Hakutulokset

1. HooKoo-82

Joulukuun tontut -15 *kesäkuussa*

Ultrassa käyty luotto gynellä ja pikku kaveri hillu ja potki julmetun paljon:love: ja saatiin poika lupaus oih ihanaa tyttöjen jälkeen saahaan poika :). Itellä onki ollu koko ajan vahva poika olo :ROFLMAO:. Pikku pojulla painoa 200g ja edelleen neljä päivää isompi tyyppi masussa. Monotti...
  2. HooKoo-82

Ärsyttää ku suurin osa siellä feisbuukissa niin tää menee sitten hiljaseks ja ei sitten itekkään tiedä miten pitäs täällä juttua yllä. Mä en oo ikinä ollu feisbuukissa ja en usko että sellasta tarviin vieläkään :unsure:.. Liinkunnasta: mä liikun joka päivä, lenkkeilen ja alkuraskaudessa jäi...
  3. HooKoo-82

Heippa pitkästä aikaa :) En oo jaksanu käydä täällä kun on meillä maalaus urakka olohuoneessa ja keittiössä, mä pääsääntösesti sitä teen :LOL: sitte saunan jälkeen ihan naatti. Tänään käydään hoplopissa lasten kanssa, on tuon 10vee synttärit tänään :X3: ja yllätykseksi vien sinne ja syödään...
  4. HooKoo-82

katann: piti sulta kysyy mitä ne auttaa ne rannetuet puutumiseen ja onko ne inhottavat nukkua yöllä? ja toiseks mistä saan kokeiluun sellaset vai pitääkö jostain ostaa ne? meillä kanssa emmaljungat tonnin aikoinaan maksoi (2012):cautious: sitte meillä on erittäin raskaat oran...
  5. HooKoo-82

Lähti sitte viikko 16 tänään käyntii :rolleyes: Tänään esiteini hammaslääkärii, postiin ja kauppaan. Kahvi näköjään vähän etoo :eek: tuli muute nukkumisesta mieleen kyljelleen kun nukun niin sormet ja kädet puutuu, liekkö jokin hermo litistyy nukkuessao_O.. kaikkee sitä.. Noh mukavia päiviä...
  6. HooKoo-82

Huomenta :cool: On muuten tiällä savon sydämmessä ihana aurinkoinen päivä tulossa :love: tästä kuhan heräilty ja pienet syötelty lähettäs lähimpään (20km) leikkipuistoon :ROFLMAO: saattasin nyt mennä takapihalle laittamaan katoksen pystyyn kerrankii ei sada vettä (y).. Eilen ostin tori.fi vauvan...
  7. HooKoo-82

jaa tietsikalla tää näyttää hassulle :confused: kaitpa tähän tottuu ajan myötä :) Mä oon huomannu ku autolla ajelen minnuu ruppee hentosesti supistelemaan, ei kauheen kivaa :oops: huomenna oiskii taas ajoo sentään vaan kauppaan ja toi eskarilaisen hammaslääkärissä käynti. tänään kun join muuten...
  8. HooKoo-82

Tää näyttää kännykällä uudelta ja hianolta :rolleyes: Tänään neuvola-lääkäri, sitäpä ootellessa ;) Äitiyspakkaus sen otan, oon ottanu aika usein, kerran en oo ottanu tais olla kakkosen kohalla kun en viittiny ottaa :D. Uusia tullu tervetuloa :) ja onnea ultrakuulumisista :). HooKoo 14+2rv
  9. HooKoo-82

Hihhii uusi ketju kiitti jaanel :) Tänään ruuan jälkeen äitini luo lähetää ajelemaan, lapset oottaa kovasti sinne ku siskoni pojat siellä ja minun veli eli heijjän eno :D sitte kaupassa käynti ku kotii tullaan. Ihana aurinkoinen ilma :) HooKoo 14+0rv pokspoks poksuu
  10. HooKoo-82

Joulukuun tontut -15 *toukokuussa*

Neyda onnea hyvistä ultrakuulumisista :heart: (.) tänään olikin sitten 2 luokkalaisen kevätjuhlat.. huh kevät juhlissa tullukkii oltua :D on nuo rikkaus monta eri ikästä lasta :laugh: Tjaa grillata piti mutta näköjää appiukko ja anoppi kaaras peltotöihin vaikka eilen kyllä ymmärsin anoppi...
  11. HooKoo-82

Masukuvia alkupuoliskolta eli raskausviikkoon 20+ asti

Kiitti nelhm :) iso on masu mutta vaaviki on iso :D ultran mukaan viikkoja enempi mutta mä meen vanhoilla. Jännityksellä ootellaa millanen masu on loppuraskaudessa :p Tässä raskaudessa kaikki on mennyt mainiosti.
  12. HooKoo-82

13+3rv Tätäpä ei voi oikeen enää peitellä :D tää vielä aamumasu ilman syöntiä ja turvotusta. HooKoo 13+3rv
  13. HooKoo-82

tosi-ko meillä on maitotila ja mä joskus muinoin hommasin tänne lampaita ne jo 3 vuotiaita hirmu isoja ja älyttömän kilttejä elukoita :) Hirmusen ihania on lampaat, miten voi lapsetkii olla niin lätkässä niihin.. Mulla oli viime kesänä kesäkanoja mutta ne huono juttu maitotilalla salmonellan...
  14. HooKoo-82

Mä en ees tajuu miten se tollee pomsahtanu esiin, en ees herkkuja syö että ois nii läskiäkään, ihan pyöree pallo toi masu on :D mulla siis seiska lapsi tulossa ja nyt on isokokonen vauvaki että silläki osuutensa. Oli mullaki pieni masu sillo kun esikkoo ootin.. Tulin lasten kas eskarin kevät...
  15. HooKoo-82

Kävin tuonne lataamassa massu kuvan siellä 11+0rv ja äsken kuvattu 13+1rv.. mulle varmaa tulee jätti vaavimasu :D nyt väri pesemään päästä.. Hookoo 13+1rv
  16. HooKoo-82

Masukuvia alkupuoliskolta eli raskausviikkoon 20+ asti

IMG 20150526 093440 13+1rv
  17. HooKoo-82

Tänään kauppa päivä kävis samalla vaatekaupassa :D huomenna pakun katsastus, mie sen siellä käväsen koslan kans :) Ei ois ku tää viikko lapsilla kouluu ja takseille vientiä nii sitte suap aamusin nukkua, meinaa tehhä tinkaa nousta kuuvven jälestä, ku vaa nukuttas.. HooKoo ja 13+0rv poksuuu :D
  18. HooKoo-82

Pioni voin niin ymmärtää sua :) mulla menee käpy teineihin ja uhmaikäsiin :D ihan mahottomia ovat! Ilmat on ollu ihania ihania vaikka tuuleekiin. Toissapäivänä laittelin tomaatintaimia ja joku kai nasahti selästä vai liekkö vanha tuttu issias siellä heräilee koko viikonlopun selkä kipeenä...
  19. HooKoo-82

Kukurukuu sulla sama la ku mulla :D silti tiällä pyörin.. ON: Tänää eskarilaisen palaveeri ja tuskin saan tätä massua piiloon vaikka kuinka vejän sisään ;) Noh näillä mennää, pitää kahtoo mieheltä joku väljä paita :) Täällä muuten aika hyvät olot ei väsytä niinkää enää, ruoka maistuu...

Yhteistyössä