Hakutulokset

1. Essi81

Nyt äkkiä nimiapua!!

Nyt pähkään Neelan, Nillan ja Jerikan kanssa :rolleyes:
  2. Essi81

Nyt äkkiä nimiapua!!

Haluan semmoisen nimen jota ei ole jokaisella samassa päiväkotiryhmässä tai koululuokassa. Ei Joanna nyt niin yleinen ole :cool:
  3. Essi81

Nyt äkkiä nimiapua!!

:attn:
  4. Essi81

Nyt äkkiä nimiapua!!

Neela on se jota olin miettiny sekä Joela.
  5. Essi81

Nyt äkkiä nimiapua!!

Elikkäs mulla oli jo nimi niin selvä, mutta aloin epäröimään sittenkin. Eli Siskon nimi Joanna ja sukunimi alkaa N kirjaimella. Olen ajatellut kirjain vaihtoehdoiksi J tai N ja tytölle siis nimiä. Mielellään erikoisempia ja harvinaisempia!!
  6. Essi81

Minkäväriset/minkälaiset asusteet hommaisit tähän haalariin? Ehdotuksia?

Vaaleanliilat tai vaaleanpunaiset.
  7. Essi81

Lapsien nimet jälleen pinoon

Esikko on Joanna ja toisella neidillä ei vielä nimeä :)
  8. Essi81

****Helmikuun Hehkeät 2011, MEIDÄN KUU!!!!****

Tervehdys! Päivitän tilannetta. Elikkä naistenpäivänä meille syntyi tyttö 3795g ja 51cm. Vihdoinkin. Tänään kotiuduimme ja voi tätä ihanaa maidon tuoksuista elämää <3 Päivittelen lisää lähipäivinä. Jenni ja Jeppis 2vrk
  9. Essi81

Mut palautettiin jälleen kerran kotiin! Salit olivat aivan täynnä joten kalvojenpuhkasuun en edelleenkään päässyt. Huomis aamuksi nyt kuitenkin on sali varattu , joten vielä yksi yö on jaksettava. Se siitä niin pienestä kääröstä... Painoarvio meinaan tänään 4159g. Innolla odotan minkä kokoinen...
  10. Essi81

Lempiruokasi?

Texmex
  11. Essi81

Sasuma , ei ole merkkiäkään että vielä ennen maanantaita lähtisi :( Mä olen täysin turvautunut siihen maanantai aamun menoon vaan. Toivon todella, että sunkin poli käynti tuottaa tulosta. Tää loppuajan odotus on kyllä ihan karmivaa ja piinaavaa. Jenni ja Jeppis 41+3
  12. Essi81

Sasuma, mekö ollaan enää jäljellä? :D Ihan jees... No mulla maanantaina laitetaan käyntii jollei ennen sitä :whistle: Eli siis maanantaina ;) , koska ei tää vaan halua ulos tulla. Jenni ja Jeppis 41+2
  13. Essi81

Täällä myös!! Supistuksia tuli koko eilisen illan ja jatkui puoli kahteen asti yöllä, mutta sitten täysi stoppi. Tänään tullut muutamia kipeitäkin, mutta ei mitään ihmeellistä myöskään. Toivotaan meille parasta sasuma!! Jenni ja Jeppis 41+1
  14. Essi81

Minä olen edelleen :D Tänään meni limatulppa... Nyt jännitän että supistukset alkaisi tai että vedet menisi. Jenni ja Jeppis 41+
  15. Essi81

Fetajuustoa Raskaana

:popcorn:
  16. Essi81

Fetajuustoa Raskaana

Uskallat :)
  17. Essi81

Fetajuustoa Raskaana

No mä ainakin olen syönyt!
  18. Essi81

Täällä edelleen yhtenä kappaleena myös. Eikä mitään toivoa edes anna. Tiistaina taas polille... Jenni ja Jeppis 40+4
  19. Essi81

Minä täällä myös edelleen!! Ei toivookaan mihinkään suuntaan :O Paineen tunnetta alavatsalla ja selällä on muutaman kerran päivään. Samaten muutama supistus aina sillon tällön, mutta liian hyvin voin kyllä siihen nähden, että pitäisi mennä muka synnyttää. Mä olen taatusti se viiminen ja se joka...
  20. Essi81

Edelleen yhdessä koossa :( Viikon päästä taas ihmetellään lisää. Mä menetän toivoni ton sairaalan kanssa. Vauvan kokokin 3335g ja esikon kokoon 3690g ei pitänyt päästää mitenkään päin. Alkaa pelottaa oikeesti miten mun synnytyksessä käy tuon koon takia. Ei auta kun luottaa kohtaloonsa...

Yhteistyössä