Hakutulokset

1. K

Haaveena vauva 2023

Mulla on kyllä jotenkin raskautunut olo. Eilen oli niin turvonnut olo, että en saanut nukuttua, kun oli alavatsa turvoksissa. Viilteli tosta vasemmalta/keskeltä alavatsalta sillai häijysti hetken. Alavatsalla tuntuu painetta. Eilen oli niin herkillä hajuaisti, että mua inhotti jääkaapissa joku...
  2. K

Haaveena vauva 2023

@Charppaliini mikäs on fiils odotellessa? Musta tuntuu ihan loputtomalta odottaa, että tulis sopivat dpo:t testailuun. 😁 Mä olin päättänyt että vasta viikon päästä testaan kun on dpo 14, mutta lupasin itselleni, että sunnuntaina saa testata. Sillon on sit dpo12.
  3. K

Haaveena vauva 2023

Kiitos! Mietinkin miksi flo muutti aiemman väärän päivän yhtäkkiä oikeeksi, mutta varmaan juuri ton takia, kun olin muistiin kirjottanut noin 😁 muoks. Kävin tarkastamassa: mulla lukee muistiinpanoissa ovispäivänä DPO 0, ehkä siitä sovellus laski?
  4. K

Haaveena vauva 2023

Mullakin on maksuton käytössä. 😊 Miten sinne saa itse ovulaation lisättyä? Mulla sovellus vaan aina muokkailee sitä ajankohtaa omin päin. Oikein on tosin onneksi osunut nytkin..
  5. K

Haaveena vauva 2023

Hyvin on mahis ❤ Toivotaan kovasti että olis vasta torstaina ovis+ ja toisaalta se positiivinen ovistesti tarkottaa ovista 24-48h sisällä, joten vaikka olis ke plussa niin hyvin voi riittää to illan tallettelut. Pidetään peukkuja ❤👍🏻
  6. K

Haaveena vauva 2023

Hyvin saa mieli taas oireita kehitettyä. Aamupalan jälkeen tuli huono olo, aamukahvin jälkeen alko ällöttää. Lounasta syödessä helpotti, mutta heti syömisen jälkeen alko ällöttää taas. Johan tässä toki voikin olla ihan hurjista hurjimmat oireet, kun on dpo 6 😂 😂
  7. K

Haaveena vauva 2023

En mäkään koskaan aiemmin ole niitä käyttänyt, mutta nyt tässä kierrossa kyllä. Ja oli ihan hauskaa yhdistää kropan viestejä testin tuloksiin, vaikka en välttämättä tavaksi otakaan.:giggle:
  8. K

Haaveena vauva 2023

Ihanaa, että joku muukin harrastaa samaa. Mäkin aina toteen että "täytyy syödä sushia tai juustoja vielä ku voi". Sit kun meneekin vaikka vuosi yrittäessä niin tulee vuosi mätettyä vaan sikana kaikkea ihan varmuuden vuoksi. :ROFLMAO:
  9. K

Haaveena vauva 2023

Mahdollisuudethan on olemassa hyvinkin, jos pari päivää ennen ovista pääsette tallettelemaan ❤️ Pidetään peukkuja!
  10. K

Haaveena vauva 2023

Päivät matelee 🙈 Ei tietenkään tunnu mitään oireita vielä, dpo 4 vasta. Mielialakin on tasottunut muutaman ärsyttävän oviksen jälkeisen päivän jälkeen ja elämä tuntuu ihan kivalta 😁 Mä oon vakaasti päättänyt että testaan vasta ihan aikaisintaan dpo 12, mieluusti vasta 14, mutta katotaan miten...
  11. K

Haaveena vauva 2023

Onko kukaan muu huomannut, että heti oviksen jälkeen vetäis mieli ihan alavireiseksi? Oon tässä nyt viimeiset pari kiertoa kiinnittänyt huomiota siihen, että oon heti oviksen jälkeen hermo kireellä monta päivää. Mietin vaan, että onko tää nyt vaan sattumaa vai voisko oikeesti olla, että sellanen...
  12. K

Haaveena vauva 2023

Ihanaa! Toivottavasti päästään pian sun perässä plussanneisiin :love:
  13. K

Haaveena vauva 2023

@mmarimoi_ joko oot uuden testin tehnyt?
  14. K

Haaveena vauva 2023

Mä tein aamulla ja illalla. https://aijaa.com/speb0c Noi viimeiset on eiliseltä, selkeästi tuokp 13 ilta oli kaikkein vahvin. Ohjeet sanoo, että pitäis tähän lopettaa nyt testailu, joten jospa seuraavaksi sitten raskaustestien vuoro (toivottavasti) parin viikon päästä ❤ 😄
  15. K

Haaveena vauva 2023

mulla ei oo tosta testistä kokemusta, mutta kyllähän siinä selkeä haamulainen on. Huomenna uusi testi kehiin, josko se antaisi jo testiajalla viivan 😍👍🏻
  16. K

Haaveena vauva 2023

Meillä on yksi alkuvuoden lapsi, kaksi kevätlasta, kaksi kesälasta ja kaksi syksylasta, joten loppuvuodelle mahtuisi yksi pieni tonttu oikein mukavasti 😍 Mutta ymmärrän oikein hyvin että vuoden lopussa syntyminen on vähän enemmän tylsää kuin vuoden alussa. Mikään ei kyllä ole omissa käsissä...
  17. K

Haaveena vauva 2023

Mä oon jotenkin omissa mielikuvissa nähnyt meidän vauvan syntyvän juuri joulukuussa kaiken sen ihanan joulutunnelman keskellä 😍
  18. K

Haaveena vauva 2023

Tänä aamuna ovistesti näytti tasavahvoja viivoja ja siitä muutamaa tuntia myöhemmin testiviiva oli kontrolliviivaa vaaleampi. Eli todnäk munasolu on matkalla. Meillä oli eilen niin taivaallisen upeeta seksiä, sellasta rakkauden täyteistä ja ihanaa. Just sellasta "näin tehdään rakkauslapsi"...
  19. K

Haaveena vauva 2023

VAUVA 2023 llmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän. Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [...
  20. K

Haaveena vauva 2023

Nyt oli ovistestin testiviiva kontrolliviivaa tummempi, joten mut voi lisätä piinailijoihin ja päivittää huomiselle dpo0 😍

Yhteistyössä