Hakutulokset

1. Wc Ankka

Marraskuun Mussukat 2014 *Lokakuussa*

Teps, normaalilta kuulostaa. Täällä tosin potkut ja muksaukset tuntuvat kylkiin tosi tehokkaasti edelleen...vauva on enimmäkseen sivuttain tuolla selkä mun toista kylkeä ja jalat toista kohti, ja mulla paljon vettä kuulemma. Kuten aiemmissakin. Streptokokkinäyte otettiin lääkärineuvolassa tällä...
  2. Wc Ankka

^Mulla on ollut sama tilanne molemmilla kerroilla, 2cm auki sairaalaan mennessä, mutta oon ollut niin kivuissani ja synnytys selvästi käynnissä etteivät Oysistakaan kotia enää käännyttäneet. Toisen kohdalla aukesi kyllä käyrällä maatessa tunnin aikana toiset 2cm lisää, esikoiselta kesti...
  3. Wc Ankka

NeljättäOdottava, tsemppiä vaan! Tässä tänään lääkärineuvolassa käyneenä voinen lohduttaa, että samassa veneessä ollaan...! CL, mulla samat fiilikset. Mietin osaanko lähteä tällä kertaa oikeaan aikaan kun ennakoivia on ollut aivan eri tavalla kuin tytöistä, jännitänkin synnytystä eri tavalla...
  4. Wc Ankka

Hienoa, MrsRock! Nauti "vapaudesta" :) Kiitokset synnytystarinasta, Bosch, ja vielä kerran onnea! :heart: Hurja kokemus, josta kirjoitat ihanan positiivisen oloisesti! Synnytyksestä, mulla on 2 hyvää kokemusta takana ja toivottavasti sellainen tulee tästäkin. Esikoisen synnytys oli tosin...
  5. Wc Ankka

Kotimainen? lastenvaatemerkki HC tai Ht tai jotain vastaavaa

Oisko tää? Hans Company Haalareista ei ole kokemusta, mutta HC:n hanskat on olleet meillä ainakin tykätyt.
  6. Wc Ankka

Mulla on muuten auttanut närästykseen Rennien ohella maitohappobakteerit! Jos unohdan jälkimmäisen, saatan Renniestä huolimatta herätä yöllä närästykseen, mutta maitohappobakteerit kun muistan myös ottaa menee yökin kivasti. Isommista sisaruksista puheen ollen, täällä on yö valvottu tuon...
  7. Wc Ankka

^No johan nyt, Luppelo, eikö niitäkään enää oo?! :O Esikoista odottaessa oli Oysiin mahdollista tehdä tutustumiskäynti, heillä oli tietyt ajat niille ja nää oli siis ryhmille. Päädyin synnyttämään samassa huoneessa joka oli meidän käynnin aikana vapaana ja nähtiin :D Tutustumiskäynnistäkin on...
  8. Wc Ankka

Lämpimät onnittelut, Bosch! :heart: :flower: Tästä se sitten tosiaan lähti, marraskuisten ekat vauvat maailmassa. Odotan niin innolla lisää näitä uutisia! :heart: Ankka & Bebe 37+2
  9. Wc Ankka

Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

Täysiaikaisuus koitti, rv 37+0 :)
  10. Wc Ankka

Tsemppiä, Bosch :hug: Mietin ihan samaa eilen kipujen kanssa kärvistellessä! Raskaana olo on parhaimmillaan ihanaa, tuntea liikkeet jne, mutta on luonnollista tässä vaiheessa jo toivoa sitä tulevaa aikaa kun pieni ihminen on oikealla puolella mahaa ja loppuraskauden vaivat ovat enää muisto vain...
  11. Wc Ankka

Kubix, siellä voi vauvan asentokin kyllä vaikuttaa mittaan, mutta mulla oli synnytyspäivänä kakkosesta mitta pudonnut keskikäyrälle kun tyttö oli laskeutunut. Tosin tästäkin oli mitta pysynyt samassa pari viikkoa, mutta nyt pomppasi sitten ylöspäin senkin edestä, oli taas eri asennossakin...
  12. Wc Ankka

MrsRock, mulle pidettiin yllätyksenä vauvakutsut sunnuntaina :) Vain pari ystävää jotka miehen kanssa olivat kaiken suunnitelleet, vauvalle lahjoja ja kakut sun muut olivat tehneet ja tuoneet, täydellisen riittävät mulle :heart: Kuulostaa oikein kivalta nuo teidän juhlat! (.) Olen menettänyt...
  13. Wc Ankka

Yli kolmevitoset plussanneet/odottajat Vol. 3

Pippurihäntä, kuulostipa tutulta - meilläkin muka tyttöä odoteltiin ja oltiin varmoja että kolmas sellainen on tulossa jonon jatkoksi. Niin vaan rakenneultrassa loksahti suut auki molemmilla kun poikalupaus saatiin ja sitähän se on ollut myöhemmissäkin ultrissa! Ihanaa kyllä(kuten olisi ollut...
  14. Wc Ankka

Meidän eka vauva! Paljon onnea, Piiu, ja pikaista toipumista synnytyksestä teille molemmille! :heart: :flower:
  15. Wc Ankka

Ohhoh, meillähän on sitten tiedossa ensimmäinen syntymäpäivä! Hienoa Sonts, että asia järjestyi. Peikko, täälläkin saa olla tarkkana syömisten kanssa juuri tuon pahoinvoinnin takia. Nyt on vähän ehkä alkanut jopa helpottaa..! (.) Neuvolasta jälleen kotiuduttu. Olipa taas niin erilainen...
  16. Wc Ankka

Yli kolmevitoset plussanneet/odottajat Vol. 3

Onnea, Miltsu! :flower: Ja pienelle prinsessalle pikaista ja täydellistä toipumista :heart: Ankka & Bebe 36+1
  17. Wc Ankka

Jee, Bosch - onnea täysiaikaisuudesta! :D Autolla en pahemmin kulje, kun omani myin pois. Kävely on vaikeaa taas välillä joten liikkumiset rajoittuu tytön kanssa leikkikentillä käynteihin :) Näin siis päiväsaikaan kun ollaan kotona kaksin. Miehenkin kanssa pisimmät autolla ajelut rajoittuvat...
  18. Wc Ankka

Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

5 viikkoa myöhemmin, kuvassa 35+5. Kasvanut on!
  19. Wc Ankka

Meinasin jo yöllä valvoessa kirjoitella |O Taas pari tuntia tehokkaasti hereillä. Jos tästä yövauva tulee kuten aktiivisista vuorokaudenajoista voisi päätellä, kenties ihan hyvä vaan harjoitella..! Olen tässä miettinyt sairaalakassin pakkaamista, että onkos se onnettoman vanhanaikaista pakata...
  20. Wc Ankka

Mites olis se perinteinen perjantain kuvaketju...

Missasin perjantain palstalla, mutta hetkeksi vielä mukaan :whistle: *jo riitti*

Yhteistyössä