Hakutulokset

1. HooKoo-82

Joulukuun tontut -15

Oon Pitäny pari päivää hiljasta eloa, väsyttää ja oksettaa nii ei oo jaksanu täällä käydä. Tänään käyn hakemassa teinille parit hamsterit parin tunnin ajomatkalta että vissyä pakko pakata mukaan, se helpottaa :) Mun tekee nykyää mieli kaikkee raikasta salaatteja, porkkanoita ja suolasta...
  2. HooKoo-82

Joulukuun tontut -15

Mullekki on neuvottu toi tutin kastaminen sokeriliemeen huhhuh en oo kyllä koskaan tehny nii ja en oo ottanu ressiä siittä jos joku ei ime tuttia. Mä oon myös opiskelija oon hoitovapaalla koulusta, luen lypsykarjataloutta ja maaseutuyrittäjyyttä. Meillä siis lypsytila, mutta miehen tää on...
  3. HooKoo-82

Joulukuun tontut -15

Bettinah :hug: Mähän on himona niihin raakoihin babyporkkanoihin, kysyin neukussa sitä kun siinä on sitä A-vitamiinia. Syön yleensä koko pussin niin sanoi että jatkossa vaan puolipussia saa syödä. ON: tänään siis äippäneuvola ja kummallista neukkutäti ei ollu niin kauhee ees :laugh...
  4. HooKoo-82

Joulukuun tontut -15

Mulle kävisi niinkuin chima ehdotti tuota ketju asiaa :) ON: tänään pelätty neuvola tai pikemminkin pelätty neuvolaTÄTI :headwall: no jospa sieltä hengissä selviäis :D Rauta asiaa sitä saa pinaatista, mä oon joka raskaudessa myös syönny rautatabletteja mulla menee kans hb matalaks, meinasin...
  5. HooKoo-82

Joulukuun tontut -15

Mulle tuli kutsu nt-ultraan 19.5. joudun vaa vaihtamaan päivää kun samana päivänä on tuon 1,5v silmäpoli aika. Soitinki sinne mutta väärään aikaan puh.tunnin jälkeen. Mä en vaa halua tutkittavan nt turvotuksia, en oo muittenkaan aikana ja en kyllä nytkään halua, mutta ultranneet ovat silti :)...
  6. HooKoo-82

Joulukuun tontut -15

Joo Tää neukkutäti on mielestäni kauhee mieskin vihaa sitä tai pikemminkin sen puheita. Tätä ennen oli ihana neuvolatäti, mutta se läks ja tuli toi kauhee tilalle. Tuntuu ettei sillä oo kaikki muumit laaksossa. Mulla kauhee nälkä vaikka tunti sitten söin :D ihanaa kun taas ruoka maistuu aamusin...
  7. HooKoo-82

Joulukuun tontut -15

Viime aikoina on ollu ummetusta, oon oottanu tota Laxoberon tippoja neuvolasta varmistettu käyttö. No aamukahvi jää taas juomatta, ällöttää pelkkä hajukin.. parin päivän päästä neuvola ja inhottaa valmiiks jo, neukkutäti me ei tulla toimeen.. Sen vihjailut ehkäisyn käytöstä ois pitäny olla ja...
  8. HooKoo-82

Joulukuun tontut -15

Tuulentavoittelihalle halit ja toivotaan että pian tärppää uudestaan. Bettinah tuskimpa mitään hätää on :hug: ON: ajoa ollu tällä viikonlopulle joka päivä.. olo aika jees välillä oksettaa, välillä hyvä. Paleltaa vieläkii ja väsymystä aika kohtalaisesti vielä. Turvottaa joo :D Ruokahaluakin...
  9. HooKoo-82

Joulukuun tontut -15

Karkkii: meillä lapset pojat: 12v, 9v, 7v ja tytöt: 11v, 2,5v, 1,5v :) ja sitte tulee vaavi. Tohinaa varmasti tiedossa, isot aina ottanu hyvin pienet vastaan. ON: viime yönä nukuin huonosti nenä ihan tukossa, varmaan tulossa kipeeksi. Päätäkin jomottelee.. No onneks ollaa kotosalla tää...
  10. HooKoo-82

Joulukuun tontut -15

Tervetuloa uuvvet :) Mä muuten palelen vieläkii, välillä on kuuma ja hiki sitte hetkessä jäässä.. ja turvotus huhhuijjee sitä on mahottomasti mulla myös mammahousut ja gollarit mitä nykyään käytän :D Pahoinvointia On vieläkii vaihtelevasti ja tuo kahvi yrjöttää, eilen join kolme kuppia...
  11. HooKoo-82

Joulukuun tontut -15

Tervetuloa uudet odottajat :wave: ON: huh väsyttää ollu koko päivä hulinaa, ensin kävin asiolla ja sitte irtos autosta pakoputki matkalla kotiin ja melu oli kova :D ja sitte mies varasi korjaamo ajan ja taas ajamaan sinne, sitte vein pojan kaverisa luo toisella autolla, no illalla soittivat...
  12. HooKoo-82

Joulukuun tontut -15

Geesa samaa mieltä lukan kanssa elä huolehdi en usko että mistään vakavasta on kyse :hug: 7+0rv Tässä eilinen ultra kuva :heart: kuvasta näkee pienet käsien ja jalkojen alut, ihana! :D Nyt mie meen saunomaan :wave: Iltoja kaikille :) HooKoo 7+1rv
  13. HooKoo-82

Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

7+0rv Oli joskus puhe kun niitä raskaustesti kuvia tänne muinoin laittelin että laitan viimosen kuvan vielä ja tässäpä olisi eilen käyty ja syke ja kaikki hyvin :heart: HooKoo 7+1rv
  14. HooKoo-82

Joulukuun tontut -15

Emätintulehdus haisee kuin housussa ois silli, ihan kalalle. Mulla on ollu monta sellasta ja siinä ei kyllä vuotoa ole. Canesten On ainut mitä saa raskaana käyttää, puikkoja muistaakseen ei saannu mutta kysy apteekista sitä puikko asiaa. Muoks. Hiiva kyllä kutisee törkeenä, joillakin voi olla...
  15. HooKoo-82

Joulukuun tontut -15

Geesa mäkin luulisin hiivaa mutta miksi ruskeaa vuotoa, oisko limakalvot kuivat jotain muuta vanhaa verta hematooma.. veikkaan vaan en tiedä varmaksi. ON: hirmunen himo ruisleipään juustolla ja mehujäätelöihin :p tietty en päivän aikana voi syödä kuin keitettyjä makarooneja, kylmää tomaattia...
  16. HooKoo-82

Joulukuun tontut -15

Nyt varattu äitiysneuvola ensi keskiviikkona 22.4. olisi. Nt-seuloihin ei mennä mutta siihen ultraan ollaan menty aina. HooKoo 7+1rv
  17. HooKoo-82

Joulukuun tontut -15

Seba riippuu kaupungista mutta mulla makso kela korvauksien jälkeen 93€ terveystalo siilinjärvi ja mä kävin eilen 7+0rv näky sykekin :)
  18. HooKoo-82

Joulukuun tontut -15

Nonii otin sitte aamulla herättyäni zyrtecin jos jotai apua siittä sais, mua ne ei väsytä tai sitten en huomaa :D Olo on tosi karsee.. ihan kuin kesto krapula ilman pääkipua. Sitä vaan oottaa että loppus tää pian. Tänään neuvolaan ilmottelen itseni ja pikkasen massutirppanen :heart...
  19. HooKoo-82

Joulukuun tontut -15

Tammityttö saako zyrteciä syödä? Sitä ois kaapissa.. Meinaa olla tukalaa tän kaa, en muistanu yhtään kysyä sitä lääke juttua gyneltä :( Tietty kun huomenna soitan neuvolaan nii voin kysyä sieltäkii niitä sallittuja lääkkeitä.
  20. HooKoo-82

Joulukuun tontut -15

Otan osaa suruunne aavee ja meibijees :hug: Töistä oli puhe no me ollaa lypsytilallisia, työ kotona siis, mutta mä oon hoitovapaalla/kotiäiti/opiskelija koitan lukee lypsykarja taloutta ja mies pääsääntösesti hoitaa tilatyöt ja lypsyt. HooKoo 7+0rv

Yhteistyössä