Hakutulokset

1. Dana-

<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 13 <3<3

Miss_piggy Oi, plussa!! Onnea ihan kauheen paljon :heart: Sähän oot sit jo aika pitkällä? Tervetuloa kuitenkin odottajien puolelle :) Tulkaahan muutkin perästä. Hydralle vielä erikoistsempit tähän kiertoon :)
  2. Dana-

~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

härkäneito Mä en tiennytkään että noin aikasin näkee jo mahan päältä ultratessa.. Hienoa silti että näkyi ja siellä oli kaikki hyvin :) Pahoinvointia on välillä enemmän ja välillä vähemmän. Pahin aika on yleensä n. klo 15-20. Aika lievää se silti onneks pahimmillaankin on, mut kyllä mua silti...
  3. Dana-

Tammitähti Joo aijaa:n kautta saa lisättyä kuvan. Joko suoraan linkki tähän tai sitten kopioi sen url osoitteen(tulee sinne aijaa sivuille kun olet lisännyt kuvan) ja laittaa sen tuohon työkalupalkista löytyvään "lisää kuva" kohtaan. Toivottavasti ohjeista oli jotain hyötyä :)
  4. Dana-

Moikka! Halusin tulla tännekin vielä kertomaan ensimmäisen ultran kuulumisia. Siellä se pieni "papu" oli, jolla pienen pieni sydän sykki kovasti :heart: Vieläkin ihan epäuskonen olo vaikka sen sieltä itsekin näki. Tsemppiä teille kovasti ja tulkaahan pian perästä tuonne odottajien puolelle :)...
  5. Dana-

Tuvalu Minäkään en saa nukutuks öisin.. Aluks ei meinaa nukahtaa millään ja sit joskus kun unen päästä saa kii, ni pitääki jo herätä ekan kerra vessaan. Ja taaskaan ei meinaa uni tulla ja missään asennossa ei oo hyvä olla. Selkää särkee ja tekee pahaa. Sitten heräänkin jo joskus 5 aikaan...
  6. Dana-

Pikkusukka ja unelmavauvasta kylläpä teitä nyt koetellaan. Pikkusukalle erityisesti jaksamista. Kyllä sitä saikkua on pakko saada jos sitä haluat!
  7. Dana-

Äitiyspakkauksesta; Mä aion ehdottomasti ottaa sen. Eihän siellä kaikki niin miellyttäviä ole, mutta jos sellasen määrän saa ilmaiseksi, niin otan mielelläni. Voin sitten antaa jollekin vaikka ne vaatteet/tavarat joita en itse aio käyttää. (.) Paha olo alkaa päivä päivältä kasvamaan. Tänään...
  8. Dana-

Pokermama Tsemppiä bulimian selätykseen! Kyllä se varmasti onnistuu, nyt kun itsekin tedostat sen olevan ongelma. Neuvolasta Kyllä mä ainakin ajattelin että mies tulis aina mukaan. Katsotaan mitä mieltä itse on, mutta ekaan neuvolaan ainakin on tulossa :) Meistä tuli miehen kanssa tänään...
  9. Dana-

Masukuvia alkupuoliskolta eli raskausviikkoon 20+ asti

uuden viikon kunniaksi uusi kuva :) Turvotus on edelleen aika kova.. Dana & mini 6+0
  10. Dana-

Ambro H&M:ltä ostin, eikä maksanu ku 19,95e :)
  11. Dana-

Mull alkaa toi paha olo tulla nyt useemmin.. Eiköhän se sieltä sit pamahda oikein kunnolla, viimeistään sitte ku koulu alkaa :/ Muutamana päivänä ollut lämpöjen puolesta hyvä olo, mut nyt alko taas paleltaa ja mittasin niin kohollahan ne oli. 36,9, kun normi on 36,4. Tänään on myös ollu ihan...
  12. Dana-

Hydra Kovasti jaksamisia sulle! Tiedän kokemuksesta kuinka turhauttavaa siellä ultrissa on käydä, kun mitään ei tapahdu.. Mutta yhtäkkiä kun sitä vähiten odottaa niin se palkintokin sieltä tulee. Koitahan vielä jaksaa :) Kali Onnea plussasta :) Ja tervetuloa odottajien puolelle. Dana &...
  13. Dana-

Onpas hienoa lukea, että kaikilla meni ultrat hyvin :) Itseä jännittää jo kovasti oma tuleva ultra.. Sinne tuntuu olevan vielä niiiin pitkä aika. Liikkumisesta.. Mä harrastan jalkapalloa ja talvisin pelataan futsalia. Päätin, että palloilut saa nyt jäädä. On kuitenkin sen verran...
  14. Dana-

unelmavauvasta Minä ainakin kirjotin siitä, että ei voi miehen siskoa pyytää kummiksi kun ei kuulu kirkkoon.. En siis tiennyt että se onnistuu silti. Ajattelin että pappi ei sitä hyväksyisi.. Hyvä sitten jos se on kuitenkin mahdollista. Ja tuosta "ei veljeä/siskoa kummiksi" niin itse ainakin...
  15. Dana-

Casper Laitoin sulle yv:tä siihen fb ryhmään liittyen :) Kummeista: Mä oon jo monta vuotta sitten päättäny, että mun isoveljestä tulee kummisetä. Kerroinkin sen jo hänelle jouluna et susta tulee sit kummi :) Mut se on ainoo tällä hetkellä.. Ei hajuakaan kenestä muista vois tulla kummeja...
  16. Dana-

Essence Voimia teille molemmille :hug:
  17. Dana-

:rolleyes: The Esikoishaaveista plussanneet 2012 & 2013 :rolleyes:

Babyfever Mun LA on 31.8.2013 ja sairaalana SatKs Eläväinen Mulla on kans välillä kauhee pelko, että jos tuolla mahassa ei olekaan mitään. Oireita kun ei oikeestaan oo kauheesti. Tissit on vielä vähän kipeet ja vatsaa välillä nipistelee. Pahaolo saattaa joskus tulla mut se menee nopeasti...
  18. Dana-

Elokuun mussukat joulukuussa <3

Piti vielä kysyä, että onko kukaan ajatellut tilata tai tuleeko jollekin jo jonkunlainen vauvalehti?? Mä ajattelin että voisin jonkun tilata. Olisko kellään mitään ehdotuksia?
  19. Dana-

Elokuun mussukat joulukuussa <3

Punnabis Mä olin ihan suunnitellu lähteväni huhti-toukokuussa Thaimaahan kahden viikon lomalle ja rahatkin olis jo siihen melkein kerätty...Mutta.. Taitaa jäädä se reissu nyt tekemättä. Ellei sitten helmi-maaliskuussa pääse lähtemään. En kyllä tiedä uskaltaisinko edes lähteä vaikka kaikki olis...
  20. Dana-

Masukuvia alkupuoliskolta eli raskausviikkoon 20+ asti

Tässä olis meidän lähtötilanne eiliseltä, rv 5+0 Dana & mini 5+1

Yhteistyössä