Hakutulokset

1. A

Marraskuun masuasukit 2014 *maaliskuussa*

Raskausviikoista Oon nyt hieman hämilläni noista termeistä. Siis jos mulla nyt on 5+2, niin sanotaanko silloin että on "viidennellä viikolla" vai "kuudennella"? Vau.fi laskuri näytti että maanantaina 17.3 "6.raskausviikko". Joku vois selventää eka kertalaiselle vähän :D
  2. A

Synnytyksestä En oikein osaa vielä edes kuvitella tai pelätä sitä näin ennakkoon. Mulla on päässä semmonen mielikuva, että luonto hoitaa ja se on kuitenkin maailman luonnollisin asia. Näin sen pitäisi olla, mutta toki tiedostan, ettei kaikki aina mene niin mutkattomasti. Nyt koittaa vaan nauttia...
  3. A

Mietityttää että kuinka noi mun rv:t muutenkaan menee, kun normisti kierto ollut aina sen 30-33pv, mutta nyt tää kierto missä raskauduin oli varmaan 28-29pv. Tiesin tarkkaan ovulaation ajankohdan, vaikka en mitään testejä tehnytkään, koska ne kivut on joka kuukausi olleet. Tää alkuraskaus on...
  4. A

Ketkäs kaikki on muuten menossa varhaisultraan ja millä rv:llä meette? Mietin, että onko 7+2 kuinka aikainen, että näkyykö mitään vielä sillon. Vähän turhauttais toistamiseen maksaa..
  5. A

Neuvolan suosituksen mukaan päivässä saisi juoda kahvi 3x 1,5dl kuppia. Jotkut tutkimukset taas osoittavat, että pienikin kofeiinin määrä lisää riskiä, että lapsi syntyy pienikokoisena. Kuinka paljon itse juotte kahvia yleensäkin ja entä nyt näin raskauden alkuvaiheessa? Toinen asia mikä...
  6. A

Voisin kanssa liittyä tähän ketjuun. Eli pari viikkoa sitten plussailtu ja tänään olisi rv.5+2 Alussa oli enemmän oireita, nyt vähän tasaantunut ja vointi on jo parempi. Välillä tulee menkkamaista nippailua mutta ei sen isompaa. Varhaisultra varattu 2.4 silloin rv 7+2. ´ LA 17.11 Alicia00 /...
  7. A

Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Nyt tultu kotiin ja tehty Clearblue plussalla sekä PC:liuskalla. Clearblue muodosti selkeän plussan jo alle minuutissa ja Pregcheck liuska näytti n. 2min kohdalla haaleaa ja 5-6min kohdalla viimeistään jo tummetunut vahvempi. Alla kuvat image - Aijaa.com
  8. A

Otin vielä liuskan irti tosta PC:n testistä kun toi lasinäyttö hämää niin paljon. Eli sama aamuinen testitulos: 7.3.13 plussako? - Aijaa.com
  9. A

OodikasVoin vaan kuvitella sitä tunnetta kun haluaa koko ajan varmistella että onhan vielä varmasti raskaana :) Niin ja eikös ne oireetkin ole tosi yksilöllisiä. Tein siis Pregcheckin sekä liuska, että puikkotestin. Liuska eilen 6.3, jolloin tuli selkeä haalea plussa jo 2-3min sisään. Sitten...
  10. A

MiNalo Voi että kun niin haluais uskoa samaa, mutta jännään sitä kun se viiva ei tullut tämän aamuiseen Pregcheckiin sen 5min testiajan sisään. Menin heti sen 5min jälkeen nukkumaan ja tunnin päästä sitten näkyikin tuo selkeä viiva. Kai se pitää mieli vähän rauhoittaa ja parin pv päästä uusiks...
  11. A

Heippa! Nyt tarvisin apua testin tulkitsemisessa. Eli taustatietoja, normisti kierto noin 30-33, nyt ovulaatio ilmeisesti tapahtunutkin kp14, jolloin menossa ois Dpo 13 kaiketi. Tein keskiviikkona Raskauskeiju.fi:Stä tilaamani puikkotestin (20ium) joka näytti haaleaa värillistä viiva...

Yhteistyössä