Hakutulokset

1. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Nyt sitten nostat jalat pöydälle, sanot miehelle että sua saa hemmotella oikein urakalla ja otat vaan rennosti. :)
  2. Morticia

Millainen on adhd:sta kärsivä äiti?

Kai se tutkimuksiin hakeutuminen riippuu vähän siitä missä asuu. Itse pääsin terkkarin kautta ja asun Helsingissä, jossain päin taas pitää kuulemma mennä yksityiselle. Mutta kannattaa varmaan kysyä ensin siitä omalta terveysasemalta. Ja varautua siihen että tutkimukset kestää pitkään ja niiden...
  3. Morticia

Millainen on adhd:sta kärsivä äiti?

Eipä ADHD lasten tekoa estä millään muotoa, eikä ADHD-äiti ole yhtään sen huonompi äiti kun muutkaan äidit. "vieras", käypä katsomassa täällä ADHD-aikuisten sivustolla, siellä on linkkejä testeihin ja keskustelufoorumille. Kyllä nuo sun oireet saattaa hyvinkin sopia varsinkin jos lapsella on...
  4. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Olga, mulla on ihan järkyttävät pukamat myös vaikka en syö edes rautaa tällä kertaa. Nää pukamat tuli esikon synnytyksessä ja lähes katosivat mutta kun tulin uudelleen raskaaksi niin alkoivat taas kasvaa. Nyt on tosi tukala olo ja voidetta menee tuubikaupalla. :D Sinivatukka, oikein paljon...
  5. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Olis juhannusaatto kärsitty, kirjaimellisesti. Niin tukala olo oli eilen koko päivän kun supisti ja kolotti ja vihloi ja hikoilutti. Tänään sama juttu mutta ei ihan niin pahasti kun eilen. Pakkasin jo sairaalakassin ja vauvan vaatteet valmiiksi, jos vaikka tulee lähtö vähän aikaisemmin kun...
  6. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Kittyblue, suppareilta kuulostaa. Mulla ainakin välillä supistaa sillai että tuntuu ikäänkuin vain toisella puolella mutta kun kokeilee niin koko maha on kova ja vinossa vasemmalle / oikealle. Noista paineista, nyt korkeimmillaan ovat olleet 158/92, tavoite olis pitää alle 140/85. Tervetuloa...
  7. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Pikaisesti lääkärineuvolakuulumiset. RR koholla -> suurennettiin lääkkeen annostusta kohdunkaula lyhentynyt 2 cm ja pehmennyt sf 30,5 rt vauvan painoarvio tällä hetkellä 2,9kg Morticia rv 35+6
  8. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Hyvä että Isotikrun ultrakuulumiset olivat ok. Monestihan ne ultraajat on sellaisia omissa oloissaan olevia kun koittavat keskittyä, mullakin kerran sellainen oli. Vaikka on se rasittavaa kun ei saa kunnon vastauksia kysymiksiinä. Kittybluelle hyvää lomaa, jos nyt sairaslomalaiselle voi noin...
  9. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Oho, enpäs oo kuullutkaan että vaihdevuodet voi näkyä testissä plussana. Onneks en tiennyt sitä kun hiki päässä tätä pikkukakkosta yritettiin.
  10. Morticia

huh huh, kylläpä äiti käytti karseaa kieltä

Aika karmeaa kyllä. Itse olen aika paha suustani, todennäköisesti juurikin siksi kun isäni oli melkoinen kiroilemaan ja melskaamaan ja tarttuuhan se. Olen onnenksi oppinut aika hyvin pitämään suuni 2v. tyttäreni läsnäollessa enkä varsinkaan hänelle puhuessani kiroile enkä huudakaan (paitsi pari...
  11. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

tete-a-tete, sulle joo. :) Kun en ihan varma ollut tuosta viestistä että onko ollenkaan iloinen ylläri. Varmasti tulee olemaan tosi raskasta kun on noin pikkuinen ikäero lapsilla. Ja ehkä tässä iässä ei ihan samalla tavalla jaksa kun nuorempana. Vai? Itsellä kun ei oo kokemusta nuorena äitinä...
  12. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Oho. Saakos sitä kuitenkin onnitella?
  13. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

On kyllä niin ihanaa kun on vain +14 ja sataa. :) Vaan jos pitkään kestää niin kohta narisen sitten tästäkin kelistä. Kumma on ihminen kun ei mihinkään ole tyytyväinen. Mä noita imetysliivejä oon hankkinut kun viimeksi tuli hätä käteen (=maidot rinnuksille) osastolla ja piti hakea liivit...
  14. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Hui, joko se teidän juniori on noin "iso" poika, kyllä aika menee nopeasti. Ei sitten pieni tyttönen jaksanut taistella :'( .... otan osaa!
  15. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Mä kans luulen että supparit johtuu vaan helteistä ja liian vähästä juomisesta, samoin turvotus. Ulkonakin on kuitenkin pakko olla että pikkuneiti saa touhuta vaihteeks muutakin kuin sisäleikkejä, sekun rakastaa kastella kukkia ja läträtä kahluualtaassa ym. kivaa. Meillä vaan ei oo mitään...
  16. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Mielenkiinnolla jäämme odottamaan ultrakuulumisia, Isotikru. Ikävää että selkä jumittaa, toivottavasti kuitenkin pärjäilet sen kanssa kun saat olla kotosalla. Minä täällä hinnoittelen kirppiskamaa hiki hatussa (kirjaimellisesti, ulkona +25), tiistaina pitäisi saada ainakin jotain pöydälle jo.
  17. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Kyllä muakin mietityttää tuo vaatetus kun ei voi tietää millainen keli on. Esikoinen kun syntyi huhtikuun alussa oli mukavan viileää mutta heinäkuun lopulla voi olla millainen keli tahansa. Siks ajattelinkin ottaa mukaan varmuuden vuoksi sen neulotun haalarin. En usko että ainakaan tuolla...
  18. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Tulin hetki sitten neuvolasta ja kaikki oli periaattessa ihan ok, painonnousuun en vaan ole itse tyytyväinen. Terkkari sitä ei mitenkään moittinut. Sokerikin oli vain vähän alle rajan, 5,3 kun raja on 5,5. No, pääasia että oli kuitenkin alle. Seuraava mittaus taas 3 viikon kuluttua. Tylsää kun...
  19. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Synnytys se vasta minunkin turvotuksen poisti esikkoa odottaessani. Tai itse asiassa meni vähän pitempäänkin ennenkuin turvotus lähti. Mä odotan myös missä vaiheessa alkaa sormet turvota, jos ne luvatut kovat helteet tulevat. Tarpeeks on kyllä jo tämä +25 astettakin kun en normaalioloissakaan...
  20. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Nyt sain päätettyä missä vaatteissa pikkuihminen tulee kotiin kun aika koittaa, ovat tällaiset: Ovat merkinnältään kokoa 56cm mutta kun vertasin muihin erimerkkisiin vaatteisiin näyttävät olevan enemminkin kokoa 50cm. Tietty jos neiti on isompi, pitää katsoa varalta kokoa suurempi...

Yhteistyössä