Hakutulokset

1. H

Syyskuun suloisuudet 2013 *kesäkuussa*

Rosalienism, tuttua tuo mieliala. Hävettää ihan, kun miehelle kiukkuilee aivan kaikesta. Milloin on väärä sanavalinta, milloin väärä äänensävy tai ilme... Lapsille en onneksi ole suutahdellut hirveästi normaalia enempää. Siis normaalia toki on, että kahdelle pojanviikarille suututaankin =)...
  2. H

Aatoksia, en minäkään uskalla elellä supistelkoon vain -tyyliin, vaikka kuinka sanottaisiin, että voisin. Eihän takuita voi antaa, ettei ennenaikaista kypsymistä tapahdu. Ja kyllä supistukset tuntuvatkin niin epämiellyttäviltä, ettei kyllä huvita pystyasennossa olla, kun niitä tulee. Eivät ole...
  3. H

Supistusten kanssa on niin, että joillakin ne saavat jälkeä aikaan jo liian varhain, vaikka ei supistelisi edes paljon ja joillakin taas saattaa supistella vaikka kuinka paljon, mutta mitään ei kuitenkaan tapahdu. Itse kuulun tähän jälkimmäiseen ryhmään. Varsinkin ekassa raskaudessa viikoilla 18...
  4. H

Kukapakuka, niin meitä on moneen lähtöön, että eri ihmisille toimivat eri asiat. Mulla hengitysharjoitukset nimittäin pahentavat entisestään oloani. Ahdistun ja tuskastun entistä enemmän ja alan kokea, etten osaa edes hengittää. Mulla syyt näihin kauhuihin ovat todella syvässä, alle...
  5. H

Tehdään niin, Serenade =). Jos on tullut uusi viesti, niin se näkyy tuolla jossain ylhäällä. Naputtelen heti jotain sulle.
  6. H

Serenade, juuri tuollaista minullakin! Minulla on nyt kolmas raskaus, ja kaksi edellistä ovat olleet aivan samanlaisia. Mulla käynnistetään synnytys, kun 38 viikkoa tulee täyteen juurikin psyykkisen tilani vuoksi. Kirjoiteltaisiinko yksärinä näistä kokemuksista? Olisi helpottavaa jakaa tätä...
  7. H

Serenade, mulla ihan sama juttu, että olen masentunut ja joka päivä koko ajan tapahtuu jotain eikä pientä tyttöä tulekaan. Voimia Plamsulle! Onneksi kyse on korjattavasta asiasta. Mulla on pahoinvointi palannut viime aikoina. Jonkun aikaa oli usein hirveää kuvotusta ja ällötystä. Nyt se...
  8. H

Plamsu, kuulemma parempi homma matalat paineet kuin korkeat, joten ollaan iloisia tästä. Ja kuljetetaan sitä salmiakkia mukana =). Selkä kiukuttelee ihan kunnolla. Pojat nukkuvat ja yritän sohvalla lukea mielenkiintoista kirjaa (intialaisista kohdunvuokraajista), mutta mitään hyvää asentoa ei...
  9. H

Plamsu: Mulle nuo sun paineet on korkeat: mulla nimittäin paineet jotain 88/58. Ei niille tosiaan tehdä mitään. Salmiakkia lääkäri on suositellut kuljettamaan mukana, jos/kun hirveän huono olo iskee. Ja iskeehän se. Valitusta sittenkin. Edellisessä raskaudessa 2011 mulla tuli välilevyn...
  10. H

Hiivahan ei sinällään ole millään tavalla vaarallinen, joten sen puolesta voi kyllä odottaa. Itselläni ei mitään mainittavaa. Ei suurempia fyysisiä remppoja. Sain hinattua pojat hoitoon ja takaisin pyöräkärryllä, kun mies on työmatkalla. Vähän mietin, että mitä tulee, kun lastina 25 kiloa...

Yhteistyössä