Hakutulokset

1. Murunmami

Joulukuun Toivevauvat *HUHTIKUU*

Yöperhonen Meillä on näköjään sama synnäri :wave:
  2. Murunmami

Joulukuun Toivevauvat *HUHTIKUU*

Moikka! Täällä ilmoittautuis mukaan yks äityli jos huolitte :) Olen vasta ihan aluillaan, tänään menossa 4+3 ja la on laskurien mukaan 29.12. En olisi kyllä Joulukuulle vauvaa välttämättä halunnut, mutta eipä sitä voi päättää ja on enemmän kun tervetullut :heart: Meillä ennestään -11 syntynyt...
  3. Murunmami

<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

Heippa hei kaikille!! Täällä on pidetty ihan matalaa profiilia ja olen kyllä taustalla lueskellut teidän kaikkien kuulumisia. Olen ottanut taas oikein rauhassa ja olin laskematta kiertopäiviä ym. Pääsiäisenä tunsin oviksen joka oli tosi kivulias, vihlaisukipuja ja jomotusta. Nyt sitten yk 4...
  4. Murunmami

Vai vielä on huhtikuu korkkaamatta!!?? :| Kuka ehtii ekaks!! Täällä mennään niin mututuntumalla etten ole laskenut kiertopäiviä! Ihan fiiliksen mukaan ja alkaa olla keskikierto käsillä niin varastoidaan ;) Greippimehua ostin, mutta tajusimpa että tehty tiivisteestä, joten tuskin ajaa...
  5. Murunmami

Endometrioosi-kysymys

Kiitos vastauksesta!
  6. Murunmami

Kp29 ja täti kurvas kylään :'( siis kp1 ja yk4... Mä oon niin maani myynyt. Tuntuu turhalta enää ees koittaa koska tiiän, että endometrioosin takia tää ei vaan nyt onnistu.Tekis oikeesti niin mieli heittää hanskat tiskiin ja oottaa suosiolla kesään jollonka pääsisin jatkotutkimuksiin ja...
  7. Murunmami

Endometrioosi-kysymys

Hei! Mulla on todettu endometrioosi vuonna 2009. Esikoinen syntyi kuitenkin luomuna viime vuonna. Nyt on aloitettu toisen yrittäminen ja kävinkin lääkärin paikeilla ja endometrioosi olikin levinnyt. Kyhmyjä tuntui kohdun ja peräsuolen välissä, muuten kaikki tuntui olevan kunnossa. Mieliala...
  8. Murunmami

Pahoittelut MeaMinnikselle :( Taikamaailmalle hyvää jatkoa ja stressitöntä oloa!! :) ON... Täällä mennään nyt kp26/25-32? dpo12. Mua kovasti on viluttanu ja sit taas seuraavassa hetkessä hiki virtaa! Ihan vuoronperää. Maha on ollu ovulaatiosta asti todella todella turvonnu, pallo...
  9. Murunmami

Onnea MeaMinnis plussasta!!! :flower: Meliah Siis en ole huudellut punaisella tekstillä mitään niin siks varmaan ei listasta löydy? Mutta saa mut siirtää taustailijaksi :)
  10. Murunmami

Meliah ihanaa, mökille!! rentoudu kunnolla ja nauti! =) Mulla menossa kp21... oon aivan varma ettei ole voinut tässä kierrossa tärpätä, koska seksi jäi vissiin 3 kertaan, mutta mä bongasin sen ovisliman ja samantien makkarissa käytiin, samoin edellisenä päivänä. Okei, ajoitus ois kyllä ihan...
  11. Murunmami

Voi ei Anu, otan osaa :|
  12. Murunmami

Tervetuloa uusille! Voi Anu, toivottavasti vain jotain merkityksetöntä tiputtelua! Masukuvista ja vaatteista Mies, en siis minä vaan mies, päätti että vatsa kuvataan kerran viikossa niin näkee kasvun. No sitä on sitten hyyyyyvin monta kertaa kuvattu masu aina h-hetkelle asti :laugh...
  13. Murunmami

Ei oo totta, mää pongasin oviksen :D ja soitin miehen kotiin peiton väliin... katotaan tärppääkö! Onnea taas plussanneille :flower:
  14. Murunmami

Heipparallaa kaikki ihanaiset äitykät ja oikein ihanata naistenpäivää!!! :flower: Uskaltauduin takaisin!! Pidin taukoa ja koitin olla stressailematta ja odotin kiltisti tuota gyneaikaa.... Noh, ns. hyviä ja huonoja uutisia. Endometrioosi oli levinnyt, mutta ei kuitenkaan hirveen pahaksi...
  15. Murunmami

Kyllä se vaan niin on, että täti kurvas kylään ja mä vetäydyn nyt hetkeks palstalta veks.... Oikein paljon plussatuulia kaikille!!! :wave:
  16. Murunmami

Aura Äääh... ei se testi kuitenkaan näytä mitään!! Siis mä imetin tosi vähän aikaa, onhan tissit erittäny pitkään kun oikein kovasti puristaa niin saa tipan jotain valkokeltasta sieltä tulemaan, mut nyt tuli kuin itestään tohon yökkäriin täplä, ja näin siis ei ole käynyt kuin viimeks silloin kun...
  17. Murunmami

Siis WTF, multa tuli maitoa :O Imettäny en oo vuoteen ja äsken kun nojasin jotenkin eteenpäin yökkäri päällä, niin yökkäriin jäi märkä läntti!!??
  18. Murunmami

Tänään kp 31/25-?. Aamulla nega, eikä merkkiäkään menkoista. Är-syt-tää :O Varasin jopa gyneajan ihan siks, että tahdon tietää mitä mun endometrioosille kuuluu. Tupakoinnista Poltan ihan säännöllisesti ja vakituisesti, poltin ennen esikkoa, lopetin kun tein plussatestin, imetyksen loputtua...
  19. Murunmami

Omppuf ja Nöhvi Eilen päiväpissasta testasin negan... Tänään kp 30/25-(30 oli edellinen kierto)... saa nähä alkaako tänään vai vedetäänkö joku ihmepitkä kierto. Siis ei mulla edelleenkään ole menkkaoireita, ainakaan tyypillisiä eli järkky turvotus ja paha juiliminen päivän pari etukäteen...
  20. Murunmami

Pauki tervetuloa!! Täällä mennään kp28/25-?..... vatsassa outo tunne, ei ihan menkkamainen mutta täti punaista kuitenkin tässä oottelen. Eilen puhas nega :headwall:

Yhteistyössä