Hakutulokset

1. T

Haaveena vauva 2025

Mä oon kertonut yhdelle ystävälle ja mies parille. Oon tän pitkän yritystaipaleen aikana ehtinyt jo useasti pohtia, millo kerron ja kenellekii. Nyt täl hetkellä koen itselleni hyväksi, etten ole kertonut useammille. On kuitenkin yksi ihminen, jolle voi puhua miehen lisäksi, mutta ei just tarvi...
  2. T

Haaveena vauva 2025

Onnittelut @burkei ja toivottavasti kaikki menee hyvin loppuun asti 🥰Millä perusteella sulla todettiin toi PCOS? Ite ollu täällä viime aikoina tosi hiljanen, kun kesälomalla olin mökkeilemässä ja siellä ei toiminut netti, niin putosi vähä kelkasta ja sen jälkeen oli jotenki helppo olla vähemmän...
  3. T

Haaveena vauva 2025

Perustan tän mun oman logiikan ja oireet estrogeenitason laskuun. Oon nähny netissä sellasia käyriä hormonitasoista eri vaiheessa kiertoa. Jos munasolu hedelmöittyy tai ei hedelmöity, niin estrogeenitasot menee eri tavalla. Epäilen, ettei mulla oo vielä kertaakaan munasolu ees hedelmöittynyt...
  4. T

Haaveena vauva 2025

Jos tilanne on epävarma, niin sit teen raskaustestin. Muute oon lopettanut testailun kokonaan. Mun kroppa kertoo tosi hyvin, missä kohtaa kiertoa oon menos ja ovista testailen, joten sen takia lopetin raskaustestien teon. Säästääpähä rahaakin, kun ei negoja testaile 😂 Yleensä tiedän jo melko...
  5. T

Haaveena vauva 2025

Huslabilla ainaki voi käydä ottaa yksityisen määräämät verikokeet. Verikokeiden hinta on huomattavasti halvempi kuin yksityisellä. Joka kerta joutuu kuitenkin maksamaan n. 27€, jonku palvelumaksun tai vastaavan, eli kannattaa ottaa mahdollisimman monta verikoetta kerralla. Tulokset ei näy sit...
  6. T

Haaveena vauva 2025

Vauva 2025 Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän. Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [...
  7. T

Haaveena vauva 2025

Jotenkin jännä, että tää henkinen puoli jää todella vähälle huomiolle lapsen yrittämisessä. Tuntuu, että tää on monelle henkisesti rankempaa kuin fyysisesti. Sekä suht nopeasti raskautuville että pidempään yrittäville, mutta kaikille, jotka joutuvat pettymään.
  8. T

Haaveena vauva 2025

Tsemppiä ja voimia sulle, vaikkei nää sanat tässä tilanteessa varmaa hirveesti lohduta. Jos oikeasti puhutaan masennuksesta, eikä pelkästä alakuloisuudesta/väsymyksestä, niin sit kysyisin ammattilaisen mielipidettä. Ite ajattelen, että parempi puuttua asioihin aikaisemmin kuin myöhemmin!
  9. T

Haaveena vauva 2025

Oon jo täällä aikasemmin maininnut, että tää lapsen yrittäminen ja lapsettomuus on mun elämän isoin kriisi. Ja toisina päivinä pelkään oman mielenterveyteni puolesta. Pohdin usein saanko ensin lapsen vai menetänkö mielenterveyden. Oon myös pohtinut, pitäisikö mennä juttelee ammattilaiselle, mut...
  10. T

Haaveena vauva 2025

Ite ehkä kattoisin alkaako ne menkat sit ajallaan ton kp 26 ovulaation mukaa, ja sen jälkee aloittaisin terolutit, jos eivät itsestään ala tai ole raskaana. Oletuksena, että noil teroil olis nyt tarkoitus alottaa vuoto. Mun näkemyksen mukaa vaa aikaa voi hävitä, jos odottelee vielä

Yhteistyössä