Hakutulokset

1. A

Marraskuun masuasukit 2014 *maaliskuussa*

Pikkuistaodottava Joo ei oo Tampereella niin hyvin asiat! Pitää tosiaan olla jotain kipuilua tms jotta pääsis, toisaalta voi olla et aiemmpi keskenmeno ja sen pelko voisivat riittää syiksi. Suosittelen mainitsemaan neuvolassa asiasta. Mulla eka neukku on ens ke 2.4, sillon 7+2 mittarissa...
  2. A

murmelii No onpas teidän neuvolla hyvin asiat kun pääsi ultraan, täällä Tampereella tuskin on mahdollisuutta päästä ilman painavia perusteita.. Millä rv:llä oot kun meet nt-ultraan? Lumimorsian Kävitkö omatoimisesti mittauttamassa hcg- arvot vai kuuluiko se neuvolakäyntiin? Alicia 6+1
  3. A

murmelii Voi onpas ihania uutisia! Varmasti niin helpottavaa nähdä, että kaikki on hyvin :) Oliko sun ultra semmonen mikä kuului neuvolakäyntiin vai yksityiseltä varattu?
  4. A

Stella Ihan hyvä päätös ettet lähe ultraa siirtämään, ja nimenomaan, vaikkei sykettä näkyisikään niin saat mielenrauhan jo sillä kun tiedät että on kohdussa. Itsekin tulin siihen päätökseen etten sitä siirrä, alkaa jo jännittää reilu viikko siihen! Oon muuten huomannut kuinka vähän olin...
  5. A

Stella Uskon, että 6+5 on ihan ok, mutta varaudu siihen ettei syke näy. Joten jos haluat olla varma myös sykkeestä niin 7+0 -> pitäs näkyä. Mulla on 7+2(menkoista) varattu ultra, mutta epäilyttää onko kuitenki pikkusen liian aikaseen, kun haluis pelata varman päälle.
  6. A

Stella No jaa nyt kun mietin niin en tiedä oliko sittenkään niin aikanen plussa,mutta eka testi siis 5pv ennen oletettujen menkkojen alkamista. Huom päivä/iltapissasta vahvat viivat ka testi oli Pregcheck. Pahoinvointi alko melkein muutama pv ovulaation jälkeen. Tosin tähän mennessä en oo...
  7. A

Kaksoset? Oon muutes miettinyt sitä, että voiko aikainen plussaaminen ja oireet viitata kaksosraskauteen? Jostakin luin, että on mahdollista, mut toisaalta jos on ns luomuraskaus niin silloin perintötekijät vaikuttavat aika paljon Kutkuttaa ajatus kaksosista :D
  8. A

Valonkantaja Voi älä huoli, uskon, että tuo vähäinen vuoto on ihan normaalia, esim. limakalvojen kuivumisesta johtuvaa. Jos verenvuotoon ei oo liittynyt kovaa alamahakipuilua niin en usko että on syytä huoleen. Nyt hengittelet syvään, jotta pikkuinen jakselisi!
  9. A

Parnika Lämpimät onnittelut plussasta! Ei se oireettomuus välttämättä viittaa siihen, että olisi jokin vialla, uskon että lähiviikkoina alkaa jo vähän tulla tuntemuksia, mutta eihän niitä kaikille edes tule, vaikka esikoisen kohdalla olisikin ollut oireita. Että kannattaa jättää stressi...
  10. A

Valonkantaja Voi kiitos selvennyksestä! Nyt olen perillä! Neuvola on varattu 2.4 jolloin viikko kasassa 7+2. Onko muilla noin aikaiseen? Neuvola täti siis itse ehdotti tuota aikaa että kai hän tietää..

Yhteistyössä