Hakutulokset

1. yöeläjä

40+ so what wol.13

Perjantaina tai vkl aikaan olis ollu testipäivä, jos ihme olis tapahtunut. Nyt ei tartte edes ihmettä odotella, kun olen ollut 3 vrk kauheassa vatsataudissa tai jotain. Ei tämmöisen kyydissä voi mikään pysyä. Itsekin ihan voimaton. Mikään ei pysy sisällä, edes vesi. Eikä Imodium auta?! Ei mitään...
  2. yöeläjä

40+ so what wol.13

@kirsillevauva oletko kysynyt teidän paikasta, ettei siirtoja tehdä lauantaisin? Monet paikat tekevät siirrot, muttei muita hoitoja. Yleensä vain, jos pyhä osuu lauantaille, niin siirtoja ei tehdä. Näin olen lukenut muiden kokemuksista.
  3. yöeläjä

40+ so what wol.13

Täällä on ihanasti tullut paljon positiivisia uutisia. Jospa se tärppi kohta tulee jollekin tai ihan plussa aalto. Itsellä taitaa olla ovuloimaton kierto tää viimeinen varsinainen yrityskierto. Ei ainakaan lähellekään samanlainen ovis, kuin edellisessä kierrossa. Päivän kun tiedän tarkalleen...
  4. yöeläjä

40+ so what wol.13

@Katti75 tämän kierron vielä yritetään tavoitteellisesti, sitten tjottaillaan. En ota ehkäisyä käyttöön, ainakaan heti ensivuoden alusta. Vasta sitten, jos kivut alkavat mennä sietämättömiksi.
  5. yöeläjä

40+ so what wol.13

Tais loppua tämä ilo ennen kuin kunnolla alkoikaan.:( Yöllä töissä alkoi pistämään selkärangan sisälle, joka oli aiemmin merkki km:sta. Sitten kramppasi alamahasta ja tulikin pyyhittäessä vähän verta. Nyt aamulla 2h pidätyksellä ei tullut tikkuun toista viivaa. Eli joko se oli vain yritystä tai...
  6. yöeläjä

40+ so what wol.13

Tämmöinen on syynä kivuttomuuteen! En tiedä mitä olin säätänyt, kun kuva tuli mustavalkoisena?? Toivottavasti vahvistuu ja pysyy matkassa, koska tämähän on meidän viimeinen yritys...
  7. yöeläjä

40+ so what wol.13

Mulla pitäis menkat alkaa tunnin päästä. =D ...tai ainakin huomisen aikana. Vielä ei ole tuhrutellut yhtään, ellei lasketa 5 pv sitten pyyhittäessä tullutta kirkasta verta. Silloin ajattelinkin, että nyt lyheni 20 kiertopäivään, muttei mitään ole tullutkaan sen jälkeen. Ja mikä parasta kivut...
  8. yöeläjä

40+ so what wol.13

@Momon ei kai pcos ala yhtäkkiä. Luulisin sen olevan alusta asti. Jos olet raskautunut noinkin monta kertaa, niin ei se pcos varmaan teille tule olemaan ongelma. Ehkä ennemminkin kiinnittyminen, kyydissä pysyminen tai muniksien laatu. Kaikilla on välillä ovuloimattomia kiertoja. Toisilla...
  9. yöeläjä

40+ so what wol.13

@kirsillevauva, sorry kun kesti vastata, mutta siis, kuivuudesta ei ole kiinni. Ainakaan oviksen aikaan, se on ihan erilaista kipua, lähinnä kitkaa, joka kyllä helpottaa suht nopeasti. Mun kivut on lähinnä kohdunkaulan kipua, joka pahimmillaan säteilee muniksiin asti. Semmoista pistävää kuin...
  10. yöeläjä

40+ so what wol.13

Sain ukon puuhiin la ja su, vaikka itse olin järkky väsyny töiden jälkeen. Oviksen tikutin la illalla. La-su välisenä yönä olikin kunnon kivut. Hyvä että pystyin kävelemään. Onneksi ne oli vain hetkittäisiä. Su aamulla varmisteltiin, vaikka teki niin kipeetä, että olis tehny mieli huutaa. Nyt...
  11. yöeläjä

40+ so what wol.13

Pahoittelut @Rusakkonen. Toivottavasti seuraava kierto on se THE KIERTO!
  12. yöeläjä

40+ so what wol.13

Mitkä olot Rusakkosella? Tuntuuko, että olisit raskaana? Jännityksellä odotan tulosta... Vähän huonosti olen taas kirjoitellut, mutta ei ole ollut mitään normaalista poikkeavaa. Menkat tuli ajallaan ja meni. Nyt olis ovis lähellä. ...ja V-käyrä tapissa! Tänään olis ollu hyvä hetki aamulla...
  13. yöeläjä

40+ so what wol.13

@kirsillevauva, olen plussannut 2 kertaa. Ensimmäinen kesti vko 10 asti ja sitten meni kesken. Toinen keskeytettiin heti alussa kun oli epämääräinen. Eli hcg ei noussut hyvin, mutta kohdussa kasvoi ”jotain”, mutta ei normaalisti. Eka plussa tuli vuoden yrittämisen jälkeen ja toka puolivuotta sen...
  14. yöeläjä

40+ so what wol.13

Pahoittelut negasta @kirsillevauva. Toivottavasti kroppa ei ole pahasti sekaisin ja palautuu nopeasti. Olen unohtanut kertoa yrityksen pituuden. En edes tiedä/ muista tarkalleen milloin aloitimme, mutta muistaakseni nyt ollaan noin 4 vuotta yritetty. Josko joku viitsii päivittää... Kyllä mä...
  15. yöeläjä

40+ so what wol.13

@Rusakkonen, jos et ole vielä saanut ohjeita palovammaan, niin tässä mun neuvo. Pidä ensin jonkun aikaa rasvalappua sideharsotaitoksen alla jonkin aikaa. Eli rasvalappu ihoa vasten palovammaan päälle ja sideharsotaitos sen päälle ja ihoteipillä reunoista ympäri kiinni. Ei tarvitse vaihtaa joka...
  16. yöeläjä

40+ so what wol.13

Pahoittelut tatti! Kaikkea hyvää tulevaan, mitä elämä tuo tullessaan. Ja jos vielä päätät myöhemmin yrittää, niin tänne saa aina palata.
  17. yöeläjä

40+ so what wol.13

Voi ei Virkki! Ei voi olla totta! Olisi jo ollut korkea aika teidänkin saada hyviä uutisia ja pikkuinen perheeseenne. Toivotavasti vielä kumminkin tärppää tavalla tai toisella. Voimia tyhjennykseen. Kiva, että jäät kumminkin taustailemaan.
  18. yöeläjä

40+ so what wol.13

@kirsillevauva, optimaalisin ja ehkä yleisin luteaalivaihe kestää 14 vrk, mutta 10 riittää. Mitä pidempi sen parempi. Näin olen ymmärtänyt. Kyllä mulla on kova luotto menkkoihin. Ei pettänyt tälläkään kertaa, vaan tuli päivälleen ja ihan heti pari minuuttia sen jälkeen kun vuorokausi vaihtui ja...
  19. yöeläjä

40+ so what wol.13

@Katti75 ei varmaan kannata testata kun nyt näyttäisi olevan aavistuksen vaaleanpunaista valkkaria. Katoin vielä aamulla ovistestillä ja testiviiva on haaleampi. Toki pissakin oli laihempaa, kun olin valvonut/töissä yön. Mutta uskon, että täti kurvaa paikalle luotettavasti viimeistään maanantaina.
  20. yöeläjä

40+ so what wol.13

@kirsillevauva, jos on ovuloimaton kierto eli munarakkula ei irtoa, niin kroppa yrittää irrottaa sitä myöhemmin uudelleen. Siksi joillain on tullut kaksi kertaa ovis kierron aikana tai ainakin lh noussut kahdesti.

Yhteistyössä