toki tekaista tänne ja panna vaan mieleen millä sivulla se on, tai sitten välillä postata se uudelleen:unsure:
  4. H

Toukokuiset 2021

Toivotaan @Sofialla että on vaan jotain harmitonta (ja ilmeisen yleistä) alkuraskauden vuotoa ♥️ Täällä nyt huikaisevat viikot 3+5 ja testit on kyllä vahvistuneet. Mutta vasta maanantaina pitäisi periaatteessa menkkojen alkaa. Jotenkin tosi levoton olo, vaikea rauhoittua ja rentoutua. Ajatukset...
  5. H

Toiveissa vauva 2021

Hei ei kannata täysin masentua, koska jostain ihmeen syystä mulla näkyy parhaiten pc:ssä vaikka ei ole herkkä testi! Siis dpo 9 mulla rfsu:n herkässä puikossa vaan juuri ja juuri erottuva heikko haamu, josta ei kuivuttuaan jäänyt oikeastaan mitään jälkeä. Sen sijaan samana päivänä pc näytti jo...
  6. H

Toiveissa vauva 2021

Mulla tässä plussakierrossa oli ihan samoja oireita samoilla päivillä. :love: Ja se alamahan ja alaselän vähän menkkatyylinen jomottelu jatkuu edelleen nyt dpo 11, alkoi ehkä dpo 7. Toivotaan että olis hyviä merkkejä sullakin!! :love:Millon meinasit testata?
  7. H

Toiveissa vauva 2021

@Titi-Love Höh, harmi homma. :cry:Mutta hyvä että mieli kohtuullisen hyvä ♥️ ON. Nyt ei täällä tartte enää tihrustella :love: On kyllä jotenkin epätodellinen olo. https://aijaa.com/2loD3p
  8. H

Toiveissa vauva 2021

Samaistun tohon testailuhimoon. Jotain on pakko päästä uittamaan :ROFLMAO:Mutta toivotaan että enteilis hyvää, on kyllä vahva viiva!
  9. H

Toiveissa vauva 2021

@Mansikka3 Taisit kysellä näistä ovistesteistä plussanneilla. Tää on tänään aamulla eli dpo 11 dipattu. Mulle nää One Stepit ei mitään kirkuvan punaisia ja tummia viivoja oo antanut edes oviksen aikaan ja normaalisti muuten ollut ihan hailukoita viivoja. Viime kierrossa tähän aikaan toi...
  10. H

Toiveissa vauva 2021

@minttuni Kaikki tsempit sinne, sormet ja varpaat ristissä että tulisi toivottu lopputulos! ♥️ En vaan voi uskoo tätä. Tein digin, tulos Raskaana 1-2 viikkoa. :love: o_O :eek: Omituista, että yrittäessä olin sairaan malttamaton ja tuntui että ollaan yritetty jo ikuisuus, mutta nyt yhtäkkiä...
  11. H

Toukokuiset 2021

Mäkin tuun varovasti kurkkimaan, kääk! Eilen tein haamun dpo 9 ja tänään oli viiva vähän vahvistunut. Vielä on kauheen aikaista ja menkkojenkin pitäisi alkaa vasta maanantaina, mutta kyllä tässä nyt jo mieli meni ihan ylikierroksille ja toivois että tästä tulis pysyvä plussa. :love: Ekaa lasta...
  12. H

Toiveissa vauva 2021

https://aijaa.com/hcZBXd On se eilisestä vahvistunut jo vähän, vaikkei taas kuvaan niin hyvin välity. :love: Jännää! Ollut ajatukset jotenkin ihan sekasin eilisestä lähtien, ja en osaa rauhoittua ollenkaan vaan olemaan. Oon innoissani, mutta samalla kauhuissani. Kumpa vaan nyt olisi pysyvä...
  13. H

Toiveissa vauva 2021

Paljon tsemppiä teille kaikille pitkään yrittäneille ♥️ Voin vain kuvitella, miten hirveän turhauttavaa ja surullista on, kun pitkästä yrittämisestä ja kovasta toiveesta huolimatta raskautta ei vaan kuulu, tai kauan odotettu raskaus menee kesken.:cry: ON. APUA!! Selkäranka katkesi ja tein pari...
  14. H

Toiveissa vauva 2021

Mäpä kokeilin nyt kanssa kun noita tikkuja löytyy kaapista läjäpäin. Oon aikaisemmissakin kierroissa kokeillut, ja silloin ollut aina vaan joku aivan hailakka haamu. Mutta nyt tuli tollanen suht sama kun sulla, ei kontrolliviivan vahvunen mutta selkeesti kuitenkin voimakkaampi kun mitä aiemmissa...
  15. H

Toiveissa vauva 2021

Tähän oireiden kyttäämiseen kyllä sekoaa pää, mutta ei tätä osaa lopettaakaan. Näin viime yönä tosi todentuntuista ja vaiherikasta unta, jonka muistan harvinaisen hyvin. Heräsin myös yöllä aivan tokkurassa pissalle, enkä mä ikinä normaalisti käy öisin vessassa! o_O Heti alkoi mielikuvitus taas...
  16. H

Toiveissa vauva 2021

Aaaah, liityn ihan just teidän kaikkien himotestaajien kerhoon. :notworthy:Yritän vaan pysyä erossa noista hiton tikuista (onneks ei ole kotona kun kolme One Stepin liuskaa ja yksi digi) nyt mahdollisimman kauan, mutta ei hemmetti kun tää toinen piinaviikko alkaa niin alkaa aina testaaminen...
  17. H

Toiveissa vauva 2021

Ihanaa, tosi paljon plussia taas! ♥️ ihana aina aamuisin tulla kattelemaan tänne noita kuvia :love: Onnea kaikille! Joku tuolla muutama viesti sitten kyseli, että tuleeko kellekään ennen menkkoja ovisliman tyyppistä vuotoa. Nyt oon itse asiassa parissa kierrossa kiinnittänyt huomiota, että...
  18. H

Toiveissa vauva 2021

@minttuni Hitsi toivon niin paljon, että kyseessä ei olis mikään menkkavuoto vaan jotain harmitonta muuta ♥️ Ois niin nyt teidän aika! @Disco Volante Vau mikä viiva:love: Onnittelut, toivotaan että pieni pysyy mukana ♥️ Mulle voi päivittää huomiselle dpo 0. Ovisplussa pärähti tikkuun äsken...
  19. H

Toiveissa vauva 2021

Ihana plussa-aalto täällä!! ♥️ Oon niin iloinen teidän kaikkien puolesta, onnittelut! :love: Ja kaikki tsempit pettyneille. Toi etenkin on kyllä karua jos saa jotain haamua testiin ja sitten menkat kuitenkin alkaakin.:( Yritän nyt tässä kierrossa itse ihan tosissaan odottaa testaamisen kanssa...
  20. H

Toiveissa vauva 2021

Kiitos kaikille ihanista tsemppiviesteistä, ootte parhaita ♥️ Onneksi on nyt jo vähän harmitus helpottanut ja ajatukset kääntyneet uuteen kiertoon. Menkatkin jo lähes loppuivat, mulla on kivan helpot 3-4 pvän menkat. Ajattelin huvikseni tässä kierrossa kokeilla greippimehua, vaikka en ihan varma...

Yhteistyössä