Hakutulokset

1. T

Lapsettomuushoidoissa olevat

Täällä tänää kp 1, onneks. Edellisen kierron sai kyl jännittää, oliko ovulaatio vai ei. Kaikki tuntemukset kehossa viittas ovulaatioon ja ovulaatiotestin tulkitsin myös positiiviseksi. Mut sen jälkee alkoi jännitys, koska tissit eivät kipeytyneet. Kaikissa muissa kierroissa, joissa ovulaatio on...
  2. T

Toivottavasti kävis samoin kuin edellisessä raskaudessa. En oo käyttäny noita testejä, mutta hyvä tietää, ettei jatkossa vahingossakaan osta.
  3. T

Haaveena vauva 2025

Jotkut särkylääkkeet voi vissii estää ovulaation. Lääkärit on mulle sanonut, että parasetamolia voi ottaa, mut ibuprofeenia ei. Kärsin joskus migreenistä ovulaation aikoihin. En oo kyl silti uskaltanu syödä, vaikka 3 eri lääkäriä sanonut samalla tapaa 🙈
  4. T

Yksityisen ja julkisen lääkärit vissii tulkitsi eri tavalla mun testosteronitasoja, yksityinen liian matalaksi ja julkinen vissii ok. 🤷‍♀️ ja muutekaa julkinen ei vissii oikein usko sen lääkkeen tehoon. Sano, että sen käyttö on niillä lopetettu kokonaan. Iteki kyl luin netistä, että aika arvotus...
  5. T

Joo, noi julkisen käytännöt on kyllä todella tiukat, eikä kyllä näköjää ainakaa aina ees parhaalla mahdollisella tavalla näköjää tue raskautumista. Toisaalta, kaikki ei oo yhtä onnelkaita kyl yksityiselläkää. Kävin viime vuoden lokakuussa ekaa kertaa yksityisellä gynellä, joka oli erikoistunut...
  6. T

Täällä täl hetkel vaa toivois, että aika menis nopeasti. Tää kierto on nyt vähä kysymysmerkki ovulaation suhtee. Toive ois vaa nopeasti päästä uuteen kiertoon, jotta pääsis ilmoittautumaan hoitoon. Pelottaa kuiteki, että tästä tulee pitkä kierto, jos ovista ei tapahtunut. Jos ovis ois...
  7. T

Haaveena vauva 2025

Joo, iteki oon lukenut, että aika heikot on onnistumisprosentit inssissä. En usko, että se hirveesti parantaa meidän mahdollisuuksia. Toisena päivänä ajattelen, että ovulaatioinduktio (letrot) vois auttaa, mut toisena päivänä en usko, että auttaa, kun ovulaatio on tapahtunu jo monta kertaa...
  8. T

Haaveena vauva 2025

Vauva 2025 Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä edellisen listan päivittäjän. Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka tahansa voi päivittää listan. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivitetyn listan viestiin, poista [ ]-sulut...
  9. T

Haaveena vauva 2025

Toivottavasti täällä päästään liittymään viimeistään @aida91 :n ja @heltsuli :n joukkoon. Yritys alotettu 30-vuotiaana ja vähä aikaa sit just ikää tuli 32v. Yksityisen lapsettomuustutkimuksista sain diagnoosiksi selittämätön lapsettomuus ja julkiselta ovulaatiohäiriö. Ite oon kans sitä mieltä...
  10. T

Haaveena vauva 2025

Kiitos kaikille vastauksista. Toi ylempi on tästä kierrosta ja tulkitsin sen heti sillo plussaksi. Nyt myöhemmin rupesin vertaa vanhaa ovisplussaa ja huomaan, että on hitusen just heikompi. No nyt ei vissii auta kuin odotella menkkoja, sithä se selviää tapahtuiko ovulaatio vai ei. Jotenki...

Yhteistyössä