Hakutulokset

1. Wc Ankka

Marraskuun Mussukat 2014 *Lokakuussa*

Paljon onnea Sonts4! :flower:
  2. Wc Ankka

Mulla ei ole myöskään unipussia ollut tytöillä, mutta nyt löysin kirpparilta huikeaan 90 sentin hintaan söpön joten ostin sitten kokeeksi :D Vauvalla on kotiintuloa varten body, puolpotkarit(samat itse asiassa joissa kakkonen kotiutui), fleeceasu, sukat, tumput, hattu ja puku. Saa nähdä tarviiko...
  3. Wc Ankka

Kyllähän vauvalla ehdottomasti on jouluvaatteet oltava :O :D Ostan takuulla, jos osuu silmiin jotain oikein ihanaa! Mähän olenkin kyllä jouluhullu, tytöille on kalenteritkin ostettu samalla hetkellä kun kauppoihin ilmestyivät ponit ja monster hight, glögiä on jo kitattu pari litraa ja ekat...
  4. Wc Ankka

Zarita, mä olisin vaan tyytyväinen mitä vähemmän ronkitaan.. :ashamed: Mutta täytyy sanoa että sikiön koon arvioiminen sf-mitan perusteella kuulostaa vähintään arveluttavalta! On jo maallikonkin tiedossa ettei sen perusteella kokoarvioita anneta saati pystykään tekemään :O Mulla oli ekassa...
  5. Wc Ankka

Mixed - se ois +4 :whistle:
  6. Wc Ankka

Kaikki vauvat eivät kiinnity tai laskeudu ennen synnytyksen alkua, omat ovat laskeutuneet vasta syntymäpäivänään. Kiinnittyminen tarkoittaa vauvan pään kiinnittymistä lantioon, lapsen pää voi vielä kiertyä kuitenkin tässä vaiheessa eli ei tarkoita sitä että pää jäisi "jumiin", sikiö pystyy vielä...
  7. Wc Ankka

Qwetyli, kovasti tsemppiä maanantaille! Toivottavasti viikonloppu sujuu takuuvarmasta jännityksestä huolimatta kuitenkin levollisissa merkeissä :) Ankka & Bebe 38+2
  8. Wc Ankka

Helmikuun helmet 2014

Tulin vaan tänne teidän ketjuun kiittämään julkisestikin Hortensia MacAnkkaa ihanista vaatteista! :heart: Pääsisitpä jäpän kanssa tätilään... :'( :heart: Ihanaa vauva-arjen jatkoa kaikille helmikuisille samalla huikkailen :wave: Ankka & Bebe 38+1

Yhteistyössä