Hakutulokset

1. chrissy

Onko ihan tavallista että pikkukoululainen ei muista kumpiko on oikea ja kumpi vasen?

muistan kun autokoulussa aikoinaan opettaja sano et joskus on joutunu jollekkin laittamaan kämmenselkään tussilla O ja V kun ei oppilas osannut/ tajunnut kääntyä ohjeiden mukaan:D
  2. chrissy

G:Pidätkö kihla ja vihkisormustasi?

Kyllä pidän
  3. chrissy

G:Kumpaan laitat enemmän rahaa lapsiisi vai itseesi?

lapseen.. Tosin nyt aion panostaa itseeni kun täytyy vaatekaappia alkaa kesällä uusimaan uuden muodonmuutoksen tiimoilta.
  4. chrissy

Avautumista.

no älä jää kolmeks vuodeks kotiin.. Ei kukaan velvoita siihen. Lähe kouluun takas/töihin kun muksun saa laittaa hoitoon.
  5. chrissy

Lapsilla mummolassa mummolan säännöt - ja mua kypsyttää

mä oon varmaa iha hirvee natsi mutta meillä pätee samat säännöt herkkujen suhteen kuin kotona. Mummolassa ei vedetä kaksinkäsin kun ei niin tehdä kotona. Meillä ei kyl tyttö menekkään yksin mummolaan enää. Ollaan niin paljon tapeltu asiasta. Meillä siis taistellaan painon kanssa ja siinä...
  6. chrissy

Onko teidän luokalla aikuispuolella ns.kuppikuntia?

onhan noita muutamia mutta ei ne ny niin kiinteitä ole.. Hyvä luokka meil oli.. harmi ku perusopinnot kasassa ja luokka hajos jokainen omiin erikoistumisiin.
  7. chrissy

Vieläkö kouluilla käy hammashoitaja opastamassa hampaanpesua?

3lk kävi viime viikolla ja oli ainakin opastusta ja sai lisäopastusta hammaslangan käyttöön.
  8. chrissy

"Avaan sun turvavyös ja ajan kolarin"

eroon pääsee aina se on varmaa. Eri asia haluaako oikeesti
  9. chrissy

hemmetin mummo!!!!

Nämä höperöt mummot tulee lisääntymään räjähdysmäisesti kun joka paikassa pitkäaikaisosastoja suljetaan ja panostetaan kotihoitoon.. Pyh sanon minä! Tässäkin taloyhtiössä on mummo joka on naapurikyylä.. tai no niit on tääl montakin. Aina se jaksaa selittää kuinka sen mies kuoli ja kuinka sen...
  10. chrissy

Mistä valmistaikinasta pikkupizzoja tai vastaavia?

rieskasta saa hyviä pitsapohjia.. myöskin niitä on niitä pieniä.
  11. chrissy

Mitä ajattelet aikuisesta jolla vielä visa electron?

Mulla on debit ollu jo muutaman vuoden. Itse teen aina niin et säilytän kuitin jokaisesta ostoksesta ja muutaman kerran viikos tsekkaan tililtä menneet rahat ja heitän kuitin pois aina kun raha on veloitettu, siten tiedän mitkä ostokset on veloittamatta ja pystyn seuraamaan rahatilannetta. Ja...
  12. chrissy

Töykeyden huippu! (äiti ei saanut yhtään joustoa)

kyse on viikosta... viikon työharjottelu on ihan törkeen lyhyt ja ettekö tosissaan saa sit hoidettua itse? Meillä työharjottelut on 4-7vkoa joten sen ymmärtäisin mut hei viikko...
  13. chrissy

Mitä muut ei ymmärrä työssäsi?

Päätyö: Se ei ole pelkästään vaatteiden hipelöintiä ja kaverin kans juoruumista.. se on oikeesti ihan kovaa työtä jossa on todella kiire välillä. Vaatekaupassa töissä vuodesta 2007. Sivuduuni: Me ei istuta koko aikaa kahvilla vaan meilläkin on oikeus taukoon. Välillä ei kerkee ees sitäkään...
  14. chrissy

Onko kohtuuton rangaistus laittaa lapsi ostamaan kolmansien hukkaamiensa hanskojen tilalle uudet omilla rahoilla?

kyllä mäkin laittaisin. Oppii lapsi et ei se raha puussa kasva ja ne hanskat maksaa rahaa. Meillä 8v hukkas välipalakupongit jotka oli lunastanut samana päivänä, arvoltaan 25e. kupongit olivat kuulemma olleet pitkin pöytiä kun ip ohjaaja oli ne käskenyt laittaa pois. Ne meni hukkaan. Tyttö sai...
  15. chrissy

Perheelliset, onko joku tosiaan sitä mieltä että on törkeää jos lapseton ei jousta lomissaan?

Avainasemassa on pomo jonka tehtävänä on päättää lopullinen lista. Tasapuolisuus kunniaan!
  16. chrissy

Hoitajat siistitäänkö potilailta alapään karvoja ?

Tähän auttais se et olis enemmän käsipareja. koko ajan kiristetään joka paikasta ja koko terveysyhtymällä YT-neuvottelut, tulee irtisanomisia,lomautuksia jne. eläkkeelle jäävien paikkoja ei täytetä ja sijaisia ei saa ottaa. Vedetään hoitajat ihan piippuun. Tulee sairaslomia, väsymystä ja...
  17. chrissy

Hoitajat siistitäänkö potilailta alapään karvoja ?

Ei kannata sit ihan yleistää. Se on totta et on niitä ihmisiä tuolla alalla töissä joilla ei ole minkään sortin empatiakykyä. Ne pilaa kaikkien maineen. Mut usko pois et on meitä hyviäkin hoitajia joilla on vanhuksen hyvinvointi etusijalla.

Yhteistyössä