Hakutulokset

1. N

Marraskuun masuasukit <3 MEIDÄN KUU!!!

Onnea kaikille vauvan saaneille! :heart: Täällä ei tapahdu kyl yhtikäs mitään! Neuvolassa todettiin, että sentään masu on vähän laskeutunut, mutta siinä se..laitettiin lähete jo tayssiin käynnistyskontrolliin, et sellanen ehkä sit ens viikolla edessä! Jotain mitä odottaa sentään! :) Mut olis...
  2. N

Keskenmenon jälkeen plussanneet - kevät 2012->

tillukas Hienoa, että ultrassa oli kaikki hyvin! :heart: Ja kuulostaa kyl sun synnytykset hyviltä kokemuksilta! :) mumina Onnea sinnekin ultrakuulumisista! :heart: Pikkuinen Hienoa, että siellä ollaan vihdoin saatu raskaus käyntiin kunnolla ja ollaan jo päästy noin pitkälle! :heart...
  3. N

Erika76 Onnea prinsessasta! :heart: Odottavan aika on NIIN pitkä! Nellielli ja pötkö 40+3
  4. N

tillukas Sulla ei ainakaan oo synnytyksestä sit huonoja kokemuksia! :) Ihanasti sanottu toi, et voisin synnyttää vaikka joka kuussa.. :) EVO Voi ei.. :( Pahoittelut! :hug: mumina Toivotaan, että pikkuinen on vain piilossa! Se voi hyvin olla mahdollista! Nellielli ja pötkö 40+2
  5. N

Sisunen Tsemppiä vauvanhakureissulle! :heart: miraaz Siellä taitaa olla menoa nyt! Tsemppiä! :heart: Rintapumppu Hankin käytettynä Aventin käsikäyttöisen, kun oon kuullu siitä niin paljon kehuja. Toivotaan, että on hyvä, kun/jos pääsee sitä testaileen sitten synnytyksen jälkeen.. :)...
  6. N

malttamaton Toivotaan, että näin käy! :) Mulla ei oo kokemusta limatulpasta.. en oo kyl huomannu minkäänlaista tulppaa tai ihmeellistä vuotoa.. mut voihan se kai olla,ettei sitä ees ite huomaa.. Nellielli ja pötkö 40+1
  7. N

Mulle kans ripsipidennykset laitettu tai siis huollettu! Mulla ollu jo kohta kolmisen vuotta putkeen ripsipidennykset.. :) Ja mulla on niin hyvä tilanne, et kaveri tulee huoltaan ripset kotiin.. et voin maata sohvalla silleen puoliks kyljellään.. koska selälleen en pysty enää oleen ollenkaan...
  8. N

:rolleyes: The Esikoishaaveista plussanneet 2012 & 2013 :rolleyes:

Babyfever1 Onnea hyvistä ultrakuulumisista! :heart: ja siis niissä laskimotukoksissa paras ehkäisy raskausaikana on se klexane! sen takia sitä itekin joudun laittaan..mut en kyl tiedä miten muuten sitä ny sen paremmin voi ehkäistä.. ehkä ainakin sillä, ettei makaa vaan päivät pitkät...
  9. N

malttamaton Ei oo tullu lähtöä ei.. : / No, mut odotellaan! :) Ehkäpä joku päivä! Onneks ny olo ei oo mikään kauhee, et silleen ihan hyvä olo on.. :) Tsemppiä ultraan meneville! Toivottavasti kaikki on siellä hyvin! :heart: Nellielli ja pötkö 40+1
  10. N

Onnea mnica! :flower: Aika hurjan kuuloinen synnytyskokemus, mutta onneks nyt on kaikki hyvin! :) Selällään nukkuminen ei kyl onnistu! Alkaa niin paljon ahdistaan ja tuntuu, ettei saa henkee.. : / Harmittaa kyl, ku tykkään nukkua selällään! Odotan kyl sitä et vauvan saan ulos ja pääsen...
  11. N

EVO Pidetään nyt kuitenkin vielä peukut pystyssä, ettei kyse ole mistään kemiallisesta, vaan siellä pikkuinen edelleen pysyy kyydissä! :hug: iitu Toivottavasti ei enää vuotele! Nyt paljon tarrasukkia vauvalle, että pysyy matkassa! :heart: Nellielli ja pötkö 40+0 POKS! :heart: Se olis nyt...
  12. N

Onnea Annis!!! :heart: Täällä tänään laskettu aika!!! :) Alkais nyt pikkuhiljaa tuleen ulos, mut ei.. ei oo minkäänlaisia tuntemuksia ees! No, korkeintaan enää pari viikkoo niin alkaa käynnistelyt, et sit ainakin nyytin saa syliinsä.. :) Nellielli ja pötkö 40+0 (POKS! :heart:)
  13. N

Babyfever1 Onhan siinä Klexanen lopettamisessa aina se tukosriski..itellä siis ihan vaan raskauden aikainen juttu tää klexanen piikitys, et mulla ei oo mitään marevan lääkityksiä enää tähän päälle.. mulla on ollu joskus se veritulppa jalassa, niin sit varmuuden vuoks ehkäistään sitä riskiä saada...
  14. N

Sisunen Sait hymyn huulille! :D Ollu niin huonosti käynnistyvä aamu, et huh huh.. happi on taas niin heikko, et hyvä kun jakso seistä hetken aikaa.. ärsyttävää, kun jokainen aamu on samanlainen! Kyl se siitä sit helpottaa, mut aamuisin niin vetämätön olo.. Päivisin on kyl sit onneks virtaa! :)...
  15. N

Niipalle kiitoksia uudesta pinosta! :) Scalalle Onnea pienestä pojasta! :heart: Nynaeve Haha.. :D No, tällä viikolla käyty maanantaina bodycombatissa, tiistaina pumpissa, keskiviikkona powerstep ja kahvakuula, ja eilen vielä dance ja bodycombat.. :) Tänään aattelin vaan oleskella ja...
  16. N

Piimis Hienoa, että ultrassa on pikkuinen bongattu!!! :heart: Ja siis oon käsittäny, et sen pampersin laatikon saa kyl kaikki neuvolasta loppuvaiheessa raskautta..ja sit pitäis saada synnäriltäkin sit synnytyksen jälkeen liberon lahjapaketti.. :) Mut toi Ainun paketti oli mulle ihan uus juttu...
  17. N

Scarleth ja Evya Onnea ultrakuulumisista! :heart: Malttamaton Jotenkin hassua, et toi sf-mitta on noin paljon, kun ei mun maha nyt mikään jättikokoinen oo.. Eilen just jumpalla ohjaaja meinas persiilleen lentää, kun kerroin, että laskettu aika on sunnuntaina! :D Hän kuvitteli, et olisin ehkä...
  18. N

Neuvolassa taas käyty.. Eipä siä ihmeempää ollu.. Sf-mitta huitelee jo 37 cm:ssä.. hui! Ja painoa oli tullut neuvolan vaa'an mukaan 400grammaa viikossa, mutta oman vaa'an mukaan aamulla oli paino pysyny samassa kun viime viikon neuvolassa.. Uskon omaa vaakaani ja aamupainoa! ;) Mut siis nyt...
  19. N

Neuvolassa taas käyty.. Eipä siä ihmeempää ollu.. Sf-mitta huitelee jo 37 cm:ssä.. hui! Ja painoa oli tullut neuvolan vaa'an mukaan 400grammaa viikossa, mutta oman vaa'an mukaan aamulla oli paino pysyny samassa kun viime viikon neuvolassa.. Uskon omaa vaakaani ja aamupainoa! ;) Mut siis nyt...
  20. N

Marraskuun masuasukit <3 *lokakuussa*

Yhteistyössä