Hakutulokset

1. N

3-kymppiset ensimmäistä odottavat

Minervan hirmuisesti onnea pienestä tytöstä! :love: Toivottavasti kaikki meni hyvin. Tuli taas ihan tippa linssiin ku luki tämän uutisen. Tuli heti semmoinen et tahtoo omankin rinsessaan jo ulos mut hän saakoon vielä reilun kuukauden pyörityä. Nipsunen 33
  2. N

Fabula, minä kävin vielä alkuraskaudessa bodypumpissa, mutta se alkoi aika pian tuntua alaselässä pahalta. Sit seurasiki väsymys ja ruokahaluton kausi ni liikunta oli ihan vaa koiran ulkoilutusta. Sit palailin jokuseks kuukaudeksi jumppiin: kevyttä kahvakuulaa, niskaselkähartiaa ja venyttelyjä...
  3. N

Piinamiina omanapaisuus sallittu! Ikävä kuulla että olet osastolle joutunut :unsure:Toivottavasti odotus jatkuu vähemmän supistavasti. Sonara tervetuloa mukaan! Uskon vahvasti että pieni pysyy matkassasi nyt (y) Oireileeko alkuraskaus? Pieni haave hyvin se mies on sitten osanut paikkailla...
  4. N

Meillä molemmat tahto tietää kumpaa sorttia olisi mahdollisesti tulossa. Tyttöä toivo isäntä vielä ku lapsen yrittämisestä puhuttiin ekoja kertoja, kun hänellä oli suvussa vain poikia. Mutta ennen ultraa oltii molemmat enemmän pojan kannalla, mut neitiähän meille on povattu. Omat tuntemukset on...
  5. N

Onnea tyttölupauksesta mustikk4:love: Minervan on ilmeisesti selviny viikonlopun yli vielä yhtenä pakkauksena? Ootan innolla että saan rauhassa touhuta kotona ja sit pötköttää sohvalla jos siltä tuntuu. Nyt kohtalaisesti nukutun yön jälkee taidan olla reipas ja lyllertää autotalliin vetää...
  6. N

Täällähän kaikkia jänniä kuulumisia tullut :X3: vauva-arkea, rakenneultraa ja lähestyviä h-hetkiä. Täällä on lysähdetty sohvalle taas yhden kuluneen työviikon päätteeksi, ylös ehkä sunnuntaina. No ei... olisi kaikkea pientä puuhaa. 3 viikkoa töitä jäljellä! Mulla ei kuukauden raudan syönti...
  7. N

Jenifer tänään tuli neuvolassa puheeksi juuri tuo rokote ja jäin miettimään... en ole kyseistä piikkiä koskaan ottanut ja nyt olin myös varma siitä että en ota. Terkka sanoi ettei tuputa, mutta vauvakin saa siitä suojaa. Voi olla että käyn sen vielä ottamassa. Nipsunen 30+6
  8. N

Mää fabula kerroin esimiehelle tosi aikasin oisko ollu viikkoja vasta 8 kun sattui olemaan kehityskeskustelu ni ei kauheasti tavoitteita ollu uuteen toimintakauteen. Ja sitten hän pystyi ottamaan tilanteen huomioon kun mietittiin henkilökunnan sijoituspaikkoja. Lähimälle tiimille kerroin...
  9. N

Jee! Lidlissä oli kuin olikin vielä tyynyjä jäljellä. Jos kokeilis heti vaikka pikku päikkäreillä(y)
  10. N

Minä oon kans yrittän varotella että tää tunteiden vuoristorata ei lopu vielä siihen kun saadaan neiti pykistettyä ulos. Miun yleisin itkun aihe on se et on jotain siivoomatta tai joudun kokonaisen yön olla yksin miehen työreissujen takia :rolleyes: Mut välillä se itkun rajuus yllättää ittenikin...
  11. N

Musicro tosta tyynystä haaveilen myös, mutta taisin olla liian hidas. Pitäis käydä vielä toinen lidli tarkistaas (y)
  12. N

Kuulostaa Minervan kipuisalta :unsure: Mulla ei aina ala supistelemaan, paitsi jos ulkoilutan molempia meillä majailevia koiria (toinen vain hoidossa) niin sen pentuintoinen hyppiminen ja vetäminen hihnassa saa aikaa supistelut noiden lokkien lisäksi ja sit tullaaki kyynel silmässä takas kotiin...
  13. N

Nyt luulen että on alkanu loppuajan vaivasuus. :ROFLMAO: Nukkumisasentoa ei löydy millään ja aamulla herään sitten yön pyörineenä ihan jumissa. Muutama päivä on menny kuulostaen pilailukaupan pierutyynyltä o_O mut saattaa johtua tosta raudan hidastamasta elimistön toiminnasta. Lonkat ilmeisesti...
  14. N

Lähtipä viesti liian aikaisin. Fabula kohta oot samoilla viikoilla. (y)Tuntuu että se oli ihan hetki sitten ku jännitin nt-ultraa. Jenifer täälläkin hiiltymistä havaittu! Narana kiva kuulla kuulumisia :) Nipsunen 30
  15. N

Sattupa niin että eilen kaveri ilmoitti en että saan manducan käyttöön häneltä ku ei enää oma sälli mahdu kyytiin kohta. Sitten te olitte juuri siitä puhuneet :) Että kokeillaan mitä meidäb tyyppi siihen tuumaa. Oon ymmärtäny että siinä on hyvä nisjatuki että voi ottaa hyvinkin pian sen vauvalle...
  16. N

Pieni haave teit varmasti hyvät vaunuostokset. Ite muistan rakenneultrassa sanoneeni et en ole varma miltä ne liikkeet oikein tuntuu et jotain kyllä ehkä, mut sitten heti seuraavana päivänä olin jo ihan varma et potkuja nämä on kun alkoivat tuntua kunnolla. Tilulilu kiitos hyvistä vinkeistä ;)...
  17. N

Meillä tilaukseen lähti jovi airit, me taas tarvitaan hyvin vaihtelevaan maastoon soveltuvat. Ostin myös edukkaasti torista britaxin rattaat jotka sopivat kaupunkiin/kaupassa käyntiin kun saa turvakaukalon iskettyä runkoon. Toivottavasti minervan ei tarviis enää siun kauan ootella :barefoot:
  18. N

Mulla on musicro sama projekti. :p peitto koht jopa puolvälissä kohta. Mimmoisiin vaunuihin olette päätyneet?
  19. N

Taas perjantaita vaille yksi työviikko taputeltu. Ens viikolla vietänki muutaman lomapäivän ni enää 4 viikkoa.. vähän tuntuu et en ehkä selviä ihan viimeisistä viikoista. Tänäänkin oli fyysinen päivä: kurahousuja,pieniä syliläisiä, vähän isompia syliläisiä ja sit ku töissä on paljon tavaroita...
  20. N

Pieni haave kyllä se aika hujahtaa mutta uskon että viimemetreillä se sitten matelee :) tuntuu että vasta sai plussan tikkuun ja tuijoteltiin sitä, nyt on kaapillinen vauvan tavaroita ja häkkisänky odottelee sisälle pääsyä.. Asiaan! Hemoglobiini oli viime neuvolassa 102 niin alotin raudan...

Yhteistyössä