Hakutulokset

1. Sulkava_

** Toukotenavat 2017 **

Tervetuloa uusille (y) Hei pitkästä aikaa! En ole hävinnyt mihinkään, nyt on vaan ollut elämä niin hektistä ettei ole ehtinyt kirjoittaa :rolleyes: Tänne kuuluu ihan hyvää, yhdeksännellä raskausviikolla jo porskutetaan :love:. Eilen oli ensimmäisen kerran kipuja, mitkä tunnistin...
  2. Sulkava_

** Toukotenavat 2017 **

Mun iho tykkää raskaudesta :geek:. Normaalisti olen akneen taipuvainen, mutta taas on plussasta asti naama hehkunut. Poikaahan tämä tietää kun eikös tyttö vie äitinsä kauneuden :ROFLMAO::LOL: Mulla tuli kamala mahakipu tuossa aamulla ja olin ihan varma että kesken menee. Mutta aika pian...
  3. Sulkava_

** Toukotenavat 2017 **

Hauska tuo pottu :ROFLMAO:. Ei meillä ole mitään työnimeä varsinaisesti. Miehen kanssa puhutaan vauvasta, ja tuo masukki nyt täällä kun kuulostaa niin söpöltä :barefoot: En ole muuten edes laskenut milloin rakenneultra olisi, mutta tuohon loppuvuoteen se taitaisi vielä ehtiä... Kumpi teillä...
  4. Sulkava_

** Toukotenavat 2017 **

Onnea hyvistä ultrakuulumisista kastehelmi_ ja pupumama! Ihan mahtavaa :love: Onkos muita kohta ultraan meneviä? Mitähän UusiElämä2016 kuuluu? Tervetuloa uudet :). Kiva kun meitä on jo näin paljon. Kohtahan tulee jo kesäkuisten pino. Jäätävä vilutus!! Mulla on niin kylmä koko ajan, vain...
  5. Sulkava_

** Toukotenavat 2017 **

Niin ja piti vielä kysellä niiltä kenellä on lapsia molempia sukupuolia. Onko oireilla ollut eroa sen mukaan kumpi tuli? Mulla on niiiin erilaiset oireet että väkisinkin ajattelen tätä tyttönä :rolleyes:. Väsymys on sama mutta muuten ei juurikaan. Tai kai sitä on raskauksien kesken muutenkin...
  6. Sulkava_

** Toukotenavat 2017 **

Kivaa sunnuntaita toukomasut! :) Joo Maya täällä kans vahva tunne että kaikki menee hyvin loppuun asti. On oikeastaan ollut alusta asti. Ihan tervetullutta viime raskauden " kohta menee kesken, ei onnistu kuitenkaan" -ajatuksille (y). Lopputuloksen näkee sitten myöhemmin. Kova on...
  7. Sulkava_

** Toukotenavat 2017 **

Joo olihan se Omppu_ aika ihme kätilö... Mutta mukana oli onneksi myös aivan ihana opiskelija, joka pelasti ponnistusvaiheen ihan täysin (y). Sen vuoksi tapahtuneesta jäi kuitenkin ihan hyvä maku, ja vasta myöhemmin tuli mietittyä tätä tylyä kätilöä. Eli mun mielestä se on ihan ymmärrettävää...
  8. Sulkava_

** Toukotenavat 2017 **

Kieltämättä on synnytys mielessä, tällä kertaa vielä enemmän. Johtunee siitä kun tietää mitä suunnilleen on luvassa... Vaikka meillä nyt synnytys sinällään meni ihan ok:sti niin oli se aika hurjaa. Vauva arvioitiin salissa käsikopelolla lähes kilon pienemmäksi mitä sitten todellisuudessa oli...
  9. Sulkava_

** Toukotenavat 2017 **

Hei naiset! Tervetuloa uudet! Toivottavasti väkeä pysyy täälläkin eikä kaikki sinne fb:n syövereihin katoa ;). Tämä on myös loistava vertaistukipaikka heille toukokuisille jotka eivät esim. keskenmenon pelossa uskalla tulla mukaan kirjoittelemaan. Kuten minä viime raskaudessa... Mutta niin...
  10. Sulkava_

** Toukotenavat 2017 **

Hei taas ja tervetuloa uusille! :) Ei ole seksiä ei... Hmm.. Kerran on ollut plussauksen jälkeen. Kello on jo niin paljon kun saa tuon taaperon nukkumaan, että ei jaksa muuta kun tuijottaa hetken telkkua ja mennä nukkumaan. Toisaalta en mä kieltäytynytkään ole että jos mies tahtoo niin sopii...
  11. Sulkava_

** Toukotenavat 2017 **

Kiva että tulee uusia, tervetuloa! Ja voi että miten onnelliseksi tulin lukiessani teidän ennen pitkään yrittäneiden tulleen nyt nopeasti raskaaksi. Ihanaa, onnea :love:. Ihan vetistelen täällä (hotmoonit :ROFLMAO:). No mutta eipä ihmeitä täällä. Paha olo vaivaa lievänä välillä, tai sitten...
  12. Sulkava_

** Toukotenavat 2017 **

Tervetuloa uusille! Toivottavasti kaikilla joilla on ollut vuotoja on kaikki hyvin. Tsemppiä pahoinvoinnista kärsiville. Ei varmasti pidemmän päälle ole mukavaa, vaikka välillä sitä itselleni toivoisinkin...:rolleyes: On se niin hassua että näihin aikoihin alkaa alkion sydän lyömään. Voi kun...
  13. Sulkava_

** Toukotenavat 2017 **

Hirveästi tsemppiä kaikille joilla on vuotoa! :love: Varmasti mietityttää vaikka voi olla normaaliakin. Tänään kerrottu parhaalle ystävälle. Ihanaa kun on nyt joku kenen kanssa tästä voi puhua. Kun ei nyt miehen kanssa valvota asiaa samalla tavalla, se on enemmän sellaista ratkaisukeskeistä...
  14. Sulkava_

** Toukotenavat 2017 **

Mä tein just noin viime kerralla; ilmoitin kuvan kanssa Facebookissa ensimmäisen kerran vasta kun vauva oli syntynyt :D Tuli aika yllättyneitä kommentteja :rolleyes: Siksi siis kun oli pelko persuuksissa loppuun asti, että jotain pahaa sattuu... Mutta niin se rakkaus vaan tuli syliin asti...
  15. Sulkava_

** Toukotenavat 2017 **

Pitäisiköhän sitä ensiviikolla jo neuvolaan soitella... Silloin olisi viikkoja 6+
  16. Sulkava_

** Toukotenavat 2017 **

Sara G tsemppiä, onneksi olet hyvässä seurannassa! Voihan väsy!! :sleep: On tämä kyllä todella painostava, vaikka hyvähän se on että on jotain oireita :X3:. Ja selkä tuli äsken kipeäksi. Tai ei se nyt kovin kipeä ole, mutta lähinnä sellainen puutuneen oloinen tuo ristiselkä. Toivottavasti on...
  17. Sulkava_

** Toukotenavat 2017 **

Hmmm... Ok. No voi olla että sitten ei ehditä ultraan ennen sitä. Pari oireetonta päivää takana, mistä sain tietty hirveän ressin että kehitys on pysähtynyt. Ja nyt kun alkoi taas ajoittaiset mahakivut niin käyn koko ajan tarkistamassa ettei vuoda. Ei ole helppoa tämä ei... :p Mites muuten...
  18. Sulkava_

** Toukotenavat 2017 **

Kivaa uutta viikkoa kaikille! Joku mainitsi että nt-ultran ajankohtaa olisi vähän muutettu... Onkohan sitä aikaistettu vai siirretty myöhemmäksi? Me nähdään pitkästä aikaa miehen sukua kun viikkoja pitäisi olla tasan 12. Olisi niin kiva kasvotusten kertoa, mutta ei kyllä sitten uskalleta jos...
  19. Sulkava_

** Toukotenavat 2017 **

Olen seurannut matkaasi tuolla vauvakuume-puolella ja sinulle toivon erityisesti onnistunutta lopputulosta :barefoot: Samaa toivon tietysti kaikille teille ja meille :rolleyes:
  20. Sulkava_

** Toukotenavat 2017 **

Mulla oli esikoista odottaessa ensimmäinen raskausoire juurikin tuo suun kuivuminen. Oli todella voimakasta, tuntui välillä ettei pysty puhumaankaan kun kieli kuivuu kiinni :p

Yhteistyössä