Hakutulokset

1. HooKoo-82

Joulukuun tontut -15

Joo sano vaan että voin jättää laittamatta, mä oon niittä käyttäny oviksesta lähtien emättimeen 300mg ja mä ite olin jo jättäny 200mg pois että laitoin pelkästään kerran pvässä 100mg ja nyt jätän senkin pois. No mulle toi gyne sano sitten kun syke näkyy nii saan jättää tuon pienenkin pois...
  2. HooKoo-82

Joulukuun tontut -15

Hei :wave: kiva nähdä suakii kiero silmänen savolainen ;) Kiitos onnitteluista ja oon mie kahtonu sunkin kuulumisia ja sun vauvamasu kuvia, ihania :) :heart: Omaa masua ootellessa, joka vielä turvonnu pömppis :D Säkin oot niin pitkällä raskautta. Ihanaa loppuraskautta sinulle Nelli :heart:
  3. HooKoo-82

Joulukuun tontut -15

Äkkiä omanapailua ultrassa käyty pikkane siellä kölli vastasi viikkoja ja sydän sykki :) Tukilääkitys lopetellaan ja neuvolaan jos ilmottelis ihtesä viimeinkin. Niin onnellinen :) Mies oli mukana ultrassa kahtomassa pikkasta myös. HooKoo & pikkanen ötö 7+0rv Muoks. Olin nii onnellinen...
  4. HooKoo-82

Joulukuun tontut -15

Mä vähä seurannu geesan panikointia ja onnea digi tuloksesta :heart: :) ON: tänään sitte ultra oijjoi ku jänskättää.. Mulla toi pahaolo kyllä on ihan koko ajan aamusta iltaan ja vissy tuo helpotusta ja ananas palat herkkua, kunhan kaikki syötävä on kylmää :D Allergia koittaa tulla, en oo...
  5. HooKoo-82

Joulukuun tontut -15

Meibijees :hug: ja muillekin vuotelijoille :hug: ON: huomenna ultraan :D jännittää kun tukilääkitys lopetellaan sitte että miten käy, mä oon sitä jo omasta toimesta vähentänyt.. eilisessä mäkkärissä lapset söi ja mies, mä join jäälimsan ja söin sunday jätskin, en voinnu muuta laittaa...
  6. HooKoo-82

Joulukuun tontut -15

Tervetuloa uudet odottajat :wave: ON: No nii minä kahviholisti :whistle: en voi juoda enää kuppiakaan :'( se maistuu kauheelle ja haju.. oksettaa.. houh.. :headwall: limsaa/mehu/vesi on nyt kahvin korvikkeet. Tänään viemme lapset hoploppiin riehumaan ja sitte luvattu käyttää mäkkärissä...
  7. HooKoo-82

Joulukuun tontut -15

Esikoinenhaaveissa :hug: niin epäreilua :( ON: Jaa tänään pelätty kaupungille meno.. pitää varmaa bansku ja mehua ottaa laukkuun mukaan jos oksu olo yllättää :( HooKoo 6+4rv
  8. HooKoo-82

Joulukuun tontut -15

Juopottelu hommista, itse en käytä lainkaan alkoholia ja mieski vaa sen kaljan/kaks saunassa. Ikinä en oo nähny humalassa ukkooni. Ja tupakki asiat oon lopettanu ajat sitte ja mies ei oo polttanu koskaan. Tupakka haisee törkeen pahalle oli raskaana tai ei, mutta nyt kun joku polttanu ja tulee...
  9. HooKoo-82

Joulukuun tontut -15

Noi vuoto hommelit tosi inhottavia :( voimia vuotelijoille :hug: omasta kohastani tiedän että vuoto koskaan ollu mitenkää hyvä juttu, huom puhun omasta kokemuksesta, muille se voi olla ookoo. Viimesessä raskaudessakin oli hematooma mutta koskaan se ei vuotanut ym se vaa suli kohtuun, lääkärit...
  10. HooKoo-82

Joulukuun tontut -15

Vielä ois itellä 5päivää viralliseen ultraan :D meinasin loppuviikolla hakee varalta parit äitiyshousut h&m tä.. on tuo maha turvonnu jonnii verran, mukavemmat ne äippähousut on :) Muuten kyllä tänää hokasin että piru ku tissit on kipeet, onhan ne jo kupilla kasvanu nyt oikeestaan jopa kippeet...

Yhteistyössä