Hakutulokset

1. yöeläjä

40+ so what wol.13

Voi ei @Rusakkonen. Toivottavasti oma tuntemuksesi on oikein ja raskaus olisi alkanut. Peukutan sille. @Virkki, mikä päivä teillä on seuraava ultra? Toivotavasti tulos ei ole sama kuin mulla viimeksi. Eli jotain kasvoi, mutta ei mitään selvää tai ei ainakaan niin kuin olisi pitänyt...
  2. yöeläjä

40+ so what wol.13

@miumiu_82 voimia ja hermoja tulosten odottamiseen. Toivottavasti Virkin raskaus onkin vielä niin alussa, ettei näy kuin ruskuaispussi ja seuraavassa ultrassa myös alkio. Tai sitten lekuri ei vain huomannut sitä. Olisi pitänyt ”pitää suuni kiinni”. Nyt illalla alkoi tuntua lieviä...
  3. yöeläjä

40+ so what wol.13

En ole vähään aikaan kirjoitellut, kun tuo uusi työpaikka vie ainakin vielä kaikki mehut. Siellä on tosi paljon kehitettävää ja muutamalle vanhalle työntekijälle opetettava mitä työaika ja miten se käytetään. Odottelen kovasti Virkin ja Tatin kuulumisia. Toivottavasti Rusakkosella alkio on nyt...
  4. yöeläjä

40+ so what wol.13

Oho, nyt huomasin kirjoitusvirheen! Siis Iso Omena Matinkylässä.
  5. yöeläjä

40+ so what wol.13

@Rusakkonen Parapähkinöitä näyttäisi olevan ainakin Kaaressa (Kannelmäki) ja Isossa Omenassa (Marikylästä) Punnitsee ja säästä myymälöissä irtotuottreena. Sekä Lidleissä pitäisi olla valmispusseissa.
  6. yöeläjä

40+ so what wol.13

Hienoja uutisia @Virkki ja @tatti55! Täällä on monella hurja tsemppi päällä, mutta itselläni on nyt lannistunut/lannistettu olo tän päivän gyne käynnin jälkeen. Menin sinne, koska yöllä ja aamulla oli alavatsa todella kipeä. En ole aiemmin herännyt kipuun yöllä, vaikka kipuja on ollut ennenkin...
  7. yöeläjä

40+ so what wol.13

Pahoittelut Pegonia. Virkki, mielestäni viikkonäyttöiset testit ovat hyviä. En olisi itse tiennyt mennä tutkituttamaan sitä edellistä omituista raskautta, ellen olisi seurannut viikkonäyttöisellä hcg:n kasvua. Jos muistat tapauksen.
  8. yöeläjä

40+ so what wol.13

@kirsillevauva , mun mielestä PKseudulla hoitoihin pääsee 40v asti, jos YHTEISIÄ lapsia ei ole tai on vain yksi. Siis julkiselle puolelle.
  9. yöeläjä

40+ so what wol.13

Ihanaa! Hurjasti onnea @Pegonia ja @Virkki . Ootte kyllä sitkeitä sissejä. Täällä mä iloitsen melkein kuin olisin itse saanut plussan. Kerrassaan mahtavia uutisia! Kyllä niitä saikin odottaa, mutta nyt sitten muutkin jatkamaan alkanutta plussa-aaltoa. Tsempit kaikille vaiheisiinne! Itselle ei...
  10. yöeläjä

40+ so what wol.13

Pahoittelut @Rusakkonen ja voima hali. Kyllä sitä kummasti taas menkkojen jälkeen on intoa täynnä seuraavaa yritystä. Kiva kuula @Virkki susta pitkästä aikaa. On varmaan helpottanut oloa päätöksen jälkeen. Mukavaa, että seuraukset ketjua silti ja saat intoa luomuiluun. Kerro nyt välillä jotain...

Yhteistyössä