Hakutulokset

1. S

*~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

Paljon onnea Triida! :flower:
  2. S

Onnea Amanda-80! :flower: Komeat on pojalla mitat! :)
  3. S

Minä laitoin kans liittymispyynnön! :)
  4. S

Onnea Marionetti pikkuprinsessasta! :flower: Niittyvilla Meillä on kans menny aika eritekeskeisesti eilisestä lähtien. Eilen esikoinen teki pissit ja kakat housuun, sitten koira pasko kodinhoitohuoneen matolle ja tänä aamuna kuopus vääns ensimmäiset "selkäkakat"! Just kerkesin ajatella et...
  5. S

Niittyvilla Just meinasin ehottaa samaa kuin Bingo et leikkaa pakkauksen pukuun reiät vöille. Jos sinulla on ompelukone käytössä niin ompele tiheellä siksakilla reunat ja sit leikkaa keskeltä saksilla auki. On nimittäin tosi kätevä kun riittää kun vauvalle laittaa hieman lämpimämmin päälle...
  6. S

Paljon onnea Kaz! :flower: Nanna Meillä helpottaa paljon se kun asumme omakotitalossa niin koirat voi ulkoiluttaa tuossa pihassa. Yritin miettiä miten toimisin kerrostalossa (esim. kahden koiran kanssa) enkä kyllä oikein muuta keksi kuin että vauva vaan matkaan oli tilanne mikä tahansa tai...
  7. S

Vauva kaupassa Prismassa ainakin on muuten semmosia kärryjä missä on taso turvakaukaloo varten ja sen saa hihnalla siihen kiinni. Joten ei tarvii laittaa kaukaloo sinne kärryihin (kun ei sinne sit tahdo enää ostoksia mahtua)
  8. S

Imetys kyllä herättää tunteita suuntaan ja toiseen. Välillä tuntuu että teki niin tai näin niin aina menee väärin. Mutta tärkeintä minusta että tekee just niin kuin itestä tuntuu hyvältä. Julki-imettämisessäkään ei minusta ole mitään ihmeellistä mutta kovasti joitakin ihmisiä häiritsee. Eri asia...
  9. S

Tealle onnittelut poikavauvasta! :flower:
  10. S

Onnea kaikille vauvautuneille! :flower: Niin paljon tullut tekstiä että pitää huomenna syventyä paremmin :) Särö ja Jalo 18vrk
  11. S

Joo, tää päivä on kyllä kulunu imettäessä niin kuin Sone jo tuolla huhuili :D Poika on hokassu nyt tuon imemisen ja tissiraivarit ovat hellittäneet. Nyt on keksinyt kokeilla josko äitistä irtois enemmän maitoo likistämällä nänni tiukasti ikenien väliin ja venyttelemällä sitä. Ääntä sillä ainakin...
  12. S

Onnea Susa_ ja Heili Karjalasta! :flower: Viime yönä uskaltauduin takaisin omaan sänkyyn nukkumaan sohvaevakon jälkeen ja ihan hyvin meni yö. Poika ehkä hieman tiuhemmin söi tissillä, saattoi olla että itsekin heräsin herkemmin ähinöihin ja otin viereen tissille. Näin ihan ihme unta (en...
  13. S

Vauvaonnittelut mama07! :flower: Ehkäisyksi meinasin alottaa aluksi cerazettet imetyksen ajaks ja sit varmaan jatkan Qlaira pillereillä joissa on luonnonestrogeenia. Sopivat mulle tosi hyvin aikaisemmin. Nopponen Hienoa että siellä on hyvä yö takana :) Kroppa alkaa olla aika entisissä...
  14. S

Paljon onnea Patulikki! :flower: Hienoa että synnytys sujui hyvin vaikka odotettua isompi vauva olikin! Nippatäti Minulla oli kans päänsärkyä alkuviikosta ja johtui varmaan joko jumiutuneista hartioista tai tuosta nestehukasta. Ei auttanu Panadolikaan. Mut hävis sitten melkein kuin itsestään...
  15. S

HP Voi ei! Pitääkin vielä kaikki lävähtää kerralla! Toivotaan et antibiootit puree hyvin ja tulehdukset lähtee paranemaan. Voimia ja jaksamista :hug: Pepper Toivottavasti enteilee synnytystä :) Minulla oli kans limasta vuotoo ennen synnytystä mutta en minä siitä mitään veriviiruja bongannu...
  16. S

Nanna Tuota minäkin luulen et pitäs vaan juoda reippaasti enemmän. Minä kun en normaalistikaan saa tuota 2 litraa juotua ja nyt tuntuu et hörpin koko ajan jotakin mut sit kun aloin tarkemmin laskee niin ei mulla mee kun aterioilla litra maitoo (joka on valtavasti normaaliin verrattuna :O) ja...
  17. S

Niittyvilla Siellähän on innokas lutkuttaja kun jo mahassa on nyrkkiä jyystänyt! :) Mammutti ja sintti Mukava kuulla sinusta! Toivottavasti tuo sektiohaava ei ala enää pahemmin temppuilemaan. Täällä vauvalla on jo aika selkee päivärytmi. Yöllä herää 4 tunnin välein ja päivällä on jo pitkiä...
  18. S

HP Meillä alkoi tuossa viikon jälkeen vauvalle tulemaan selkeä päivärytmi. Alkoi olla päivisin enemmän hereillä ja yöllä sit nukkui pitempiä pätkiä. Alussa imetys oli kyllä vähän hermojaraastavaa: juuri kun vauva sai hyvän imuotteen niin alkoi vääntelehtimään sen näköisenä että mahassa on ilmaa...
  19. S

Vauvaonnittelut Katsu ja Niittyvilla! :flower: Aurora ja Dania taitavat päästä tositoimiin... :) Sonen vauvalle pikaista paranemista! Greentea1 Meillä koirat ovat pääasiassa suhtautuneet vauvaan aika välinpitämättömästi, etenkin vanhimmat. 2vee uros olis hirveen innokas hoitamaan...
  20. S

Onnea MarsuS tyttövauvasta! :flower:

Yhteistyössä