Hakutulokset

1. HooKoo-82

Ylipainoisten odottajien ketju

Moi. Käykö täällä enää kukaan..? Nostellaan sitten.. Mä en nyt kai kauheen ylipainoinen oo, mutta kun tupakin heitin pois 8kk sitten rupes toi paino nousemaan ja BMI 27,7 lievä ylipaino :stick: oon 170cm ja 83kg ja 10+4rv raskaana. Painoo tullu tollanen 13kg lisää.. Neuvolassa käynny ja ei...
  2. HooKoo-82

Joulukuun tontut -15 *toukokuussa*

Louhi minun siskoni sairastaa masennusta tiedän mitä se on.. ja minä en pahastu, mietin vaan miksi minua kivitetään, meillä ei pelkääjillä ei saa olla mielipiteitä. No mutta olen jo puhunut :) parempi pitää suu kiinni! No kait parempi kun piän taukoa täältä ja palailen kertomaan nt-ultra...
  3. HooKoo-82

Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

Noi uudet frisut on hyviä, käytin niitä itekki. Ja minä uskalsin ekan kerran tehhä plussa testin dpo9 en tiedä oisko tullu aikasemminki. Mutta tuolloin sain aika vahvan dopeihin nähden. Onnittelisko varovasti ees.. onnea haamusta :)
  4. HooKoo-82

Hitokseen paljon väsyttää vaikka hb oli kuun lopussa hyvä. Mä oon jo yrityksen aikaan syönny multitabsin raskaus ja imetys vitamiinejä ja foolihappo lisää, siinäki sitä rautaa jonkii verran. Voip olla kyllä kahvin juonti vähästä enää niin sen puute uuvuttaa. No tässä joutaa iltapuuron...
  5. HooKoo-82

Cisu nään haalean punertavan haamun :) Mun varma tärppi oli närästys ja kylmyys..
  6. HooKoo-82

Katann onnea uuteen taloon :) Ikä ero asiaa meillä pienimmäisillä vitosella ja kutosella on 1v2kk ja hyvin on menny iso ja pieni samaan syssyyn, ongelmia ei siis ollu sopetuivat toisiinsa ja ei ollu mustiskaan isompi vauvvaan. Nyt ovat erottomat siskot :)
  7. HooKoo-82

Välillä käyn kurkkii miten täällä teillä menee :) Theran mielestäni sulla viiva testissäsi :heart: vahvistumisia nyt roppakaupalla ja onnea muillekkin plussanneille :flower: ja halaus kierron alottaneille :hug: Täällä turvonnutta massu kasvatellaan ja nt-ultra olisi 12päivän päästä :) :)...
  8. HooKoo-82

Katann miten meni kuntotarkastus? Kävin tossa kylillä asioilla ja käytin tota meidän pakua korjaamolla. Nyt ois sekin katsastus kunnossa :) mulla ois 12päivää nt-ultraan.. kerroin pojan kaverin äidille kun poju oli heillä kylässä ja kävin hakemassa ja tuli puhetta, niin eipä ees onnitellu...
  9. HooKoo-82

Noh niinkun sanoin kukin tallaa tyylillään :O
  10. HooKoo-82

Joku sanoi että synnytyksen jälkeen loppuu tai vähentyy pelot... sitten se vasta alkaa :D pelottaa ettei jää auton alle kun oppii kävelemään/ isompana pyöräilemään tai kun oppii kiipeilemään ettei tipahda ja satuta itseesä jne.. mullakin näin oli kun esikon sain 13vuotta sitte pelkoja ja...
  11. HooKoo-82

Täytyy sanoa että olen samaa mieltä lukan kanssa nyt kun olen lukenut teitä pelkääjiä, minusta outoa pelätä etukäteen keskenmenoa ym tuulisiamunia. Minulla on ollut 10-15keskenmenoa + 1tuulimuna elämäni aikana ja vieläkään en pelkää. Me ei maheta sille mitään jos kesken menee. Nyt liput...
  12. HooKoo-82

Jaanel! nimimerkki esikoinenhaaveissa tipahti aikoja sitten pois. Nonii taas kahvi oksettaa, en pystynykkään juomaan aamukahvia :$ aikaset herätykset väsyttää.. No ainaki hyvä ilma tulee tänään. HooKoo 10+1rv
  13. HooKoo-82

Ihania ultra kuulumisia tullu :heart: on se niin hienoo nähhä pien siellä köllimässä :) Kohta iltapala, saunaan ja miehen kainaloon :heart:
  14. HooKoo-82

Ihan järkky nopeesti nyt sitten meniki nää viikot :D ensin plussauksesta lähtien matelee.. on tää vaa niin voitto jo päästä näinkiin pitkälle :heart: ja vielä ihanempaa kuulla vaavin sykkeet :heart: :heart: Nyt valmistautumaan :) Mukavaa päivää kaikille :) :) HooKoo & ismo 10+0rv
  15. HooKoo-82

Mullakii on vielä joskus menkkamaisii juilimisia että kohtu kasvas siellä vaa. Kusiin tänään purkkiin jonka vien labraan kun varattu aika ottavat jotai verikokeita myös. Dopleri ollu hyvä kun liikkeitä ei tunne vielä rauhottaa mieltä, munkin taustalla monta keskenmenoa jne.. Pitää muuten...
  16. HooKoo-82

Pioni raskauskeijjolta tilasin sellasen missä näkyy syke emmä tiiä sen nimeä mutta sininen on se mikä painellaan masun päällä ja harmaa loppu osa, makso reilun satasen. Mulla ollu sellanen angelsound ja en tykänny siitä, möin sen aikoinaan pois. Tuo on ollu hyvä :) (.) Kylmä Kaakao himo...
  17. HooKoo-82

Awww mie löysin viimein pikku ismon sykkeen 135-142 väliä naputteli :heart: Huomenna saa mieskii kuunnella :) HooKoo 9+4rv
  18. HooKoo-82

Kiitos jaanel uudesta listasta :) Täällä tänään kävin yksin hakemassa 80km eestaas sohvat jotka ostin torista :D muuten kotona ja grillattu ja saunan laitoin tulille, että saunotaan. Pyhänän käydää tivolissa kuopiossa sitten :) Mukavaa vappua kaikille :) :) HooKoo & ismo 9+4rv
  19. HooKoo-82

Joulukuun tontut -15

Huh mahatauti ei tarttunu muhun, millonkahan viimeks oisin sen sairastanu.. Etovaa oloa joka loppuu kun syön tai juon vissyä, musta on tullu nykyään kaikki ruokanen :D ja varmaan on tullu painooki lisää. Lenkkeilyn taas alotin nyt kun ei oo nii huono olo enää päivisin, ihanaa on olla ulkona kun...
  20. HooKoo-82

Joulukuun tontut -15

Täällä ois mahatauti hyvään kotiin : / Lähti aikaseen käsistä tää.. niin pari lasta meillä vesiripulilla ja oksentaneet, eiköhän meihinki tartu pian. Mä inhoon/pelkään oksentamista ylikaiken. Olo siis hyvä itselläkin kuin muillakin tässä perheessä hyvä vielä. Miehen kaa eilen juteltiin kuinka...

Yhteistyössä