Hakutulokset

1. Sulkava_

Toukotenavat 2017 <3 lokakuu

Lisäsin sinut :). Onnea kaksinumeroisista viikoista, se on hieno saavutus ja eteenpäin mennään. Mä lopetin yövuorot viimeksi joskus viikolla 16... Hyvin pomo ymmärsi (y)
  2. Sulkava_

** Toukotenavat 2017 **

Uusi lokakuun ketju on luotu, tervetuloa kirjoittelemaan sinne!
  3. Sulkava_

** Toukotenavat 2017 **

Et tainnut olla vielä listoilla? Jos haluat sinne, niin ilmoitathan tietosi :)
  4. Sulkava_

Tein nyt meille lokakuun pinon. Olen sitten ihan käsi näissä, että ilmoitelkaa mitä korjaan. Pahoittelut jos joku jäi laittamatta, varmasti joku uusi on ainakin vielä lisäämättä. Muokkaan tuota aina pikkuhiljaa kun ennätän :). ELI LAITTAKAA UUDET TIETONNE, JOS HALUATTE LISTOILLE (y) Ja mikäs...
  5. Sulkava_

Tervetuloa kirjoittelemaan kaikki toukovauvaa odottavat! Jos haluat listoille, ilmoitathan tietosi punaisella (laskettu aika / nimimerkki / ikä / monesko lapsi / synnytyssairaala) Ja halutessasi voit ilmoittaa listoille myös tyttöolo/poikaolo :) ODOTTAJAT: 29.4 /Mikayla / 4. lapsi 29.4. /...
  6. Sulkava_

** Toukotenavat 2017 **

Olisikohan muuten fiksua tehdä joka kuulleet oma pino? Tästä taitaa muuten tulla aika pitkä... Eipä täällä ihmeitä, aika hyvä olo oli tänään. Vatsassa välillä oli jotain tuntemuksia että ehkä siellä jotain tapahtuu. Mulle on tullut pieni tuulimunan pelko... Ihania ultrauutisia taas tullut...
  7. Sulkava_

** Toukotenavat 2017 **

Paljon onnea HooKoo-82 :love:, ihanaa! Ja tervetuloa uudet, mukavaa kun tulee vielä uusia (y) Tsemppiä nanja_ vuotoihin! Varmasti mietityttää, vaikka alkuraskauden vuodot yleisiä onkin. Toivottavasti oli vaan pientä harmitonta vuotoa ja kaikki on edelleen hyvin. Eikö hoidoissa käyneet pääse sitä...
  8. Sulkava_

** Toukotenavat 2017 **

Mulla on ehkä paha olo vähän helpottanut. Tai nyt se on ollut lähinnä sellaisesta että tietyt ruoat inhottaa ja kun avaa esim. jääkaapin tai astianpesukoneen oven. Mutta koko aikaa ei ole ällöttänyt. Makkara olisi ehkä pahin :sick:. Siitä mun olisi pakko kieltäytyä jos joku tarjoaisi. Mulla...
  9. Sulkava_

** Toukotenavat 2017 **

Minä en ainakaan ole fb:ssä, enkä sinne ole menossakaan. Lupaan kirjoitella täällä loppuun asti jos vain mukana pysyn. Vaikka sitten itsekseni :ROFLMAO: Paljon onnea teille ihanasta luomuylläristä :love:. Olette sen todellakin ansainneet tuollaisen taipaleen jälkeen.
  10. Sulkava_

** Toukotenavat 2017 **

Tsemppiä pahoinvoinnista kärsiville, toivottavasti alkaa pian helpottamaan! No niin, vannomatta paras. Ostinkin tänään sitten äitiyshousut :ninja:. Ja minunkin Ei pitänyt tehdä sitä ennen nt-ultraa. Ihan vahingossa eksyin kirpparilla sovittelemaan äitiysfarkkuja ja sieltä löytyikin tosi kivat...
  11. Sulkava_

** Toukotenavat 2017 **

Olen pahoillani EtanaLilli :(. Jaksamista teille! Tänne ei oikeastaan mitään uutta. Mä olen ihan hirveän turvonnut tankki! Huomenna sisko tulee käymään ja mä en yhtään tiedä miten tämän pötsin piilottaa...(n). Kohta on kyllä pakko ottaa äitiyshousut käyttöön. Mutta kun en haluaisi ennen sitä...
  12. Sulkava_

** Toukotenavat 2017 **

Olen pahoillani SuperMario :( Paljon voimia teille! Panikoija87, kovia olette joutuneet kokemaan. Paljon onnea tähän odotukseen, niin se elämä yllättää :love:(y) Reuna tsemppiä vuotoihin! Uskon että on varmasti todella stressaavaa :(. Hoidoissa olleille toivoo aina erityisen kovasti onnellista...
  13. Sulkava_

** Toukotenavat 2017 **

Niin ja onnea myös daalia82 ultrakuulumisista :love:, eiköhän siellä oltaisi sanottu jos ei kaikki olisi niinkuin pitääkin (y)
  14. Sulkava_

** Toukotenavat 2017 **

Onnea Vauveli vanhalle! Ihanaa:love: Ja mulla ei siis esikoisen aikana ollut pahoinvointia ollenkaan, joskus ehkä yöllä pystyin hyvällä mielikuvituksella tuntemaan jonkinlaista ällötystä. Ja kyllä muutenkin nyt on tosi paljon voimakkaampia kaikki oireet, väsymyskin on varmaan kertaa 10. Että...
  15. Sulkava_

** Toukotenavat 2017 **

Voi ihanaa kun täällä on monta suurperheellistä :love:. Tuntuu pahalta että osa on saanut inhottavaa kommenttia lapsiluvusta. Eiköhän se ole ihan jokaisen oma asia, toivottavasti pystytte jättämään sellaiset omaan arvoonsa. Minä syön minisun mama- vitamiinia ja lisäksi kalsiumia päälle kun olen...
  16. Sulkava_

** Toukotenavat 2017 **

Ihanasti uusia toukovauvan odottajia, lämpimästi tervetuloa turisemaan :love:(y)
  17. Sulkava_

** Toukotenavat 2017 **

Mä kävin ainakin just toissapäivänä uimahallissa. Ei tullut kyllä mieleenkään ettei saisi mennä... Eikös vasta joskus lopussa voi olla paikat sen verran auki ainakin uudelleen synnyttäjällä ainakin ettei saa mennä, tyyliin vikalla kolmanneksella... Korjatkoon joku jos olen ihan hakoteillä...
  18. Sulkava_

** Toukotenavat 2017 **

Kiitos teevinkistä, täytyypä katsoa tuo (y) Ja miksi mun mies ei kokkaa!!:mad::LOL:
  19. Sulkava_

** Toukotenavat 2017 **

Tervetuloa taas uudet (y) Hei mites muiden miehet on mukana odotuksessa? Mä toivoisin että tuo mies olisi vähän enemmän kiinnostunut tästä raskaudesta. Tai kyllä hän varmaan onkin, mutta ehkä se ei ole vielä konkretisoitunut kun ketään ei olla nähty. Olisi kiva jos toinen kysyisi välillä oloa...
  20. Sulkava_

** Toukotenavat 2017 **

Ne oli vähän kuin... hmm... tavallaan tuntuu lähinnä sellaiselta venymiseltä. Tosi vaikea kuvailla, ei mitenkään menkkamaiselta eikä sitä kivuksi sinänsä voi sanoa. Lähinnä tosiaan alamahassa tunne että jotain siellä tapahtuu. Ei yhtään alkanut huolettamaan kun heti tuli tuttu oli "ai nämä on...

Yhteistyössä