Elikkäs mulla oli jo nimi niin selvä, mutta aloin epäröimään sittenkin. Eli Siskon nimi Joanna ja sukunimi alkaa N kirjaimella. Olen ajatellut kirjain vaihtoehdoiksi J tai N ja tytölle siis nimiä. Mielellään erikoisempia ja harvinaisempia!!
Tervehdys!
Päivitän tilannetta. Elikkä naistenpäivänä meille syntyi tyttö 3795g ja 51cm. Vihdoinkin.
Tänään kotiuduimme ja voi tätä ihanaa maidon tuoksuista elämää <3
Päivittelen lisää lähipäivinä.
Jenni ja Jeppis 2vrk
Mut palautettiin jälleen kerran kotiin! Salit olivat aivan täynnä joten kalvojenpuhkasuun en edelleenkään päässyt. Huomis aamuksi nyt kuitenkin on sali varattu , joten vielä yksi yö on jaksettava.
Se siitä niin pienestä kääröstä... Painoarvio meinaan tänään 4159g. Innolla odotan minkä kokoinen...
Sasuma , ei ole merkkiäkään että vielä ennen maanantaita lähtisi :( Mä olen täysin turvautunut siihen maanantai aamun menoon vaan.
Toivon todella, että sunkin poli käynti tuottaa tulosta. Tää loppuajan odotus on kyllä ihan karmivaa ja piinaavaa.
Jenni ja Jeppis 41+3
Sasuma, mekö ollaan enää jäljellä? :D Ihan jees... No mulla maanantaina laitetaan käyntii jollei ennen sitä :whistle: Eli siis maanantaina ;) , koska ei tää vaan halua ulos tulla.
Jenni ja Jeppis 41+2
Täällä myös!! Supistuksia tuli koko eilisen illan ja jatkui puoli kahteen asti yöllä, mutta sitten täysi stoppi. Tänään tullut muutamia kipeitäkin, mutta ei mitään ihmeellistä myöskään.
Toivotaan meille parasta sasuma!!
Jenni ja Jeppis 41+1
Minä täällä myös edelleen!! Ei toivookaan mihinkään suuntaan :O Paineen tunnetta alavatsalla ja selällä on muutaman kerran päivään. Samaten muutama supistus aina sillon tällön, mutta liian hyvin voin kyllä siihen nähden, että pitäisi mennä muka synnyttää. Mä olen taatusti se viiminen ja se joka...
Edelleen yhdessä koossa :( Viikon päästä taas ihmetellään lisää. Mä menetän toivoni ton sairaalan kanssa. Vauvan kokokin 3335g ja esikon kokoon 3690g ei pitänyt päästää mitenkään päin. Alkaa pelottaa oikeesti miten mun synnytyksessä käy tuon koon takia.
Ei auta kun luottaa kohtaloonsa...