Hakutulokset

1. chrissy

VAASAN Vetokannas millaista aluetta ja mitä lähellä?

en mä ny kauheen pahaa sielt oo kuullu ja muutama kaveri on asunu just verkkokadulla eikä niillä mitää pahaa sanottavaa. Palosaari on siin vieressä mutta ei palis mun mielestä mitää huligaaniseutua ole.. On siellä opiskelijoita jonkin verran mutta suurin osa niistä sijoittuu ahventielle...
  2. chrissy

30 seconds to mars @ Hartwall

Jeah! Liput sinne tilattu ja nyt ruksimaan kalenterista päiviä! <3 Bulletin keikalle oltas otettu liput mutta onki hesan keikka loppuunmyyty ja treelle ei ollu vielä myynnis. Michael buble´n keikkaliput oli kauheen hintaset.. oltiin liian myöhään matkassa. Mut kyl toi Jared Letokin kelpaa...
  3. chrissy

"Mä pidän kaikenlaisesta musiikista"

mun spotifyn kuuntelulistalla on musea, white liesiä, daft punkia, sturm und drangia, jannika B, olly murs, usheria, tiestoa, hurts, bullet for my valentinea, michael buble´ within temptation, 30 sec.2 mars jonka keikalle mennää maaliskuussa. sitte menee rankempi konemusiikki <3 ja ysärit...
  4. chrissy

MIkä siinä laitoshoidossa on niin kamalaa ?

Mulle sanottiin ku kysyin et miten paljon opiskelija saa tehdä ainaki tuolla vuodeosastolla et he antaa tehdä kaikkee mitä lähärin toimiin kuuluu ja niitä oonki saanu tehdä. On toimenpiteitä, pistoksia, haavahoitoa, perushoitoa jne.. Kaikkea olen tehnyt ja paljon teen itekseni. Annan raportteja...
  5. chrissy

MIkä siinä laitoshoidossa on niin kamalaa ?

mä oon ollu laitoksessa tosin työharjottelussa mutta töitä tein ihan niinkuin palkalliset. Meillä oli siellä aikaa ihan hyvin, silti kaikki tuli tehtyä. Must tuntuu et se kiire on joskus ihan ite tehtyä kiirettä. Olin toisella osastolla päivän ja mä olin ainoo ns. ylimääränen siinä tiimissä. Yks...
  6. chrissy

Jätin menemättä mielenterveys toimiston käynnille

ja vaikuttaa se niihin muihinki lapsiin eikä vaa siihen pienimpään.
  7. chrissy

kihloista

mulla on kultanen ja miehellä titaanisormus. Ihan koruliikkeestä ostetut
  8. chrissy

nii et 7v ei äitiään tartte... Justiinsa. jotenki liian absurdia ollakseen totta.. tai no on täs viimeaikoina tullu esiin mitä ihmismieles voi oikeesti liikkua niin ei mikää yllätä. Jos oikeesti oot liian hajalla ottaakses lääkkeet tai liikkumaan mihinkään niin suosittelen kyllä et...
  9. chrissy

No sanotaanko näin et lääkkeiden lopettaminen kerralla on huono juttu ja joo ne on tottuneet tohon et jätetään tulematta mutta ei nää asiat ainakaa sun puolesta positiivisesti näy jos niitä aletaan tarkastelemaan jostain suunnasta.
  10. chrissy

Teiniäidit - jakso 3

Vaikuttas et tol saritalla olis kaksisuuntainen mielialahäiriö.. ehkä aavistuksen lievempi versio.. En yhtää ihmettele ettei jaksa pientä lasta kun ei se jaksa itseensäkkää.
  11. chrissy

Pääsin lähihoitajakoulutukseen, liitosta asiaa

Super on lähihoitajien liitto ja siellä on lähi-ja perushoitajia. Tehy on pääosin ylemmän koulutuksen käyneitä mutta MYÖSKIN lähihoitajia.
  12. chrissy

Raskaana vai ei? Apua!!!

mene terveyskeskukseen. Nega voi olla väärä nega ihan hyvin.
  13. chrissy

Vai että hoitomaksujen korotus hyvätuloisilla

onneks meillä ollaa jo koulussa.. oikeesti kenenkään työssäkäyvän perse kestä maksaa kaikkia kun palkat ei nouse sitä mukaan mitä muu eläminen ja menot.
  14. chrissy

MIKSI ette hanki kunnon varusteita lapsen päivähoitoon???

Tähän samaan olen törmännyt nyt harjottelujaksolla päiväkodissa. Kuravermeet on umpiräjähtäneet ja lenksuista ei tietookaan, eikä se koko 86cm enää kauheesti menis sille vajaa 4v:lle. Pihalla pakkasta ja lapsella lenkkarit ja villasukatkin taitaa olla 5nroo liian pienet. Paksumpia hanskoja...
  15. chrissy

Jättäisitkö kumppanisi jos hän tulisi uskoon?

riippuu et miten hänen käytös muuttuu ja miten se vaikuttaa perhe-elämään. jos kaikki jatkuu niinkui ennenkin niin eipä siinä erota tarttes
  16. chrissy

Palkkatuki työn plussat ja miinukset tähän:

plussat on työkokemus miinukset et eipä niistä ikinä työllisty siihen paikkaan vaan aina otetaan uus tilalle.
  17. chrissy

Paras Erilaiset äidit-jakso toisella kaudella?

mun mielestä tää kausi oli aika mitäänsanomaton.. Ei oikein erityisemmin jääny mitään mieleen. vrt. viime kauden kotisynnytys..
  18. chrissy

Perjantai-illan ysäriketju <3

http://www.youtube.com/watch?v=AIGGVIkcyWU
  19. chrissy

Perjantai-illan ysäriketju <3

http://www.youtube.com/watch?v=reTx5sqvVJ4&list=PL26BDDD5C24F92829

Yhteistyössä