Hakutulokset

1. Dana-

The Esikoisesta Haaveilevat VOL 14

Miranenn Hienoja uutisia! Ei mullakaan ollut ku yks folli ja silti onnistui. Toivotan ihan kauheesti onnea tuleviin päiviin :) Mulla on teitä oikeesti vähän ikävä :) Oon mä kahdessa elokuisten ryhmässä ja fb ryhmässä mukana, mut en oo vaan jotenkaan kotiutunut niihin :/ Ensinnäkin siel on...
  2. Dana-

:rolleyes: The Esikoishaaveista plussanneet 2012 & 2013 :rolleyes:

Voi ei miss_piggy :hug: Voimia teille molemmille kovasti. Oon niin pahoillani, että teille kävi näin..
  3. Dana-

~~ Elokuun 2013 Ihmeet HELMIKUUSSA ~~

Hei taas pitkästä aikaa. Kauheen vähän tulee enää tänne kirjoteltua, ku tuntuu että fb:ssä on jo välillä liikaa luettavaa.. Mä ajattelin, että pahat olot on jo loppunut kun n.kahteen viikkoon ei oo ollu huono olo, mutta nyt on kaks päivää tehny taas pahaa. Eilein kyllä mietein että voisko...
  4. Dana-

Sanja Ihan mahtavaa!!! Joku aika sitten just mieteinkin, että mitäköhän sulle kuuluu :) Toivottavasti tällä kertaa kaikki menee hyvin ja saatte sen pienen syliin asti :heart: Babyfever Ei oo kyllä oikeestaan mitään oloa, että kumpi se olis.. Kai se sit tarkottaa sitä, että kumpi vaan on yhtä...
  5. Dana-

Terveisiä NP-ultrasta. Pienellä oli siellä kaikki hyvin :heart: Niskaturvotus oli vain 0,8mm. Vastasi paria päivää isompaa kun piti, mutta laskettua aikaa ei muutettu. Veriseuloissa oon jo ollut ja meidän sairaalassa on sellanen tapa, että vasta ultran jälkeen lähetetään näytteet tutkittavaks...
  6. Dana-

Tänään oli toinen neuvola ja kuunneltiin ekaa kertaa vauvan sydänäänet. Hyvinhän ne kuului pienen etsinnän jälkeen :heart: Helpotti kyllä huomattavasti omaa oloa ja nyt voin hyvillä mielin odottaa maanantaihin jolloin on np- ultra. Päänsäryt on vielä riesana, mutta nyt pari päivää ollut aika...
  7. Dana-

Käytiin tänään toista kertaa neuvolassa ja tänään kuunneltiin ekaa kertaa vauvan sydänääniä. Ne kuulu heti kun laitettiin laite päälle, mut katos kauheen nopeesti. Neuvolatätikin nauroi, että mihin se nyt meni piiloon :) Hetken etsittyään äänet taas alkoi kuulumaan ja olikin tosi vahvat äänet...
  8. Dana-

Missä niitä kääntöhiha bodyja myydään?? Mä en oo nähny missään. Voi olla tietty senkin akia kun en ole edes etsinyt :D
  9. Dana-

Löysin myös toisen, vähän laajemman listan. Eiköhän siitä jo löydy kaikki tarpeellinen ja ei niin tarpeellinen :) Itsekin esikoista odottaessa ei oikein ole ihan varma mitä kaikkea tarvitsee, niin nää listat on kyllä hyviä. Joidenkin mielestä ihan turhia, mutta mä ainakin tykkään hankkia kaikkea...
  10. Dana-

Ensimmäinen Tässä on ainakin yks lista jonka löysin; MITÄ VASTASYNTYNYT TARVITSEE - LISTA - Vaunut - Sänky/nukkumapaikka - Kaukalo (jos on auto) - Sitteri - Hoitoalusta - Amme - Korviketta (hyvä olla ainakin varmuuden vuoksi) - Tutti - Tuttipulloja - Sinkkivoide -...
  11. Dana-

Masukuvia alkupuoliskolta eli raskausviikkoon 20+ asti

Tänään poksahti eka kymppi täyteen :) Dana & mini 10+0
  12. Dana-

~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

Mä haluisin kans et tulis.. Olishan se nyt hassua et yks kuukausi puutuis listalta kokonaan.. Ihmiset luulee vielä että elokuisia ei ole ollenkaan :)
  13. Dana-

Lullaby Täällä sujuu aika pahoinvoivasti :/ Hetkittäin ihan ok olo, mut suurimman osan ajasta tekee pahaa. Mikään ruokakaan ei oikeen maistu. No mä luotan siihen, että tää on vaan väliaikasta ja pian se ruokahalukin herää uudelleen :) Mä toivotan teille ihan kauheesti onnea tulevaan!! Toi on...
  14. Dana-

Mikäs tilanne teillä lullaby on menossa? Entäs nuo taustailijat.. Erityisesti Hey ja tada ?? En muista lukeneeni kuulumisia aikoihin..
  15. Dana-

miranenn Onpas kiva lukea hyviä uutisia! Mä muistan kans sen aukkarin.. mua ei onneks sattunu kunnolla ku yhden pienen hetken, mut se kipu oli jotain ihan kauheeta! Nyt alko teilläkin asiat etenemään ja luulenpa, että pian saadaan kuulla niitä parhaimpia uutisia ;) Onnea matkaan :)
  16. Dana-

Mä en olekkaan tänne käynyt kirjottelemassa pitkään aikaan. Lukenut kyllä olen, mut noi kaks muuta (fb ja suljettu ryhmä) pitää jo niin kiireisenä, et hyvä kun niitäkään ehtii lukemaan saati kommentoimaan.. Tyttö/poikaoloista sen verran, et me miehen kans molemmat toivotaan poikaa, mut mulla...
  17. Dana-

Masukuvia alkupuoliskolta eli raskausviikkoon 20+ asti

Turvotus vaan lisääntyy.. Dana & mini *poks* 8+0 :)
  18. Dana-

Mun tarvii sen verran kommentoida tosta kaukaloasiasta että kannattaa kyllä ekaks kokeilla, et auton turvavyö riittää kaukalon ympäri. Mulla oli ennen farkku volvo(vm97), jonka siis pitäis olla vielä perheauto, niin siinä ei yltänyt turvavyö kaukalon ympärille. Omia lapsia ei siis ole, mutta...
  19. Dana-

Sitä piti vielä sanoa, kun noista allergialääkkeistä täällä oli aikasemmin puhetta. Mä oon nyt kysynyt kahdelta lääkäriltä tuosta histecistä ja molemmat oli sitä mieltä, että kyllä sitä voi käyttää raskauden aikana. Aika ihmeellistä että lääkärit ovat tuosta(kin) niin eri mieltä..

Yhteistyössä