Hakutulokset

1. S

Kesäkuun keijut 2017 *lokakuu*

Emiliaksi, pystyykö otsikkoon vaihtamaan lokakuu niin ihmiset osautuis tähän ketjuun? Nyt viestejä tulee molempiin niin on hieman sekavaa. Täällä edelleen aika oireettomana, kahvia ei enää hirveesti tee mieli, en ole kyllä muutenkaan hirveesti juonut sitä, lähinnä töissä tauoilla.
  2. S

Kesäkuun keijut 2017 *lokakuu*

2.6. / Särö78 / 37 / KYS / 3. lapsi
  3. S

Kesäkuun keijukaiset 2017

Kakkosta odottaessa perustettiin faceryhmä vasta vauvojen synnyttyä eli siinä mielessä ei itsellä ole kiire sinne. Toki fb on hieman kätevämpi käyttää monessa mielessä mutta itse jotenkin tykkään tästä Kaksplussasta et minäkin varmaan pääasiassa täällä turisen ainakin nyt raskausajan. Särö 5+0...
  4. S

Niin, ja lista olis kyllä kiva, meitä on täällä jo paljon :)
  5. S

Minulla ei ole kovasti ollut oireita. Välillä juilii alamahaa ja tissejä kutittaa mut ei muuta. Aiemmatkin raskaudet olleet melko oireettomia et en ole sikäli huolestunut. Neuvolaan soitto siirtyi ensi viikolle. Täällä on aukioloaikoja lyhennetty enkä viitsinyt töistä soittaa. Särö 4+6
  6. S

Tervetuloa uusille ja onnea plussasta! Onpas meitä on monta samalle päivälle :) Aiemmin olen ollut aika varovainen kertomaan raskauksista mutta nyt olen kertonut jo vaikka kenelle :whistle: Omalle äidille en vielä uskaltanut kertoa kun on sellainen hätäilijäluonne. Myöskään lapsille en ole...
  7. S

Hei! Minä hyppäisin myös mukaan joukkoon, Tänään tein testin ja tulosta osasin jo odottaa kun on ollut tavallisesta poikkeavia oireita (makeanhimoa, päänsärkyä ja lievää kuvotusta) Kolmas lapsi on tulossa, ennestään 6- ja 3,5-vuotiaat pojat. Laskettu aika olisi nettilaskurin mukaan 2.6.2017...
  8. S

Mikä on mielestäsi kaunein lapsiaiheinen runo tai värssy?

Tuli lapsi tuulen kainalossa, tähtisateen takaa. Pian pieniä hymyjä herttaisia ympärilleen jakaa.
  9. S

Matkarattaista vinkkejä/kokemuksia kaipailen

Minulla Carena easyt ja ovat olleet todella kovalla käytöllä lenkkeillessä, kilometrejä on tullut varmaa 1500km ja olen ollut tyytyväinen. Silloin tällöin suihkauttaa öljyä niin eivät ala kitisemään :)
  10. S

En vastaa aina heti vauvan itkuun

En minäkään aina sillä sekunnilla vastaa kun itku alkaa, onpa vauva joskus huutanut hysteerisenä turvakaukalossa sen 5 minuuttia et päästään kotiin. Mut minkäs teet kun ei vauva sylissäkään voi autoo ajaa ja pelkkä tutti ei aina rauhota. Ei vauva siitä rikki mene jos nyt ei koko päivää...
  11. S

*~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

Juli Sinuakin on kaipailtu suljetun kerhon puolella, paljon kuitenkin kirjoittelit maaliskuisissa. Tässä on linkki kerhoon: Kaikki kerhot - Kaksplus Paina Maaliskuun Mussukoiden kohdalta liity niin Nippatäti hyväksyy sinut. Olet varmasti tervetullut niin kuin kaikki muutkin jotka ovat...
  12. S

Onnea Millap ja Taffo! :flower:
  13. S

Onnea poikavauvasta Nallu! :flower:
  14. S

Paljon onnea e79 ja lenkkari! :flower:
  15. S

Onnea Aurora84 poikavauvasta! :flower:
  16. S

Posteljooni Täällä kun ei sitä kakkaakaan hirveesti tule, nytkin on menny yli vuorokausi kun viimeks on satsit tehny! Ja täällä ominaistuoksuna on eau de Puklu, sekä vauvalla että äidillä :D Särö ja Jalo n. 3vko
  17. S

CL Minä oon kans ihmetelly mihin se kaikki maito mahtuu. Malttamattomana kävin jo vaa'alla pojan kanssa ja sain painoks 4,7kg eli kilo ois tullu syntymäpainoon lisää. Toki tuollanen henkilövaaka ei näytä varmaan ihan tarkasti. Eka lastenneuvola on vasta 28. päivä. Isyydentunnustaminen ois...
  18. S

Nippa Pitää minunkin yrittää jossain välissä pumpata niin kuin joku tais tuossa aiemmin ehdottaakin että vaikka imetyksen yhteydessä. Eilen illalla ei taas omista tisseistä riittäny maito ja vaikka päivän aikana kerättyä maitoo oli 80ml pullossa niin sekään ei riittäny vaan piti antaa vielä 50ml...
  19. S

Paljon onnea greentea1, Como ja Amy74! :flower: Meillä mentiin viime yö kolmella yösyötöllä, parin tunnin välein heräs vauva syömään. Tosin eka syöttö meni pyllylleen kun minä nukahdin samantien kun poika pääs tissille. Oli ilmeisesti vähän aikaa imeny ja sitten simahtanu minun viereen...

Yhteistyössä