Hakutulokset

1. Jätkä

säälittää nuo eläimet näin helteellä

Mä pistin rotikalle märän pyyhkeen selkään, vähän tuntui auttavan.
  2. Jätkä

Mies hommasi tänään pojalle kännykän.

No mä tajuan tavallaan, koska mä en saa kirjoittaa facebookiin mitään mun äidistä. Koska se on rehvastelua ja itseni jalustalle nostamista.
  3. Jätkä

Kuinka monella eskarin aloittavalla on kännykkä?

Kuopus aloittaa eskarin syksyllä, eikä todellakaan tarvitse vielä puhelinta. Ehkä sitten 1-2 luokalla koulussa, jos todellista tarvetta tulee.
  4. Jätkä

Kelan työttömyyspvä rahasta

On liitoillakin, joo ja mä oon ihan pihalla. :D Onneksi on viimeinen kesä ilman töitä. :)
  5. Jätkä

Ai, en mä nähnyt. :/
  6. Jätkä

Siis eka hakemus johon laitoin ne päivät, päätökset on tehty jo. Eli tulisko jo tällä viikolla kenties? :)
  7. Jätkä

Milloin se olisi about maksussa, kun tänään laitoin sähköisesti sen hakemuksen? En ole vuosiin hakenut ja sen kyllä huomaa. :D
  8. Jätkä

Mitä lääkkeitä käytät viikoittain?

Klexanea.
  9. Jätkä

G: Iltapalasi?

Kaksi ruisleipää päällä metukkaa ja kamalasti kurkkua. Teki mieli tuhdimpaa, kun käväsin juoksemassa.
  10. Jätkä

Outo kipu pohkeessa

Laskimotukos/tulehdus?
  11. Jätkä

Onko vaarallista laihtua raskauden aikana?

Ei haittaa, jos kuitenkin pidät huolta terveellisestä ruokavaliosta. Minä laihduin kuopuksen odotusajan tasaista tahtia, se näkyi niin, että minulle ei tullut painoa lainkaan koko raskauden aikana.
  12. Jätkä

saako mielenterveyshoitaja (lh) töitä?

Jos olet lähihoitaja ja suuntautunut päihde ja mielenterveyteen, saat aivan varmasti töitä esimerkiksi lastensuojelun puolelta monellakin sektorilla.
  13. Jätkä

Hautakiven osto

Isä haudattiin sukuhautaan, johon piti hankkia uusi kivi, kaiverruksineen maksoi noin 1500e, mutta taisimme saada vähän alennusta koska sama hautaustoimisto hoiti kaikki hautajaisiin liittyvät kuvauksineen kaikkineen. Kulut laskutettiin kuolinpesästä.
  14. Jätkä

Obsidan ja pahoinvointi

Osta luontaistuotekaupasta sitä sellaista nestemäistä rautavalmistetta. En nyt muista nimeä, mutta kysy sieltä. :)

Yhteistyössä