Hakutulokset

1. tytsi-89

HPV-rokotus, ootteko ottaneet tyttärillenne? Perusteluja vastauksille...

Olen miettinyt, otanko itse ko. rokotteen vai en. Toistaiseksi en ole ottanut.
  2. tytsi-89

Ihanaa palata töistä kotiin

Eihän siinä nukuttamisessa mitään vaikeaa ole, riippuen tosin päiväkodista ja lapsiryhmästä. Ryhmäkuri toimii usein hyvin ja lapset ottavat esimerkkiä toisista lapsista. Rutiinit ovat niin tuttuja, että useimmat ovat niihin tottuneet.
  3. tytsi-89

Käykää allekirjoittamassa kansalaisaloite!

Uhrien hoito ja terapiako ei tule kalliiksi? Ota huomioon, että vähemmän pedofiilien uhreja -> vähemmän kuluja mielenterveysongelmista.
  4. tytsi-89

Haastattelun antaminen -pedofilia

Kannattaa johonkin ns. kunnon lehteen, ei noihin juorulehtiin tai sitten tosiaan laadukkaaseen tv-ohjelmaan.
  5. tytsi-89

Käykää allekirjoittamassa kansalaisaloite!

Mustakin on tavallaan outoa, ettei näin tärkeä asia ole saanut kannatusta ja mediahuomiota yhtä paljon kuin sukupuolineutraali avioliittolaki vaikka tajuan kyllä, miksi. Olen allekirjoittanut molemmat aloitteet.
  6. tytsi-89

Pystyttekö olemaan ystäviä lapsettomien kanssa?

Olen lapseton ja minulla on paljon sekä perheellisiä että lapsettomia ystäviä. En allekirjoita tuota väitettä. Minusta monilla lapsettomilla on usein paljon halua, aikaa ja resursseja esim. vahtia muiden lapsia ja muutenkin auttaa muita.
  7. tytsi-89

Joko Tytsi on korkattu?

Jos tieto kovasti helpottaa oloasi niin ei, ei ole. :D
  8. tytsi-89

Onko Tiiru syntynyt kultalusikka siellä minne aurinko ei paista?

Mulla on paristot loppu vaa'asta, joten en pääse punnitsemaan. Tunnen ja tiedän kuitenkin, että esim. tälläkin viikolla olen laihtunut ja on se aika väistämätöntä kun syö näin kevyesti ja terveellisesti. :) Mun ihannepaino olisi alle 60 kiloa, veikkaisin max 55.
  9. tytsi-89

Onko kaikki pitkät siis korstoja vai? Vaikka olisi hoikka? :D Enemmän mä näytän korstolta, näin pulleana pätkänä. :D Tosin mullakin on luonnostaan todella siro rakenne ja se pääsee esiin toivottavasti tämän vuoden aikana kun laihdun ihannepainooni.
  10. tytsi-89

Kiva ap kun annat huomiota tiirulle! :D Musta ainakin olis tosi imartelevaa, jos joku olisi niin kiinnostunut minusta, että tekisi ihan aloituksenkin! ;)

Yhteistyössä