Hakutulokset

1. HooKoo-82

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Theran: Lueskelin kuulumisiasi ja oon pirun pahoillani miten raskautesi päättyi :( tosi tosi surullista, olisit kyllä ansainnut plussan:(:(. Mie toivon voimia sinulle ja perheellesi suruunne ja toivotaan että saisimme jossain vaiheessa kuulla hyviäkin uutisia jos koitatte raskautta vielä:love...
  2. HooKoo-82

:)

:)
  3. HooKoo-82

Joulukuun tontut -15 *syyskuussa*

Hui orava :unsure:!!! sinuna kyllä vaan koittasin miten vaan väkisin saada synnärille, kummallisen välinpitämätöntä siellä. Pitäs kyllä mun mielestä päästä ees tarkistamaan mitä tapahtuu. Hirmusesti nyt voimia ja toivotaan että pääset näytille. Hyvä että vauva voi hyvin :love:. Koitahan lepäillä...
  4. HooKoo-82

Tamariini: Onneks ei oo peilissä vielä sentään tuksu:eek: :ROFLMAO: Täällä pikemminkii lasketaan päiviä synnytykseen :LOL: olen siis kotiäiti jo monenmonen vuoden ajalta niin en äippälomia laske :whistle:.. Koulua kävin vuonna nakki mutta kun tää uusi mies löyty ja lapsia siunaantu lisää niin...
  5. HooKoo-82

Viikot poksuu :LOL: Yritin kuvaa ladata, tulikin vaa joku tuksun kuva :confused: että joo o.. No ens maanantaina äitiysneuvola. Noh tässä vaan rämmitty eteen päin, lonkat aika kipeet mutta olkoot:LOL: niin olleet näissä viimesissä raskauksissa aina. :whistle: Jos sitä kahveeta keittäs:coffee...
  6. HooKoo-82

Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

http://aijaa.com/J5Ud7Q Tässäpä sitä pulleena enemmän vuan ;)
  7. HooKoo-82

no niin asiantuntijat =D

Kyllä tossa selvästi tytön sukuelimet on, meillä 3poikaa, 3tyttöä ja poikaa odotan viikolla 28+1rv. Onnea prinsessasta :love:
  8. HooKoo-82

no niin asiantuntijat =D

Veikkaan kanssa tyttöä
  9. HooKoo-82

Hihhih :X3: Viikot paukkuu.. Yks päivä mietiskelin synnytystä ja kipujuttuja, mä oon synnyttäny noi muutkin lapset kuuman suihkun ja ilokaasun avuin, nyt kuulin että uudessa kysin sairaalassa ois mahollista vesisynnytykseen. Jotenki asia viehättäs kokeilla sitä nyt.. Ilokaasun ainakii otanen...
  10. HooKoo-82

Kiitos uudesta ketjusta (y) Mullakii värisee vauva välillä ja hikkailee tosi paljon ja sitte hikottelun jälkeen muljahtelee akselin ympäri tuolla noin:eek:. On muute lonkat hiukka kipeet:( liiklua koitan jokapäivä mutta lonkat huutaa hoosiannaa että en tiiä liitokset hajoo, kaitpa se meinoo...
  11. HooKoo-82

Joulukuun tontut -15 *elokuussa*

jaa a se on noussu haloo näistä la ja ryhmistä.. :confused: kaikkee sitäkii.. hiljasta on vaikka ois marraskuun ryhmässäkii kaikki ovat veisbuukeissaan :oops:.. Mietin perustasko ryhmän odottajille jotka ei kuulu feisbuukkiin ja sinne sais tulla kaikki ilman haloota lasketusta ajasta:unsure...
  12. HooKoo-82

Viimestä elokuun päivää vietellään Ja itellä törkee nuha ja kurkku kipu:unsure: muuten olo mainioin. Tyttöjen vauvan vaatteita katsellu ja pessy, toppapukujaki joskus ostannu sinisenä tytöille ihan käytetty myös niillä niin pesin ne ja nyt ne odottaa vuorostaan poikaa :love:. Eilen huomasin...
  13. HooKoo-82

Mä kans kuulun riskiryhmään, mulla tulee loppuraskaudessa aina raskausmyrkytys ja sen vuoksi käynnistetty synnytys. Pahoinvoinnista: ei oo ollu, alussa oli etovaa oloa, muttei muuten mitään ei oksentamista eikä huonoa oloa. Mulle kanssa tarjottu sitä sokerirasitus juttuu, mutta oon kovapäinen...
  14. HooKoo-82

http://aijaa.com/TShMGe viikot poksuu tuasiisa :barefoot:
  15. HooKoo-82

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Theran piti tulla ihan sinnuu onnittelemaan plussasta :love: ihan älyttömän paljon onnee, hyvin siulla viivat vahvistunu (y) Sivusta seurannu siun taivalta HooKoo ja prinssi 25+4rv
  16. HooKoo-82

Mua taitaa ahistaa tää kummi juttu kun ei oo oikein ketä hirveesti pyytää :unsure:.. Noh jospa me nyt jotai ukon kaa keksitää :LOL:.. Noh meille tulisi karvaista perheenlisäystä, kolli kisunpentu on saatava:barefoot: oijoij :love:. Kesällä tulikin hankittua jo undulaatteja ja hamstereita...
  17. HooKoo-82

Jaanelille onnea prinsessa lupauksesta:love: Uusille odottajille tervetuloa :) Mitäs tänne turvottaa sormia ettei sormukset aamullakaan menneet sormiin :( muuten aika hyvässä kunnossa ollaan, viikotkii poksuu tässä massu kuva http://aijaa.com/qPeU9T :love: Meillä pikku typyllä vesirokko nyt...
  18. HooKoo-82

http://aijaa.com/qPeU9T Viikot poksuu :love: ihanaa :)
  19. HooKoo-82

Henkistä tukea raskauteen ja tupakoinnin lopettamiseen?

Mie en ainakaa hauku sua :) Hienoa että olet vähentänyt tupakointia(y) se on jo hurja askel riippuvaiselle, minäkin poltin aikoinaan 16vuotta ja nyt ollu pari vuotta ilman tupakkaa :X3:. Neuvolasta varmasti saat vinkkejä mitä voi käyttää raskauden aikana nikotiinikorvaus hoitoa ja se että olet...
  20. HooKoo-82

Ärsyttävää kuinka hiljaseks tää on menny :unsure: kaikki siellä feisbuukin ihmeellisessä maailmassa o_O.. Noh pitää koittaa pitää täällä jotai juttuu yllä :X3: ainiin orava mie oon noita poika vaavin vaatteita ostellu käytettynä tori.fi ja siellä ihan kohtuuhinnat ollu sellasille paketeille...

Yhteistyössä