Hakutulokset

1. HooKoo-82

Ylipainoisten odottajien ketju

Tälle hoikalle kiitti kun tulit kertomaan asiasi :) Omanapani: eilen oli nt-ultra ja lääkäri ei kommentoinut painoani, painoin 83kg ja nyt painan 81kg oon siis laihtunut pari kiloo kun jätin herkut ja sokerit pois :D aloitin kunnon kuntoilun :) vauva voi erittäin hyvin ja en tarvitse...
  2. HooKoo-82

Joulukuun tontut -15 *toukokuussa*

Angel :hug: Tervetuloa kaksosten odottaja :heart: Eilen silmäpolin hoitaja kun käytämme 1v,7kk ikästä tyttöömme sanoi " viime kerrasta sinun maha on kyllä kasvanu" siinä sitte tokasin että marraskuussa tulee vauva. Sehän ylty kertomaan omasta marraskuun raskaudesta 21vuotta sitte :laugh...
  3. HooKoo-82

4D ultra
  4. HooKoo-82

nt-ultra 12+4rv Tässä nt-ultra kuulumisia :)
  5. HooKoo-82

Nt-ultra ohi siellä se pikkanen uiskenteli vastas viikkoja 12+4 laskettuaikaa ei muuteta. Pomppi, heilutti käsiä ja jalkoja ihana vaava :) kuvan laitan kun kotiin joudan. Lääkäri kehu mallikelpoiseksi vauvvaksi. Turvotusta pikkasen katottii 1.6mm normaali. Rakenne ultra 20.7. Se ois sitte 21rv...
  6. HooKoo-82

Iriina: mulla huomenna nt-ultra ja mitään en halua turvotuksia laskevan ja en käynnyt niissä verikokeissakaan. Ultraavat kyllä normaalisti ja kahtoovat mitä lie sitte siellä, en ole yhdenkään lapsen aikana osallistunut seulontoihin. En osaa pelätä downia. Se mikä meille suodaan sitä varmasti...
  7. HooKoo-82

Heippa kaikille :wave: Tässä hetki pidetty hiljais eloa ja on ollut maalaus puuhia keittiössä niin en oo jaksanu sitten suuremmin vaivautua tänne enää. Ensin iso :hug: vauvvan menettäneille ja voimia uuteen koitokseen sitten kun sen aika on. ja sitten ihania ultra kuulumisia joillakin...
  8. HooKoo-82

Masukuvia alkupuoliskolta eli raskausviikkoon 20+ asti

11+0rv läski/turvotusta/pikkupömppö ihana sekotus :heart: seitsemättä lasta ootellaan :)
  9. HooKoo-82

Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

Cisu ihanaa onnea aivan älyttömän paljon sinulle ja perheellesi :) oon seurannu siun tietäsi täällä ja jännittänyt testejäsi :D Theran stemppiä ja iso :hug: Ja kaikille muille plussatuulia :whistle: HooKoo 10+6rv
  10. HooKoo-82

Ylipainoisten odottajien ketju

Minä olen pahimmallaan ollu 45kg painoinen, mutta sitte tuli kaikkee ja painoo nous nyt tän toisen avioliiton myötä ja tupakki jäi nii nyt sitte ollaa pullukka :D ihan kivaa näinkin välillä :) mutta tuosta lapsettomuudesta, minullakin sitä on ajoittan tai tahottomuutta ja menkat säännölliset ja...

Yhteistyössä