Eihän siinä nukuttamisessa mitään vaikeaa ole, riippuen tosin päiväkodista ja lapsiryhmästä. Ryhmäkuri toimii usein hyvin ja lapset ottavat esimerkkiä toisista lapsista. Rutiinit ovat niin tuttuja, että useimmat ovat niihin tottuneet.
Mustakin on tavallaan outoa, ettei näin tärkeä asia ole saanut kannatusta ja mediahuomiota yhtä paljon kuin sukupuolineutraali avioliittolaki vaikka tajuan kyllä, miksi. Olen allekirjoittanut molemmat aloitteet.
Olen lapseton ja minulla on paljon sekä perheellisiä että lapsettomia ystäviä. En allekirjoita tuota väitettä. Minusta monilla lapsettomilla on usein paljon halua, aikaa ja resursseja esim. vahtia muiden lapsia ja muutenkin auttaa muita.
Mulla on paristot loppu vaa'asta, joten en pääse punnitsemaan. Tunnen ja tiedän kuitenkin, että esim. tälläkin viikolla olen laihtunut ja on se aika väistämätöntä kun syö näin kevyesti ja terveellisesti. :) Mun ihannepaino olisi alle 60 kiloa, veikkaisin max 55.
Onko kaikki pitkät siis korstoja vai? Vaikka olisi hoikka? :D Enemmän mä näytän korstolta, näin pulleana pätkänä. :D Tosin mullakin on luonnostaan todella siro rakenne ja se pääsee esiin toivottavasti tämän vuoden aikana kun laihdun ihannepainooni.
Kiva ap kun annat huomiota tiirulle! :D Musta ainakin olis tosi imartelevaa, jos joku olisi niin kiinnostunut minusta, että tekisi ihan aloituksenkin! ;)