Mä kans hengailen täällä, en koe fb ryhmää liittymistä mun jutuks, ainakaan vielä pitkään aikaan..
Pahoinvointi ollu täälläkin päivän teema, parinkin jo oikeestaa.. tai oikeemmin etova olo, pakko syödä kokoajan jotain, mut kaikkee ei todellakaan tee mieli. Vaalee leipä uppoo hyvin, mitä en normaalisti paljoa syö, ja kaikki makee on muuttunut tosi makeeks, on siis tapahtunu sellanen kunnon muutos sokerihiirestä suolasen ystäväks! sama tapahtu esikoista odottaessa! Onneks niin, ettei paino nousis ihan kamalasti! Ja sit tää väsymys on jotain aivan uskomatonta! Tekisi mieli vaa nukkua kokoajan! Mut ehkä tämä tästä vielä helpottuu! Nykyää illalla huomaa kans et on painon tunnetta alamahalla, sivuillepäin, et kai siellä ne kohdun kiinnikkeet venyy! Ja jos nostaa jotain painavaa alamaha kipeytyy tosi nopeeta.
Meil ollu mun vanhemmat käymässä mut ei sit kuitenkaa vielä tullut kerrottua masuasukista mitään, ku vähä kiehtois ajatus et kertois vasta sitte np ultran jälkeen, jos on mitään kerrottavaa..
Mut ti eka neuvola! Kivaa! Pääsee taas sinne käymään! Harmi ku omalla neuvolatädillä sijainen ainakin koko tän raskauden ajan. Olis vaa ollu kivaa jatkaa samalla jonka jo tuntee! Miten muuten on, voiko esikoisen ottaa mukaan sinne...? Kun on vähä huonoon aikaan ja en viittis tunnin takia ketää pyytää meille. Luulis et on ok kun ei siellä muuta tehä ku jutellaa ja saadaan miljoona lappusta ja kirjasta..
Kivaa viikonloppua!
Leenulainen 7+2